quote:De hele CD van Gaiden (Steve Stoll + een van de heren van het aloude Front 242 ik geloof Frank Codenys) is wel goed.
Op zondag 24 februari 2002 22:51 schreef Buddha_Monk het volgende:
wie vind dit ook een mega geil nummer? zijn er trouwens nog meer nummers van gaiden te vinden ofniet? dit is echt loeiharde techno... bijna zo hard als het maar kan (ok kan altijd harder maar toch) zoek em maar op op audiogalaxy... ennuhm je mot wel de speedy j remix hebben... de originele is ook vet hoor maar de remix is echt
Als je de Speedy J remix geweldig vind dan moet je anders de meest recente 12" van Speedy J scoren en dat is:
Speedy J - Krekc (op NovaMute)
Donkere Tool Techno zoals alleen Speedy J dat kan, zwaar
quote:waar kan je die cd van gaiden halen dan? ik weet dat ie er is maar zie em maar nerges
Op maandag 25 februari 2002 15:21 schreef Circuitbreaker het volgende:[..]
De hele CD van Gaiden (Steve Stoll + een van de heren van het aloude Front 242 ik geloof Frank Codenys) is wel goed.
Als je de Speedy J remix geweldig vind dan moet je anders de meest recente 12" van Speedy J scoren en dat is:
Speedy J - Krekc (op NovaMute)
Donkere Tool Techno zoals alleen Speedy J dat kan, zwaar
ennuhm... die krekc hek op 12" vette shit idd
quote:Als je de CD echt niet kunt krijgen bij jouw reguliere vinyl en CD dealer dan moet je anders eens bij Boudisque (in A'dam) kijken of die CD daar via Internet bestellen (www.boudisque.nl).
Op maandag 25 februari 2002 17:16 schreef Buddha_Monk het volgende:[..]
waar kan je die cd van gaiden halen dan? ik weet dat ie er is maar zie em maar nerges
ennuhm... die krekc hek op 12" vette shit idd
quote:ja hijs idd al best oud... ik heb em gelijk gehaald toen na I Love Techno omdat ik em daar ergens hoorde (weet alleen niet meer welke zaal) en ik moest em hebben gewoon... ennuhm... cicuitbreaker, thnx for the tip
Op maandag 25 februari 2002 17:51 schreef Ener-G het volgende:
is inderdaad geinig plaatje, en dan vooral de Speedy J remix... heb de 12" ervan al ergens in november gezocht en gevondenuitgebracht op MusicMan, Frank Lorber draaide hem toen in de Patronaat
Dj Rush - Funk On, promootje wordt al half jaartje gedraaid door Liebing, Michel de Hey en nog wat dj's maar wanneer komt GVD dat nummer uit op vinyl!! moet hebbeh moet hebbeh
quote:kheb gister een plaatje gehaald nog van dj rush.. op het sessions label maar ik weet zo snel niet hoe die plaat heet.. dikke bass met wazige 'kraak/ruis' geluiden en zo'n freaky stem erdoor heen de hele tijd... hoor je vaak in nummer van Rush... zou hij dat zelf???
Op donderdag 28 februari 2002 00:55 schreef Ener-G het volgende:
nog een vette plaat die waarschijnlijk binnenkort wel uit gaat komen:Dj Rush - Funk On, promootje wordt al half jaartje gedraaid door Liebing, Michel de Hey en nog wat dj's maar wanneer komt GVD dat nummer uit op vinyl!! moet hebbeh moet hebbeh
quote:kweenie zou best kunnen
Op donderdag 28 februari 2002 12:18 schreef Asmo het volgende:[..]
kheb gister een plaatje gehaald nog van dj rush.. op het sessions label maar ik weet zo snel niet hoe die plaat heet.. dikke bass met wazige 'kraak/ruis' geluiden en zo'n freaky stem erdoor heen de hele tijd... hoor je vaak in nummer van Rush... zou hij dat zelf???
hij heeft vrij vaak een stem in z'n producties rondhangen, wat zingt die gast op het sessions label? ik kan namelijk niet wachten totdat ik dat plaatje van rush in mn handen heb
titel is overigens 'get on up', ik was niet helemaal wakker
"hey you sittin over there you better get up out your chair, and work your body down, no time to funk around"
hij zingt trouwens in dat nummer...
"session, in your life... don't you want a little session in your life?"
lekker duidelijk ook
[Dit bericht is gewijzigd door Buddha_Monk op 01-03-2002 13:18]
quote:Dat nummer draait ie best vaak. Goed nummer. Staat volgens mij ook in z'n recenste ILT set
Op donderdag 28 februari 2002 15:25 schreef Ener-G het volgende:[..]
kweenie zou best kunnen
hij heeft vrij vaak een stem in z'n producties rondhangen, wat zingt die gast op het sessions label? ik kan namelijk niet wachten totdat ik dat plaatje van rush in mn handen heb
titel is overigens 'get on up', ik was niet helemaal wakker
"hey you sittin over there you better get up out your chair, and work your body down, no time to funk around"
quote:volgens mij staat ie ook in z'n ILT set...
Op donderdag 28 februari 2002 23:09 schreef Boondock_Saint het volgende:[..]
Dat nummer draait ie best vaak. Goed nummer. Staat volgens mij ook in z'n recenste ILT set
quote:Aaargh, die set is echt gruwelijk goed. Ik heb hem ook. Weet jij toevallig hoe dat nummer rond de 36 min heet? Dat nummer
Op vrijdag 01 maart 2002 13:19 schreef Buddha_Monk het volgende:[..]
volgens mij staat ie ook in z'n ILT set...
/edit
Het stomme is dat ik ook op dat feest was, maar in een andere zaal
quote:ik heb geen id hoe dat nummer heet maar hijs idd wel heeeel lekker...
Op vrijdag 01 maart 2002 15:52 schreef Boondock_Saint het volgende:[..]
Aaargh, die set is echt gruwelijk goed. Ik heb hem ook. Weet jij toevallig hoe dat nummer rond de 36 min heet? Dat nummer
/editHet stomme is dat ik ook op dat feest was, maar in een andere zaal
het stomme is dat ik ook op dat feest was, in de zaal waar DJ Rush draaide... wat je dan meemaakt als je 'in je eigen wereldje zit'... echt niet normaal
quote:Tssss, wrijf het er maar in
Op vrijdag 01 maart 2002 20:21 schreef Buddha_Monk het volgende:[..]
ik heb geen id hoe dat nummer heet maar hijs idd wel heeeel lekker...
het stomme is dat ik ook op dat feest was, in de zaal waar DJ Rush draaide... wat je dan meemaakt als je 'in je eigen wereldje zit'... echt niet normaal
Heb je al een kaartje voor Awake gehaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |