ht is een middeleeuwse brievenromanquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik zal eens kijken in de videotheek als ik er ben... Is het boek een beetje leesbaar? anders wil ik die wel lezen, heb nog niks op mijn nachtkastje
Mja... houdt het dan noit op?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Kutnieuws, Ang3l.
Ik heb helemaal geen badjas/kamerjas/huispak/joggingbroek enz.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een joggingbroek en een badjas
Vast wel, dat moet je gewoon blijven geloven, vooral nu.quote:
Weet ik wel... maar ja...quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vast wel, dat moet je gewoon blijven geloven, vooral nu.
Ik duim voor je, en voor haar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik wel... maar ja...
We hadden een hele leuke Kerst geplanned samen. hele weekend lang kado's kopen in de stad. Verstoppend door de straten heen. En dan maandagavond burgerlijk gourmetten en kadootjes uitpakken en gedichtjes voorlezen en zo... maar ja, de plannen zijn dus iets gewijzigd. De pijn is nu weer zo erg dat geen een pijnstiller meer helpt en de medicinale wiet maar weer tevoorschijn is gekomen om de scherpe randen iets te verzachten....
Ach die plannen kunnen me ook eigenlijk geen fuck schelen, als het maar gewoon niet gebroken is.
badjas=kamerjasquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:02 schreef Cairon het volgende:
jij kent dan ook alleen maar homofielen...
hetero's hebben geen huispakken, en geen kamerjassen, die hebben een joggingpak en een badjas.
"geeft Ang3l een hele grote dikke knuffel, die hij weer heel voorzichtig aan E moet doorgeven"quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:01 schreef Ang3l het volgende:
GODVERDEGODVERDEGGGGGGGRRRRR!!!!!!!
Alles ging zo goed. Geen pijn meer, dinsdag mocht de spalk er af...... en toen deed ze donderdagavond haar benen over elkaar en >KNAK<
...............................
Vandaag foto's laten maken, maandag de uitslag. Als ie gebroken is dan kan ie niet meer helen (EN aangroei van donorbot EN aangroei van een breuk dat werkt niet) en dan moet er een prothese in, wat inhoudt "niet meer snowboarden".
Laten we dus maar hopen dat het een zenuw of kapsel of wat ze dan ook zeiden dat het ook kan zijn... dat het dat maar is. Maar goed.... weer terug in de rolstoel nu dus.
1 step forward, 4 steps back.
Ooow kut... sterkte!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:01 schreef Ang3l het volgende:
GODVERDEGODVERDEGGGGGGGRRRRR!!!!!!!
Alles ging zo goed. Geen pijn meer, dinsdag mocht de spalk er af...... en toen deed ze donderdagavond haar benen over elkaar en >KNAK<
...............................
Vandaag foto's laten maken, maandag de uitslag. Als ie gebroken is dan kan ie niet meer helen (EN aangroei van donorbot EN aangroei van een breuk dat werkt niet) en dan moet er een prothese in, wat inhoudt "niet meer snowboarden".
Laten we dus maar hopen dat het een zenuw of kapsel of wat ze dan ook zeiden dat het ook kan zijn... dat het dat maar is. Maar goed.... weer terug in de rolstoel nu dus.
1 step forward, 4 steps back.
Yep, ik keek te veel naar links stond een heel leuke jongen van een spice girls forum. Probeerde hem nog te versieren hehequote:Op vrijdag 21 december 2007 14:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
oow jij stond op die plek waar ze die kerel uit het publiek haalden?
Ik stond rechts...
Have fun met Spanjaardenquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:24 schreef Tomasso het volgende:
Iedereen alvast prettige kerstdagen
Ik ben naar Barcelona
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:20 schreef samjustme het volgende:
Pff een Chinees op gay.nl achtervolgd me met zijn berichten, heeft ie nog steeds niet door no message not intreseted.
Nee dat niet.quote:
Weer enorm hardop?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb de ogen uit mijn kop gejankt, echt een aanrader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |