abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55394081
Als ik mijn product binnen 14 dagen (wat op de bon staat) terug breng, kan ik dan mijn geld terug krijgen, of kan ik het alleen ruilen?

De Mediamarkt is niet om de hoek, dus vandaar dat ik het graag vantevoren zou willen weten
pi_55394158
Geld terug

En trouwens alles wat je in December koopt bij de MM mag je omruilen tot 14 januari
pi_55394225
Ja geld terug.
Had een keer een Creative Zen MP gekocht... 11maanden later was ie keduuk. Teruggebracht en tegoedbon gekregen. Dus 'echt' geld krijg je er niet voor terug ben ik bang.
пусть всегда будет солнце
pi_55394295
binnen 14 dagen krijg je ECHT geld
pi_55394346
Ah. Maar later krijg je het alsnog vergoed dus.
pi_55394626
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:34 schreef MoChe het volgende:
Ja geld terug.
Had een keer een Creative Zen MP gekocht... 11maanden later was ie keduuk. Teruggebracht en tegoedbon gekregen. Dus 'echt' geld krijg je er niet voor terug ben ik bang.
Met garantie hoor je dus wel "echt" geld of een vervangend product te krijgen
Bij spijtaankopen (binnen 14 dagen) mag MM het zelf weten (zal vast in de voorwaarden staan)
pi_55394667
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:28 schreef Timmai het volgende:
Als ik mijn product binnen 14 dagen (wat op de bon staat) terug breng, kan ik dan mijn geld terug krijgen, of kan ik het alleen ruilen?
Om welk product gaat het?
In principe kun je dus geld terugkrijgen, maar dan moet het product wel in de originele staat zijn, met verpakking, en dus geen krassen/deuken/watever bevatten.
pi_55394727
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:53 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Om welk product gaat het?
In principe kun je dus geld terugkrijgen, maar dan moet het product wel in de originele staat zijn, met verpakking, en dus geen krassen/deuken/watever bevatten.
Een PSP, 2x gebruikt en er toen achtergekomen dat het niets was. Maar vrijdag lopen die 2 weken af. Dus ik ga morgen even mjn geld terug halen.
pi_55394960
pi_55395044
Je hebt het dus al opengemaakt en gebruikt..?
pi_55395241
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:07 schreef Syytön het volgende:
Je hebt het dus al opengemaakt en gebruikt..?
uhuh
pi_55399674
Er is een kleine kans dat de psp van omruilen cq terugbrengen is uitgesloten.
Software is dat sowieso.
Bij de hardwareconsoles staat namelijk dat deze buiten de regeling vallen, vandaar.
pi_55400222
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:56 schreef Timmai het volgende:

[..]

Een PSP, 2x gebruikt en er toen achtergekomen dat het niets was. Maar vrijdag lopen die 2 weken af. Dus ik ga morgen even mjn geld terug halen.

Mag hopen dat ze hem niet terugnemen, maar ben bang van wel. Ze letten er niet zo goed op of iet gebruikt is bij de MM.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_55409468
MM neemt volgens mij alles retour, zelfs defecte producten die vervolgens zo weer het schap in gaan en waar mensen hun vrije avond vervolgens aan verprutsen
!
pi_55409491
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:56 schreef Timmai het volgende:

[..]

De MM is geen bibliotheek hoor.
Live the love that I have for you
pi_55413755
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
binnen 14 dagen krijg je ECHT geld
Grappige is dat als je na 14 dagen terug brengt en een tegoedbon krijgt, je dan gewoon een product kan halen in de winkel en dan deze alsnog voor geld kunt omruilen
pi_55419466
ps2 kan binnen 2 weken ingeruild worden mits:
in originele verpakking inclusief alles van de verpakking (dus plastic etc etc en niet alleen de doos). En er mogen geen gebruikerssporen opzitten.

Mediamarkt in Utrecht zijn ze niet alleen streng is mijn ervaring maar ook niet zo slim:
Ik had een kabeltje gekocht om mijn Ipod op mijn tv aan te sluiten. Betaald, meteen na kassa verpakking opengemaakt (zonder verpakking kapot te maken) en zag meteen dat het niet de goede kabel was. Draai me om loop naar service ding, geef bon en zeg letterlijk: ik heb deze 10 seconden gekocht maar het is niet de goede kabel. Ze kijkt op de bon, ziet de datum en tijd en vraagt letterlijk: Heeft u hem al gebruikt op uw tv?

Kreeg 15 minuten later mijn geld terug omdat ze eerst wilde kijken of de kabel nog wel werkte....
pi_55419494
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef exode het volgende:
Kreeg 15 minuten later mijn geld terug omdat ze eerst wilde kijken of de kabel nog wel werkte....
Leuk als ie niet blijkt te werken
pi_55419539
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:33 schreef Piles het volgende:

[..]

Leuk als ie niet blijkt te werken
ja inderdaad....haha...wat heeft u ermee gedaan mevrouw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')