Met garantie hoor je dus wel "echt" geld of een vervangend product te krijgenquote:Op woensdag 19 december 2007 18:34 schreef MoChe het volgende:
Ja geld terug.
Had een keer een Creative Zen MP gekocht... 11maanden later was ie keduuk. Teruggebracht en tegoedbon gekregen. Dus 'echt' geld krijg je er niet voor terug ben ik bang.
Om welk product gaat het?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:28 schreef Timmai het volgende:
Als ik mijn product binnen 14 dagen (wat op de bon staat) terug breng, kan ik dan mijn geld terug krijgen, of kan ik het alleen ruilen?
Een PSP, 2x gebruikt en er toen achtergekomen dat het niets was. Maar vrijdag lopen die 2 weken af. Dus ik ga morgen even mjn geld terug halen.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Om welk product gaat het?
In principe kun je dus geld terugkrijgen, maar dan moet het product wel in de originele staat zijn, met verpakking, en dus geen krassen/deuken/watever bevatten.
uhuhquote:Op woensdag 19 december 2007 19:07 schreef Syytön het volgende:
Je hebt het dus al opengemaakt en gebruikt..?
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:56 schreef Timmai het volgende:
[..]
Een PSP, 2x gebruikt en er toen achtergekomen dat het niets was. Maar vrijdag lopen die 2 weken af. Dus ik ga morgen even mjn geld terug halen.
De MM is geen bibliotheek hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:56 schreef Timmai het volgende:
[..]
Een PSP, 2x gebruikt en er toen achtergekomen dat het niets was. Maar vrijdag lopen die 2 weken af. Dus ik ga morgen even mjn geld terug halen.
Grappige is dat als je na 14 dagen terug brengt en een tegoedbon krijgt, je dan gewoon een product kan halen in de winkel en dan deze alsnog voor geld kunt omruilenquote:Op woensdag 19 december 2007 18:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
binnen 14 dagen krijg je ECHT geld
Leuk als ie niet blijkt te werkenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef exode het volgende:
Kreeg 15 minuten later mijn geld terug omdat ze eerst wilde kijken of de kabel nog wel werkte....
ja inderdaad....haha...wat heeft u ermee gedaan mevrouw?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk als ie niet blijkt te werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |