Dat kunnen wijquote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben van plan om vandaag vroeg te gaan slapen (want moe). Kunnen jullie me wegsturen als ik om 22 uur nog online ben?
Dat is met de Wolkerstekst toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:57 schreef Etcetera het volgende:
ik ga zo eens proberen mee te doen aan het nationaal dicteeben benieuwd hoe dramatisch m'n score zal zijn
Wolkers indeedquote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is met de Wolkerstekst toch?
Ga ik missen
Morgen online kijken
Ik heb eigenlijk nooit actief meegedaan. Zou wel eens grappig zijn denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wolkers indeed
hij zou er geen valkuilwoorden in hebben gestoptik ben echt benieuwd, volgens mij is mijn Nederlands hard achteruit gegaan de laatste jaren
Probeer deze site esquote:Op woensdag 19 december 2007 20:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Tim,
De kubus laat het niet toe een kerstmuts te plaatsen....
Hoe krijg ik ook zo'n muts?
Nee daar zijn weer andere sites voor, die vaak beter zijn om niet vanaf het werk te bekijkenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..dat gaat diep, Tim. Heel diep
Ligt eraan hoe je je kaarten speeltquote:Op woensdag 19 december 2007 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee daar zijn weer andere sites voor, die vaak beter zijn om niet vanaf het werk te bekijken
Daar is deze site voorquote:Op woensdag 19 december 2007 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je je kaarten speelt
Ja dat, zeg maar, heeft hij, zeg maar, wel verdiend, zeg maarquote:Op woensdag 19 december 2007 22:42 schreef LadyBlack het volgende:Een studiegenoot van mij heeft het nieuws gehaald en is om dit stukje belachelijk gemaakt door zowel ons (zijn studiegenoten) als de wereld draait door
![]()
T begint ongeveer op 9:30 minuten
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:48 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja dat, zeg maar, heeft hij, zeg maar, wel verdiend, zeg maar
ik wil het wel fiksen hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 20:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Tim,
De kubus laat het niet toe een kerstmuts te plaatsen....
Hoe krijg ik ook zo'n muts?
26 foutquote:Op woensdag 19 december 2007 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit actief meegedaan. Zou wel eens grappig zijn denk ik.
Maar zitten vaak gewoon teveel woorden in die ik echt nog nooit gehoord heb.
-edit- van mij is het ook wel achteruit gegaan hoor
doet het niet hierquote:Op woensdag 19 december 2007 22:42 schreef LadyBlack het volgende:Een studiegenoot van mij heeft het nieuws gehaald en is om dit stukje belachelijk gemaakt door zowel ons (zijn studiegenoten) als de wereld draait door
![]()
T begint ongeveer op 9:30 minuten
nou ja, 26 fout dusquote:Op woensdag 19 december 2007 23:52 schreef LadyBlack het volgende:
Etcetera, hoe ging je dictee? Ik had 17 fout![]()
![]()
Andere jaren waren er veel meer verraderlijke woorden geloof ik, dan had ik meestal iets meer fouten dan het zaalgemiddelde. Dit was ook wel een beetje 'mijn' terrein met Italiaanse steden en schilders, en oudtestamentische scčnes
nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 20 december 2007 10:34 schreef Soempie het volgende:
Ziet iedereen hier ook al op tegen de feestdagen?
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:35 schreef Soempie het volgende:
Overal klinkt die gruwelijke muziek, overal gaat het over gezelligheid en pais en vree. De eerste oliebollen komen ook al op tafel, als je goed kijkt. En dan hebben we ook nog twee kerstdagen! Plus kerstavond. Geen beschaafd land ter wereld waar we het zo lang in huiselijke kring met elkaar moeten uitzingen. Alsof de regering erachter zit, zou je bijna denken. Het kan ook de straf voor onze zonden zijn - die lange kerst. Een soort penitentie.
Martin Bril.
Ik denk aan niks anders.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:40 schreef Etcetera het volgende:
nog niet aan gedacht
hou ik graag zo
maakt geen kut uit toch? als het maar een beetje rijmtquote:Op donderdag 20 december 2007 10:45 schreef Soempie het volgende:
Voor een Sinterklaasgedicht, gebruik je dan altijd gepaard rijm? Is dat een onuitgesproken regel?
Of kan ik ook gebroken of gekruist of omarmend of of of verspringend
ik zit met een stageopdracht in m'n maagquote:
Ga zo doorquote:Op donderdag 20 december 2007 10:51 schreef Etcetera het volgende:
ik zit met een stageopdracht in m'n maag
maar heb het net laten zien wat ik tot nu toe heb en ze vinden het mooi![]()
Dan is de mening van een ander belangrijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:03 schreef Etcetera het volgende:
dat zeiden zij ook![]()
![]()
ik zit er denk ik nu zo ver in dat ik allang niet meer zie of het nou echt mooi is of niet
kan primaquote:Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef Soempie het volgende:
Iets met 'vogelverschrikker' en 'kale knikker'
Is dat heel kwetsend?
Heyquote:Op donderdag 20 december 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan prima![]()
heeeey MaJo![]()
wat heb jij toch met roddels
zusje van la Spears is bezwangerdquote:
ik stel in elk geval kleren voorquote:Op donderdag 20 december 2007 11:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb morgen een diner en ik weet niet wat ik aan moet.
Uhuhquote:
Ik las het ja. Meer van dit soort roddels gaarnequote:Op donderdag 20 december 2007 11:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zusje van la Spears is bezwangerd
Johquote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik stel in elk geval kleren voor![]()
uit m'n hoofdquote:Op donderdag 20 december 2007 11:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik las het ja. Meer van dit soort roddels gaarne![]()
quote:
Ik sterf van de zenuwen voor morgen en tweede kerstdag.quote:
Die broek lukt wel, maar ik heb geen net bloesje.quote:
Johnny Bronwijk?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
uit m'n hoofd
Robbie Williams zou weggaan bij EMI
heb je Johnny Bronwijk al bekeken op YouTube?
Amy Whinehouse is op borgtocht vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |