Hmm.. ik had net nog grote plannen om ook even wat rondjes te lopen.. maar nadat ik even een paar tikjes op de vijver gaf en het ijs daar maar 1.5 cm bleek... wacht ik nog wel eventjes een paar nachtjesquote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien waag ik ook een paar stapjes straks. Hoewel ik wel iets meer gewicht in de strijd gooi dan mn buurman waarschijnlijk
Hoe duur is zo'n pot? Want onder 10 euro moet je vaak 25 of 50 cent extra betalen voor pinnen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:01 schreef wyccie het volgende:
Je kunt nog net een blik witte bonen in tomatensaus pinnen. Goedkoopste merk; grote pot. Dan houd je het misschien nog wel uit tot vrijdag.
Voor vanavond heb ik nog wel eten, voor morgen alleen groente nodig en ik heb ook nog wel cash (en anders kan ik altijd even snel wat geld lenen), maar ik vind het wel es leuk dat ik zo dicht bij de 0 uit weet te komenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:01 schreef wyccie het volgende:
Je kunt nog net een blik witte bonen in tomatensaus pinnen. Goedkoopste merk; grote pot. Dan houd je het misschien nog wel uit tot vrijdag.
Ik kan niet in de min staan, daar heb ik dus geen last vanquote:Op woensdag 19 december 2007 17:06 schreef wyccie het volgende:
Ik sta zelden niet in de min tegen het einde van de maand.
Een student die nooit roodstand heeft gehad vertrouw ik nietquote:Op woensdag 19 december 2007 17:06 schreef wyccie het volgende:
Ik sta zelden niet in de min tegen het einde van de maand.
Jou vertrouw ik niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan niet in de min staan, daar heb ik dus geen last van
Is niet helemaal waar, ik heb 2 of 3 dagen minder dan 30 cent roodgestaanquote:Op woensdag 19 december 2007 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jou vertrouw ik niet!
Heel verstandig
ik ben de hele week al vrij en heb nog niks uitgespookt. lui zwijn dat ik benquote:Op woensdag 19 december 2007 17:15 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vanmiddag kerstinkopen gedaan.
Dus helemaal niet geleerd.![]()
Soms heb ik zo'n hekel aan mezelf.
Je weet wat je dan moet doen he?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:15 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vanmiddag kerstinkopen gedaan.
Dus helemaal niet geleerd.![]()
Soms heb ik zo'n hekel aan mezelf.
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:16 schreef Homdeck het volgende:
ik ben de hele week al vrij en heb nog niks uitgespookt. lui zwijn dat ik ben
Maar dat lost mijn probleem niet op.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
Je weet wat je dan moet doen he?
Nog meer shoppen, op de bank gaan hangen met chocolade en een grote emmer ijs en Oprah opzetten.
Dat klopt. Vicueuze cirkel for life!quote:
Aan jou heb ik ook niks.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
Dat klopt. Vicueuze cirkel for life!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |