quote:Op woensdag 19 december 2007 14:07 schreef Whiteguy het volgende:
Wtf.. mn buurman is hier gewoon heen en weer aan het schaatsen op de sloot. Een paar meter verderop ligt het nog open
picsquote:Op woensdag 19 december 2007 14:07 schreef Whiteguy het volgende:
Wtf.. mn buurman is hier gewoon heen en weer aan het schaatsen op de sloot. Een paar meter verderop ligt het nog open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Wel heel typischquote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article2868808.ece linkje naar youtube filmpje met de verdachte aan het woord staat er in
* warme deken toedruktquote:Op woensdag 19 december 2007 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
kutzooi......... verwarming is toch echt stuk
echt heel typischquote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef erkel het volgende:
[..]
Wel heel typischEen pyromaan staat er toch om bekend dat ie meestal naar zijn 'werk' staat te kijken, hij had een mooi excuus door de cops te bellen.
Ik denk eerlijk gezegd dat 'ie vanaf het begin op het lijstje van verdachten stond.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef erkel het volgende:
[..]
Wel heel typischEen pyromaan staat er toch om bekend dat ie meestal naar zijn 'werk' staat te kijken, hij had een mooi excuus door de cops te bellen.
Ja ook echt op de dag dat huisgenootje en ik allebei ziek thuis zittenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* warme deken toedrukt
[..]
echt heel typisch
Misschien zie je er wel gewoon crimineel uitquote:Op woensdag 19 december 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat 'ie vanaf het begin op het lijstje van verdachten stond.
Maar ze hadden gewoon geen bewijs.
Ik heb hier ooit fotos van een brandende vrachtwagen naast ons huis gepost. Ik had de politie gebeld. Toen ze kwamen ben ik er gelijk even heen gelopen en heb fotos gemaakt.
Na het noteren van al mijn gegevens kwamen ze de volgende dag toch nog mooi even polshoogte nemen
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
picsHier picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaatsen is inmiddels wandelen op het ijs geworden
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 19 december 2007 14:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Misschien zie je er wel gewoon crimineel uit
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier pics
Ik wil ook op natuurijs schaatsenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier pics
Misschien waag ik ook een paar stapjes straks. Hoewel ik wel iets meer gewicht in de strijd gooi dan mn buurman waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is al gauw 10 jaar geleden dat ik op natuurijs heb gestaan
Whehehe bekend issuequote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien waag ik ook een paar stapjes straks. Hoewel ik wel iets meer gewicht in de strijd gooi dan mn buurman waarschijnlijk
dapperquote:Op woensdag 19 december 2007 14:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier pics
van Loesje hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Hihihi Etcetera wat een grappig onderschrift weer
Ik heb nog geen oliebollen gehad maar het water liep me wel in de mond toen ik vandeweek 's avonds in ijzige kou langs zo'n kraam reed
Rond Sinterklaas leef ik trouwens ook op chocolaEn tussen Sinterklaas en Kerst op chocolaatjes uit mn adventkalender
Loesjequote:Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef Etcetera het volgende:
van Loesje hoorstond op de scheurkalender vandaag
vond het wel toepasselijk.
heb 'm wel een beetje aangepast, er stond eerst 'pure chocolade' maar ik hou niet van puur
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |