quote:Op woensdag 19 december 2007 14:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey meid, hoe is het met jou.
[..]Zeg doe eens niet zo eng, een leven.
Mag niet klagen denk ik en met jou?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey meid, hoe is het met jou.
[..]Zeg doe eens niet zo eng, een leven.
Jij wel he. Net als Fruts, die klaagde altijd over blauwen en is het nu zelf, en ook nog fpding.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef BrandX het volgende:
Ik heb niet gesolliciteerd, Ik ben overvallen jaSamenzwering tussen Buzzer en Yvonne. Ineens was ik gewoon blauw.
Ik mag wel klagen, maar doe ik niet, heb je toch niets aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mag niet klagen denk ik en met jou?
Ja bijna 2 maanden reces toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mag niet klagen denk ik en met jou?
ach ja, life sucks & then you die enzo.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij wel he. Net als Fruts, die klaagde altijd over blauwen en is het nu zelf, en ook nog fpding.![]()
Tsssssssssss.
Ben al 17 maanden met recesquote:Op woensdag 19 december 2007 14:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja bijna 2 maanden reces toch?
neuh, niet meer dan eerstquote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sinds je zei hier nog weinig te gaan posten, zie ik je heir steeds vaker!
Niets, gewoon ervan genieten.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach ja, life sucks & then you die enzo.
Nee hoor, geen punt om blauw te zijn. Vind het wel leuk. Ben dat ergens anders al 3 jaar, ben het wel gewend
triest eigenlijk, maar wat doe je er aan
ik heb er zo'n hekel aan, en ik vergeet altijd de helftquote:
blegh, ik haat datquote:
ik de komende 10 jaar nog niet denk ikquote:
ik vergeet zelfs dingen als ik een lijstje meeneemquote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er zo'n hekel aan, en ik vergeet altijd de helft(heb nu een lijstje liggen
) heb ook bijna niks meer in huis
foto's?quote:En emt de kitten (nouja 8maanden inmiddels) gaat het goeden met jouw beestjes?
Ik ook dan vergeet ik den helft op t listje te zetten namelijk en foto;'s in mn fotoboekquote:Op woensdag 19 december 2007 15:06 schreef Muck het volgende:
[..]
blegh, ik haat dat
[..]
ik de komende 10 jaar nog niet denk ik
[..]
ik vergeet zelfs dingen als ik een lijstje meeneem
[..]
foto's?
ja dat dusquote:Op woensdag 19 december 2007 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ook dan vergeet ik den helft op t listje te zetten namelijk
*fobo checken gaatquote:en foto;'s in mn fotoboeken avatar
Een hekel heb ik er niet echt aan, mijn man kookt echter meestal, dus is dit gewoon makkelijker.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er zo'n hekel aan, en ik vergeet altijd de helft(heb nu een lijstje liggen
) heb ook bijna niks meer in huis
En emt de kitten (nouja 8maanden inmiddels) gaat het goeden met jouw beestjes?
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben al 17 maanden met reces
Niesziekte is ook niet leuk en ja gaat inderdaad snel maar ze is wel liefquote:Op woensdag 19 december 2007 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een hekel heb ik er niet echt aan, mijn man kookt echter meestal, dus is dit gewoon makkelijker.
Lijstjes zijn handig.![]()
8mnd, gaat snel he.Norbi is 9mnd en heeft op het moment de niesziekte.
Verder is alles gezond, op Pebbles na, maar die is al op leeftijd en geopereerd wordt ze niet meer.
Het goede voorbeeld.quote:
Norbi is ook echt een knuffelvot.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niesziekte is ook niet leuk en ja gaat inderdaad snel maar ze is wel lief![]()
nevaaaaaahquote:
ik wil ookquote:Norbi is ook echt een knuffelvot.(ja ik weet limburgs.
)
het is 4 uur gek, wat deed je nog in bed?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
ik ga maar eens mijn bed uit, moet zo werken
Friends kijkenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
het is 4 uur gek, wat deed je nog in bed?
Zo uit bedquote:Op woensdag 19 december 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
ik ga maar eens mijn bed uit, moet zo werken
Vreemd, ik ben er net van terug.quote:
"Iemand al single af?"quote:
Dat kan niet, ik mag niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |