Doe Eric maar.Eric heeft tenminste een hekel aan Brian.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Disana het volgende:
Goed idee van Jaap: hij zou Sylvia wel eens een weekendje te logeren willen hebben. Haar analyse was altijd wel sterk. Gewoon, om alles eens op een rijtje te zetten.
Slecht idee. Moet er niet aan denken om SaaieSylvia weer in die villa te zien, die is niet voor niets getoneelhaakt.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Disana het volgende:
Goed idee van Jaap: hij zou Sylvia wel eens een weekendje te logeren willen hebben. Haar analyse was altijd wel sterk. Gewoon, om alles eens op een rijtje te zetten.
Huub heeft ook gedacht zo heb ik een mooi wippertje bij me.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Varen het volgende:
Huub heeft de hele zomer gehandeld uit zijn buik gevoel. Hij heeft voor Lieke gekozen, daar een risico voor genomen, omdat ze hele groep zich tegen zich keerde. Maar hij koos voor haar.
Huub vindt dat hij zijn vriendschap dubbel en dwars aan haar bewezen heeft.
jezus christus, alsof hij niet vanaf het begin de confrontatie heeft gezocht met Brian en consortenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Varen het volgende:
Huub heeft de hele zomer gehandeld uit zijn buik gevoel. Hij heeft voor Lieke gekozen, daar een risico voor genomen, omdat ze hele groep zich tegen zich keerde. Maar hij koos voor haar.
Huub vindt dat hij zijn vriendschap dubbel en dwars aan haar bewezen heeft.
Ik denk wel dat het voor de nodige ophef tussen Lieke en Huub zou zorgen, en dat ze Huub anders zou kunnen laten denken.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Slecht idee. Moet er niet aan denken om SaaieSylvia weer in die villa te zien, die is niet voor niets getoneelhaakt.
ben bang dat Syl en Lieke voor het eerst een raakvlak hebben; Reiki.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Disana het volgende:
Kijk je streams?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:36 schreef avonne het volgende:
[..]
jezus christus, alsof hij niet vanaf het begin de confrontatie heeft gezocht met Brian en consorten
gotogotogot. Alsof hij alle vriendschappen met Brian, Dennis, Natasia geofferd heeft voor Lieke.
Nou, dat dus.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het wordt mij al met al veel te veel uitgemolken, ook die cameraman (samenwerken Lieke en Brian). Het gedrag is té onnatuurljk, het houdt te lang aan, langzaam maar zeker denk ik dat het niets anders dan script is......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |