abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55384366
geen idee wat er is gebeurd: ik kom net binnen.

Ik hoor Huub oprecht aan Jaap vragen wat hij moet doen om de relatie in het team weer recht te trekken. Klinkt goed en redelijk.
Maar voor Jaap antwoord kan geven, begint hij een betoog waaruit blijkt dat hij dat helemaal niet wil. Hij polst Jaap om Lieke weg te stemmen. Jaap wikt en overweegt, maar gaat toch liever met zijn drieën door.

Waarop Huub weer in klagen vervalt....
pi_55384405
Fok heeft kuren
Avonne bedankt.
het water roept
pi_55384411
Jaap: "Als ik programmaleider zou zijn, zou ik Huub en Lieke laten blijven, goed voor de kijkcijfers".

pi_55384415
Jaap zegt dat Lieke zich gebruikt voelt door Huub doordat hij over haar rug tv heeft gemaakt en dat onder de dekens goed heeft gepraat.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 12:34:10 #5
137949 Disana
pi_55384497
Goed idee van Jaap: hij zou Sylvia wel eens een weekendje te logeren willen hebben. Haar analyse was altijd wel sterk. Gewoon, om alles eens op een rijtje te zetten.
pi_55384509
Jaap wil Sylvia een weekend laten komen omdat ze altijd goede analyses kon geven, alleen te langzaam en te lief.
pi_55384512
Huub heeft de hele zomer gehandeld uit zijn buik gevoel. Hij heeft voor Lieke gekozen, daar een risico voor genomen, omdat ze hele groep zich tegen zich keerde. Maar hij koos voor haar.
Huub vindt dat hij zijn vriendschap dubbel en dwars aan haar bewezen heeft.
het water roept
pi_55384515
Jaap doet werkelijk zijn best om de brokstukken te lijmen, maar hij begint een beetje wanhopig te worden, geloof ik. Hij weet niet meer wat hij moet zeggen.
pi_55384522
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Disana het volgende:
Goed idee van Jaap: hij zou Sylvia wel eens een weekendje te logeren willen hebben. Haar analyse was altijd wel sterk. Gewoon, om alles eens op een rijtje te zetten.
Doe Eric maar.Eric heeft tenminste een hekel aan Brian.
pi_55384538
Huub zei ook dat ze na de popo nog raarder ging doen. Eveneens vindt hij dat zij zich vastbijt in het gesprek onder de dekens verhaal. Toen vond ze hem namelijk echt en nu doet zij alsof Huub al een jaar lang toneel aan het spelen is, 24/7.
Dit klinkt voor mij wel redelijk. Jaap vindt dat ze een chick nodig hebben in hun team.
Hij heeft Lieke toch?
Go hard or go home
  woensdag 19 december 2007 @ 12:35:43 #11
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55384544
quote:
Slecht idee. Moet er niet aan denken om SaaieSylvia weer in die villa te zien, die is niet voor niets getoneelhaakt.
pi_55384545
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Varen het volgende:
Huub heeft de hele zomer gehandeld uit zijn buik gevoel. Hij heeft voor Lieke gekozen, daar een risico voor genomen, omdat ze hele groep zich tegen zich keerde. Maar hij koos voor haar.
Huub heeft ook gedacht zo heb ik een mooi wippertje bij me.
pi_55384558
Huub...."Heb ik m'n vriendschap aan haar al dubbel en dwars bewezen"

Huub....ze moet jou medelijden helemaal niet...ga een eind fietsen joh hypocriet
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55384566
Huub zei ook dat Lieke de eigenschap heeft, om iedereen die in de villa komt tegen zich in het harnas weet te jagen.
het water roept
pi_55384575
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Varen het volgende:
jezus christus, alsof hij niet vanaf het begin de confrontatie heeft gezocht met Brian en consorten
gotogotogot. Alsof hij alle vriendschappen met Brian, Dennis, Natasia geofferd heeft voor Lieke.
pi_55384587
Huub gelooft dus echt dat Lieke met Brian samenspeelt
pi_55384596
Jaap denkt dat er in de limosine een camera was. Palma kwam binnen en gaf daar een opzetje voor
het water roept
pi_55384608
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 12:38:42 #19
137949 Disana
pi_55384625
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

Slecht idee. Moet er niet aan denken om SaaieSylvia weer in die villa te zien, die is niet voor niets getoneelhaakt.
Ik denk wel dat het voor de nodige ophef tussen Lieke en Huub zou zorgen, en dat ze Huub anders zou kunnen laten denken.
pi_55384632
quote:
ben bang dat Syl en Lieke voor het eerst een raakvlak hebben; Reiki.
En een heel weekend 2 zweefteven is iets teveel van het goede.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_55384636
Het wordt mij al met al veel te veel uitgemolken, ook die cameraman (samenwerken Lieke en Brian). Het gedrag is té onnatuurljk, het houdt te lang aan, langzaam maar zeker denk ik dat het niets anders dan script is......
pi_55384641
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:36 schreef avonne het volgende:

[..]

jezus christus, alsof hij niet vanaf het begin de confrontatie heeft gezocht met Brian en consorten
gotogotogot. Alsof hij alle vriendschappen met Brian, Dennis, Natasia geofferd heeft voor Lieke.
Kijk je streams?
Ik probeer te notuleren, maar Jaap zei zo veel en er was nog geen Cos, dus ik heb niet alles op kunnen schrijven
het water roept
pi_55384643
Waar ik toch mijn vraagtekens bij blijf houden is het feit dat Lieke naar achteren wijst als het gaat om verschrikkelijke dingen die Huub zou hebben gedaan.
Dat was ook wat Nadia deed bij Dennis. Wie zijn er nu gelukkig samen?
Go hard or go home
pi_55384660

Deze had ik nog. De kersttepel van Amanda.
Go hard or go home
pi_55384689
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het wordt mij al met al veel te veel uitgemolken, ook die cameraman (samenwerken Lieke en Brian). Het gedrag is té onnatuurljk, het houdt te lang aan, langzaam maar zeker denk ik dat het niets anders dan script is......
Nou, dat dus.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')