Volgens mij niet, hoe kom ik erachter of dat erop zit dan? Volgens mij is alles erafquote:Op woensdag 19 december 2007 11:58 schreef Qwea het volgende:
er zit toch een ghost fucntie op? Op die van mij iig wel
Ik heb geen CD erbij gehad, hoe kom ik dan aan Vistaquote:Op woensdag 19 december 2007 12:08 schreef unox_worst het volgende:
Als je backup partitie weg is dan kun je ook gewoon de vista/xp installeren die er origineel opstond en dan de code gebruiken die op de sticker onder op je laptop staat.
Vrienden, nieuwsgroepen en torrentsquote:Op woensdag 19 december 2007 12:12 schreef dvanduijn het volgende:
[..]
Ik heb geen CD erbij gehad, hoe kom ik dan aan Vista
Die had je zelf moeten maken....quote:Op woensdag 19 december 2007 12:12 schreef dvanduijn het volgende:
Ik heb geen CD erbij gehad, hoe kom ik dan aan Vista
Je gebruikt wel de goede installatiecd?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:25 schreef loetjee het volgende:
Kan iemand mij ook helpen ?
Ik heb vanmiddag mijn acer aspire 5100 (winXP) geformateerd en daarna de boot cd er in gedaan.
Nou viel de laptop uit halverwegen het installatie process, en elke keer als ik nu de installatie op nieuw start krijg ik een error inbeeld iets met f00000013.
Het opnieuw installeren via alt f10 werkt ook niet want dan krijg ik na korte tijd weer de zelfde error.
Ik denk dat ik hem weer opnieuw moet formateren maar heb nu geen idee hoe ik dat moet doen
Dat is een bekend "probleem", als je eenmaal een taal kiest tijdens de installatie, dan blijft-ie altijd in die taal.quote:
Als ik hem was probeerde ik toch eerst ff Vistalizator.quote:Op zondag 6 september 2009 14:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat is een bekend "probleem", als je eenmaal een taal kiest tijdens de installatie, dan blijft-ie altijd in die taal.
Standaard worden in Acers afgeleverd zonder een geïnstalleerde Windows. Zodra je hem voor de eerste keer aanzet dan krijg je de keuze in welke taal je de machine wil gebruiken: Nederlands, Engels of Frans. De taal die je hier kiest zal je na iedere installatie opnieuw krijgen.
Prijstopper zit hier dus dubbelfout, aangezien ze de machine verkocht hebben met een Franstalige installatie en het daarna jouw op laten lossen.
Maar goed, daar heb je nu niet zoveel meer aan.
Denk dat je het beste een Windows Vista DVD erin kan doen en daarmee Windows installeren. De code staat als het goed is op de onderkant van je laptop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |