quote:Op woensdag 26 december 2007 12:12 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
jeweetzelleuf![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
z'n nickname; pimpy_renato![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die 2e van rechts![]()
![]()
wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 26 december 2007 01:20 schreef VjenneKloetn het volgende:
In der fotoboek heeft ze iig al een bijpassende bril op net zoals die gast.
Gast.. FOCKquote:Op woensdag 26 december 2007 00:38 schreef Dipendere het volgende:
http://pic13.picturetrail(...)742947/145473374.jpg
Hahah omijngod, zo'n klein kind.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.ongein.nl/getitem2.aspx?file=veelsnot.jpg
Ik mag hopen dat het snot is
Zat ik ook al naar te kijken, wat een prachtige foto.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.ongein.nl/getitem2.aspx?file=veelsnot.jpg
Ik mag hopen dat het snot is
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:34 schreef don-diablo het volgende:
Das een goede compilatie, KuDoS () voor jou
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:55 schreef vzpaulus het volgende:
juridische dreigementen van zn moeder
die laatste doet t mquote:Op zondag 23 december 2007 21:59 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Onderschrift: Me nikez zijn geil G
[ afbeelding ]
Die scanner ook, wie koopt er nou nog een scanner. Daarmee dachten ze zeker vals geld te maken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:03 schreef jp84 het volgende:
[ afbeelding ]
die kast, die mensen, die aldi pc op startpagina.nl
hoe burgelijk wil je het hebben:D
Dat zijn best veel centjesquote:Op donderdag 27 december 2007 20:44 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft ze nou een snor?!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt heel stoer![]()
[ afbeelding ]
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef jusdOrange het volgende:
Voorlaatste foto is volgens mij die gast rechts wat zo mooi kon photoshoppen (zie een paar posts terug).
quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Kempi
Alleen mongolen luisteren die kankerherrie
quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:41 schreef Kempi het volgende:
De enige echte gansta nigga gramma-boy kempi
[ afbeelding ]
dat zijn ze ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:48 schreef Faxie het volgende:
Ze denken allemaal dat ze model zijn ....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef emokid het volgende:
Nu we het toch over matjes hebben. Dit zijn vrouwen trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat onze ouders dat vroeger ook van onze Aussies, leren jack en hippiekleding dachtenquote:Op zondag 30 december 2007 15:18 schreef T3rr0r het volgende:
Zouden al die debielen met die achterlijke matjes en goku-kapsels nou echt bij zichzelf denken als ze die foto's zien: 'Tjow, ik zie er echt zwaar chill uit hier'
Ik kan het me echt niet voorstellen, zelfs in een clownspak sta je minder voor lul..
Ha ha, inderdaad, dit kan haast geen toeval zijn.quote:
Studierichting werkquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef RealZeus het volgende:Ok, zeg het maar, van wie is dit een kloon?
Heerlijk om al die foto's bij elkaar te zien. Het zorgt gelijk voor een nieuwe startpagina. Zo begin ik elke dag met een lach.quote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef RealZeus het volgende:Ok, zeg het maar, van wie is dit een kloon?
Te hoog petje? Check!quote:Op maandag 31 december 2007 11:31 schreef synaesthesia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |