Jah, maar of het dan wel allemaal groot genoeg geprint is enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat precies met deze tickets zit, maar over het algemeen staat er gewoon een streepjescode op o.i.d.
Ach top 40 acts kunnen ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:58 schreef Retro het volgende:
Ja, het hangt even af van het weer, aan de lineup kan het in ieder geval niet liggen (afgezien van wat top40 acts).
Helaas, ik pak de trein. Auto rijden mag nog nietquote:Op zondag 13 april 2008 11:19 schreef JDude het volgende:
http://users.pandora.be/chadknight/groezrock2008.zip
Vorig jaar reden al die Duitsers al met zo'n plakkaat achter de ruit. Als Nederland nou ook gezellig meedoet, kunnen we op de weg naar België al gezellig naar elkaar toeteren ende zwaaien.
Dan plak je 'm tegen het treinraamquote:Op zondag 13 april 200812:40 schreef Ascendancy het volgende:
Helaas, ik pak de trein. Auto rijden mag nog niet
Zou de politie moeilijk doen over graffiiti?quote:
Jah,quote:Op woensdag 16 april 2008 18:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom overlappen de speeltijden van bad religion en SOTY, finch en anti-flag.
Kaartje binnen trouwens. 2x geprint, een keer met een mac (kleine e-ticket) en een keer met een windows(grote e-ticket). Voor het geval dat.
Ah, dan gaan we elkaar tegen komen bij het rennen van Finch naar Anti-Flagquote:Op woensdag 16 april 2008 18:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom overlappen de speeltijden van bad religion en SOTY, finch en anti-flag.
Kaartje binnen trouwens. 2x geprint, een keer met een mac (kleine e-ticket) en een keer met een windows(grote e-ticket). Voor het geval dat.
Ach the sugababes, good charlotte, kelly osbourne en Avril Lavigne heb ik allemaal al live mogen aanschouwen... Lijkt me best een goed idee om Paris Hilton daar ook maar aan toe te voegen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik vermaak me best prima, overal, altijd... maar je gaat toch in eerste instantie voor de bands die komen. Als de sugababes en paris hilton als headliner komen ga je toch ook niet
Same. Leukere punk/hardcorenamen.quote:Op zondag 13 april 2008 12:01 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb gekozen om naar Dour te gaan en niet naar Groez... veel plezier allen!
Heh verdulleme Nosh. Ik had me zo op onze minimeet verheugd.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:45 schreef Nosh het volgende:
Same. Leukere punk/hardcorenamen.
Edoch, geniet!
Nah veel plezier dan, ik zou voor 3/4 bands gaan, dus ik passquote:Op donderdag 17 april 2008 17:24 schreef botar het volgende:
[..]
Ach the sugababes, good charlotte, kelly osbourne en Avril Lavigne heb ik allemaal al live mogen aanschouwen... Lijkt me best een goed idee om Paris Hilton daar ook maar aan toe te voegen...
Ergens heb je natuurlijk wel een punt.... Maar zoals eerder gepost was t vorig jaar erger imo.. Ik heb echt weer een hele buts bands die ik zien wil dit jaar... en ach GC en Billy Talent en SOTY... Ja van die 3 groepen kan ik ook niet wakker liggen
Kom ook naar de blubberpoel die Dour heet dan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heh verdulleme Nosh. Ik had me zo op onze minimeet verheugd.
Mijn koffer is nog steeds niet schoon weet je dat?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kom ook naar de blubberpoel die Dour heet dan.
Om je feestje te laten vergallen door zo'n ticket is ook weer zo wat hequote:Op maandag 21 april 2008 12:14 schreef Magereheinus het volgende:
Ik vind die A4tjes ook maar niets. Toch heb ik er wel zin in. Er staan weer leuke bandjes en die top40 namen kunnen me niet echt deren. Ik vermaak me toch wel
Commercieel of niet... het zal mij aan mijn anus oxiderenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:30 schreef Ascendancy het volgende:
Is story of the year nu opeens ook commerciele meuk dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |