Zooo... ook weer terugquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:20 schreef fs180 het volgende:
ik wou ook gaan, eindelijk tent gereld.. komt dr ewat belangerijks tussen
hoere! ik wil this is hell zien, en hopend at thusday nog oude nummer speelt
Mijn wens is uitgekomen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:15 schreef JDude het volgende:
Ik teken wel weer voor de 30 graden en bijbehorende stofbak van vorig jaar.
Het was wel veul stof zeg. Damn.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:48 schreef JDude het volgende:
Mijn wens is uitgekomen.
Oh mèhn, dat is kut.quote:
Ander woord voor de Groezrockweide na 2 dagen (dat, of: afvalbak).quote:Op zondag 11 mei 2008 13:50 schreef fs180 het volgende:
stofbak?
Het is óf lenzen óf niet mee vooraan in de pit... lastige keuze...quote:Op zondag 11 mei 2008 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh mèhn, dat is kut.. Wijze les voor volgend jaar?
.
Ik vraag me alleen af waarom er geen toegift van Thursday was... :squote:Op zondag 11 mei 2008 15:49 schreef Ascendancy het volgende:
Geweldig echt![]()
Met als hoogtepunt Story of the year, Zowel ik als mijn vriendin hebben een handoek gevangen![]()
Ook goed waren the blackout, Silverstein, Finch, Billy Talent, The toasters en Thursday. Echt gaaf, alleen de wall of death bij thursday was nou niet echt wauw.
Alles doet hier pijn.![]()
Stofbak werd op gegeven moment wel vervelend. En lekker al dat zwart wat uit je neus komt
T was vanaf hier trouwens iets van 2 uur rijden en me vader wilde graag vroeg brengen. Hadden daardoor wel een perfecte plek voor de tent
Damn wat kwamen daar gehavende mensen uit die wall of death vandaanquote:Op zondag 11 mei 2008 19:51 schreef Crack_david het volgende:
Ik heb echt een topweekend gehad! Heerlijk weer, heerlijke muziek en heerlijke pils!
Hoogtepunten waren voor mij heaven shall burn, a wilhelm scream, finch en wederom sick of it all.
Wel aardig... maar ik kwam net na Story of the Year binnen, dus het was voor mij meer een cooling down dan een climaxquote:Op maandag 12 mei 2008 11:24 schreef Ixnay het volgende:
Hoe was Bad Religion?
Nah,... niet mijn ding,... die zang vind ik niet echt mooi... heb ze nu al drie keer gezien (Deconstruction 1873 oidquote:Op maandag 12 mei 2008 13:12 schreef DerMeister het volgende:
Bouncing Souls een beetje kunnen boeien? Tering zeg, wat wou ik daar bij zijn.
Die waren tofquote:Op maandag 12 mei 2008 13:12 schreef DerMeister het volgende:
Bouncing Souls een beetje kunnen boeien? Tering zeg, wat wou ik daar bij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |