Loop je me nou ontzettend te neppen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:17 schreef botar het volgende:
Nou vooruit:
Thursday en the Bouncing Souls zijn geboekt
staat gewoon bij download schedulequote:Op donderdag 8 mei 2008 17:45 schreef Magereheinus het volgende:
Ik heb er ook zin in. Kan misschien iemand het nieuwe schema posten?
Geloofde je me nou echt niet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:15 schreef Doodkapje het volgende:
Whaa... Thursday!
* Doodkapje heeft er zin in!
Nou ik dacht niet dat ik meteen zou raden wie er zou komen... aangezien er tig andere bands voor Groezrock in aanmerking zouden komen... (Coheed and Cambria was ook goed geweest)... dus niks ten nadele van jouquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:05 schreef botar het volgende:
[..]
Geloofde je me nou echt niet?
als ik 2 namen verzonnen had was ik wel voor Nofx en Rancid gegaan ofzo
Nee. Maar ik ben te herkennen aan een Eastpak met Jimmy eat World patch (Don't ask). Een streepjesshirtje (beide dagen, andere kleurenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Doodkapje het volgende:
Is er een Fok!meet geregeld btw?
Da's al vroeg! Succes. Enjoy!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:19 schreef Ascendancy het volgende:
Er komen ook zoveel fokkers he![]()
Ik ga nu weg![]()
Ik ben in 2004 van Groningen naar Groez gereisd. 5,5 uur over gedaan of zo, waarvan 58 minuten in de zon liggen op Rotterdam Centraal (trein gemistquote:
Oja.quote:
Waar moet jij vandaan vertrekken?quote:
Arnhem/Nijmegen... vanaf hier is het 1u45m naar Meerhout... We vertrekken rond 13:30 dus dan zijn we daar redelijk op tijd... Ik wil Set your Goals eigenlijk wel zienquote:
Hé, ik kom van halverwege Arnhem/Nijmegen vandaan... Bemmelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:09 schreef Doodkapje het volgende:
Arnhem/Nijmegen... vanaf hier is het 1u45m naar Meerhout... We vertrekken rond 13:30 dus dan zijn we daar redelijk op tijd... Ik wil Set your Goals eigenlijk wel zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |