quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:19 schreef Pure-Poison het volgende:[..]
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn trouwjurk moet doen,nou ja wanneer ik em aan moet.
Wij gaan om 11.00 met ouders,broers,zussen en getuige brunchen,dan worden er rond half 2-2uur foto's gemaakt,om 16.00 trouwen,daarna dinner en dan feest.
Nu twijfel ik of ik mijn jurk gelijk s'morgens aan doe of na de brunch.Het liefst heb ik em heel de dag aan natuurlijk maar aan de andere kant ben ik bang dat ik er iets op knoei tijdens de brunch en dan moeten we dus nog foto's maken en trouwen.
Wat zouden jullie doen of hebben jullie gedaan?
Dit geldt ook voor ons, alleen doe ik mijn jurk wel meteen aan, maar wel inderdaad met iets ervoor. Het zou zonde zijn als er vlekken op de foto's te zien zijn

We moeten alleen nog even kijken hoe we die (eenvoudige) lunch/brunch precies gaan inrichten want 20 mensen in ons huis/woonkamer proppen gaat denk ik lastig worden.
Ik ben trouwens ook erg blij dat we na 1 juli trouwen, dan hebben we gelukkig geen last van stank want ook bij ons zijn er een aantal verstokte kettingrokers.
Ik heb afgelopen week de eerste teleurstelling over moeten brengen. Mijn moeder dacht dat ik bij haar zou slapen en van daaruit opgehaald zou worden etc. maar buiten dat ik het niet handig vind heb ik daar ook helemaal geen zin in, dus ik blijf lekker thuis bij mijn verloofde slapen

.
ze vond het maar raar en stom want bij haar ruim 30 jaar geleden ging het allemaal anders, tja ik ben nou eenmaal wat moderner dan zij. Maar ja dat schuldgevoel he, want ze was zichtbaar erg teleurgesteld