quote:Last Saturday we had our annual company Christmas party. It was a lot of fun as usual but it featured one special surprise. It turns out that several people had been secretly working late nights and into the wee hours of the morning preparing a special video for those at the party. They created a short teaser for Duke Nukem Forever.
After seeing the teaser we thought it was something we should share with all of you and while it's just a teaser, rest assured more is coming.
Tomorrow, Wednesday the 19th, around noon CST, we will release the first teaser trailer from Duke Nukem Forever. To tide you over until then, here is a screen shot taken from the teaser.
Thank you for being fans of the game and for your continued patience.
I'd like to thank the people on the team that worked so hard to create this teaser and the friends of 3DR that helped create it (Jeremy Soule and Julian Soule, Frank Bry, Jason Evigan and of course, Jon St. John).
Als ze er niet meer aan werken zou hij af zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 00:25 schreef MouzurX het volgende:
ja net alsof ze nog aan die game werken_!
Vertel.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:26 schreef popolon het volgende:
De zoveelste trailer dus..........
ééntje op 3drealms.comquote:Op woensdag 19 december 2007 00:27 schreef popolon het volgende:
http://youtube.com/results?search_query=duke+forever&search=Search
Hoeveel wil je er zien.De eerste was er al in 1998.
nee dan zou hij gecanceld zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 00:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als ze er niet meer aan werken zou hij af zijn
En de tweede in 2001. Dus dan zouden we nu naar de derde gaan als ik niet meer kan terug vinden dan ik nu even snel kanquote:Op woensdag 19 december 2007 00:27 schreef popolon het volgende:
http://youtube.com/results?search_query=duke+forever&search=Search
Hoeveel wil je er zien.De eerste was er al in 1998.
Duke deathmatch over IPX/SPX, wat een tijden.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
En de tweede in 2001. Dus dan zouden we nu naar de derde gaan als ik niet meer kan terug vinden dan ik nu even snel kanDan ben ik te lang geen gamer geweest om het niet te weten
Oh, Ik heb alleen maar duke 1 en 2 gespeeltquote:Op woensdag 19 december 2007 00:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Duke deathmatch over IPX/SPX, wat een tijden.
Welke Duke 't was weet ik niet maar het was wel nieuw toen die (lokale) deathmatch.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oh, Ik heb alleen maar duke 1 en 2 gespeeltDuke 3 maar even snel tussendoor. Toen kwam de grote tijd van droogligging tot een paar jaar terug
Duke 2 was zeker wel de bom destijds
Inderdaad.quote:
Jij bedoelt gewoon duke 3dquote:Op woensdag 19 december 2007 00:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Welke Duke 't was weet ik niet maar het was wel nieuw toen die (lokale) deathmatch.
De game is nooit gecanceled. En de toekomst is morgenquote:Op woensdag 19 december 2007 00:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar in de toekomst, ooit, komt hij nog wel weer een keer.
jaartje terug wel hoor ...quote:Op woensdag 19 december 2007 00:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
De game is nooit gecanceled. En de toekomst is morgenIig volgens onze ts negert
De game staat al jaren op its done when it`s donequote:
Hmm, als het maken van een teaser nog zoveel werk is, hoever zijn ze dan met de engine van het spel?quote:I'd like to thank the people on the team that worked so hard to create this teaser and the friends of 3DR that helped create it (Jeremy Soule and Julian Soule, Frank Bry, Jason Evigan and of course, Jon St. John).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |