Ik kan echt wel genieten als Huub piano speeltquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga weer effe bij huubske kijken
Dan ben ik gelukkig niet de enige....quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik kan echt wel genieten als Huub piano speelt
Leuk ook, dat dat meisje mee kan doen........
en ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk en ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef ricofromrio het volgende:
kijk mij het leuk hebben
kijk mij geil dansen
kijk mij nederland ik ben lieke
Alsof Selene dat zal boeien!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:57 schreef Carlaa het volgende:
Luc staat dicht bij Lieke, zal hij wel op zijn kop krijgen van Seurlene
Doe nog eens, nu iets minder geheimquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mijn geheime oproep is mislukt.
Jammer.
ToppieJoppie!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef itsme het volgende:
[..]
en ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk en ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit.
kwakjequote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef itsme het volgende:
[..]
en ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk en ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit.
Als ik ga vragen naar het geheim van de oproep.........zal ik het wel verpesten zeker?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mijn geheime oproep is mislukt.
Jammer.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Je bent niet de enige; ik geniet ook en zeker van eindelijk eens een sympathieke vrouw in de kooiquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig niet de enige....
Vertel!..........of laat zien!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef 64-Bitch het volgende:
Lekker hapje voor Ricardo bij TMF!
Dat lengte gedoe is echt een mannending..............quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef ricofromrio het volgende:
vrouwtje is 3 koppen groter dan huub
hij gaat waarschijnlijk voor 22 dec weg zegt hij netquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:05 schreef 64-Bitch het volgende:
Luc "we gaan zo met z'n allen in de jacuzzi" ....... Doe es origineel Luc!
Niet zo vreemd als je maar 1.63 bentquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef ricofromrio het volgende:
het is overduidelijk dat hij vooral zichzelf hiermee vermaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan had ie een vent moeten wezen en kiezen....
Ik had van Huub veel meer aanpassingsvermogen verwacht.... hij is het slimst, hij kan het best goochelen met woorden... hij kan mensen met woorden afmaken.... Dat moet zijn prioriteit zijn en die vrouwen en drank komen dan vanzelf wel.
Huub keert het om... hij denkt met vrouwen en drank zijn fans te vermaken. Van alle mensen in het huis vind ik Huub het minst gegroeid.
wie nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef ricofromrio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |