Ik vond de keer dat Rob samen met Michiel Ekstra Weekend deed ook niet echt lekker lopen. Hopelijk gaat dat deze week beter.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Stenders moet er nog echt in komen... die zou het wel eens aardig kunnen verzieken de sfeer in het huis als het tegen zit...
Coca-Cola truckquote:Op woensdag 19 december 2007 10:11 schreef Dichterbijer het volgende:
3FM op de grote markt in Groningen:
[ afbeelding ]
http://rtvnoord.nl/home/home_webcam.asp?wid=5
Yeah, Stenders, rock on!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
Denk dat het wel goed komt hoor. Stenders
Jongens, we zijn net begonnenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond de keer dat Rob samen met Michiel Ekstra Weekend deed ook niet echt lekker lopen. Hopelijk gaat dat deze week beter.
Jaja, rustig maar.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jongens, we zijn net begonnenGerard doet dit nu voor het derde jaar, Rob is volstrekt nieuw!
Just like Michielquote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jongens, we zijn net begonnenGerard doet dit nu voor het derde jaar, Rob is volstrekt nieuw!
We zijn kritisch als altijd, D.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
En dat mag ook! Houdt ons scherpquote:Op woensdag 19 december 2007 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We zijn kritisch als altijd, D..
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:18 schreef Marc63 het volgende:
Goedemorgen
We zitten er weer middenin!
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:21 schreef Dichterbijer het volgende:
mooiste zou zijn als het ECHT ging sneeuwen bij het huis...
Dat zou echt cool zijn!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:21 schreef Dichterbijer het volgende:
mooiste zou zijn als het ECHT ging sneeuwen bij het huis...
Dat wel ja, draai dat plaatje gewoon ff manquote:Op woensdag 19 december 2007 10:25 schreef Zotheid het volgende:
Hmmm... Hoewel ik 5 euro wel een beetje karig vind is het ook weer lullig om hem weer terug naar limboland te sturen.
Dan moeten er wel stevige ramen in dat huis zitten, om gaten door een sneeuwballengevecht te voorkomen.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat zou echt cool zijn!
Wat staan er veel mensen daar semi-interessant te doen in dat huis zeg...
Ja, de humor van Rob is toch best wel okquote:
http://www.speurders.nl/m(...)wmachine_huren_.htmlquote:
'Een beetje doorwerken', maar tegelijk wel FOK! open hebben staan...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:29 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, m'n tweede monitor ook weer even aangesloten!![]()
Kan ik ondertussen nog beetje doorwerken rechts.
Nee man, niet zo'n 1quote:Op woensdag 19 december 2007 10:30 schreef Impry het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/m(...)wmachine_huren_.html
Huurprijs ¤ 19,50 (per dag)
Excl. Sneeuwvloeistof a ¤ 7,50 per liter
Met z'n allen wat geld bij elkaar leggen
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:29 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, m'n tweede monitor ook weer even aangesloten!![]()
Kan ik ondertussen nog beetje doorwerken rechts.
Dan kan je dat geld beter aan 3FM gevenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:30 schreef Impry het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/m(...)wmachine_huren_.html
Huurprijs ¤ 19,50 (per dag)
Excl. Sneeuwvloeistof a ¤ 7,50 per liter
Met z'n allen wat geld bij elkaar leggen
Volkomen mee eens.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:27 schreef Impry het volgende:
Precies, dat is wat ik hierboven ook al postte, wees blij met alles wat je krijgt.
Mja, nu nog ff actief meefokken, straks rond uurtje of 11 ga ik weer even 'werken'quote:Op woensdag 19 december 2007 10:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Een beetje doorwerken', maar tegelijk wel FOK! open hebben staan...
Hoiquote:Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welkom aan de nieuwe menschen in deze topicreeks overigens.
Klopt, is niet goed, hoop dat daar ook beetje rekening mee wordt gehouden.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb nu al (na anderhalf uur luisteren) 2 keer een hooghartige, omhooggevallen onderhandeling gehoord omdat ze het bedrag (5 euro, 150 euro) niet goed genoeg vonden voor een bepaald nummer
Gedeeltelijk mee eens, ik bedoel die gasten uit Limburg hadden toch wel meer mee kunnen nemen dan een fuckin 5 euroquote:Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef bleiblei het volgende:
Die gasten bij 3FM hebben het ook wel hoog in hun bol gekregen met hun serious request.
Vorig jaar namen ze alles aan en draaiden ze netjes alle plaatjes. Ik heb nu al (na anderhalf uur luisteren) 2 keer een hooghartige, omhooggevallen onderhandeling gehoord omdat ze het bedrag (5 euro, 150 euro) niet goed genoeg vonden voor een bepaald nummer.
En dan luister ik niet eens 100% geconcentreerd en kan ik best het 1 en het ander gemist hebben.
Als ze zo doorgaan kunnen ze mijn bijdrage in ieder geval vergeten dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |