Mja, nu nog ff actief meefokken, straks rond uurtje of 11 ga ik weer even 'werken'quote:Op woensdag 19 december 2007 10:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Een beetje doorwerken', maar tegelijk wel FOK! open hebben staan...
Hoiquote:Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welkom aan de nieuwe menschen in deze topicreeks overigens.
Klopt, is niet goed, hoop dat daar ook beetje rekening mee wordt gehouden.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb nu al (na anderhalf uur luisteren) 2 keer een hooghartige, omhooggevallen onderhandeling gehoord omdat ze het bedrag (5 euro, 150 euro) niet goed genoeg vonden voor een bepaald nummer
Gedeeltelijk mee eens, ik bedoel die gasten uit Limburg hadden toch wel meer mee kunnen nemen dan een fuckin 5 euroquote:Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef bleiblei het volgende:
Die gasten bij 3FM hebben het ook wel hoog in hun bol gekregen met hun serious request.
Vorig jaar namen ze alles aan en draaiden ze netjes alle plaatjes. Ik heb nu al (na anderhalf uur luisteren) 2 keer een hooghartige, omhooggevallen onderhandeling gehoord omdat ze het bedrag (5 euro, 150 euro) niet goed genoeg vonden voor een bepaald nummer.
En dan luister ik niet eens 100% geconcentreerd en kan ik best het 1 en het ander gemist hebben.
Als ze zo doorgaan kunnen ze mijn bijdrage in ieder geval vergeten dit jaar.
Inderdaad, niet iedereen heeft even veel geld, en het gaat toch (deels) ook om het gebaar.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:35 schreef Impry het volgende:
[..]
Klopt, is niet goed, hoop dat daar ook beetje rekening mee wordt gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |