Benieuwd of deze fantastische plaat (serieusquote:Beste gever,
Hartelijk dank voor je donatie aan de 3FM Serious Request. (...)
De plaat die je aangevraagd hebt, KINDEREN VOOR KINDEREN - Morgen is een Droom, wordt misschien al deze week op 3FM gedraaid maar in ieder geval volgende week tijdens de Top Serious Request.
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Benieuwd of deze fantastische plaat (serieus) door een van de DJ's gedraaid wordt!
Ben je gekquote:Op woensdag 19 december 2007 09:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, negeren van m'n tekst. Was het heel storend?
Nee hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 09:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, negeren van m'n tekst. Was het heel storend?
Mijn idee....quote:Op woensdag 19 december 2007 09:42 schreef TheArt het volgende:
Heeft die regisseur ADHD ofzo?
Ach, op het begin is hij nog enthousiast en fanatiek, zal straks ook wat rustiger gaan denk ik zoquote:
Ik meen me te herinneren dat het vorig jaar ook zo flitsend wasquote:
Hij wil even tonen hoeveel camera's hij daar heeft hangen.... te veelquote:Op woensdag 19 december 2007 09:49 schreef Impry het volgende:
[..]
Ach, op het begin is hij nog enthousiast en fanatiek, zal straks ook wat rustiger gaan denk ik zo
De eerste is al binnenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:49 schreef borisz het volgende:
oke een ik ruik die dennennaalden al count kan straks omhoog ?
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:01 schreef Sirolf het volgende:
De camerakwaliteit van de SR-headlines is wel brak trouwens...
Laten we eerst maar eens afwachten eer we conclusies daar over kunnen gaan trekkenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Stenders moet er nog echt in komen... die zou het wel eens aardig kunnen verzieken de sfeer in het huis als het tegen zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |