De enige die ik ECHT NIET TREK ........is Brian, ook nu, ik moet hem gewoon mutenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:54 schreef akveor het volgende:
Ik merk aan mezelf dat Huub bij mij wel iets kapot heeft gemaakt met dat gelieg tegen Lieke. Kan hem momenteel niet echt goed verdragen.
En hoe zit het dan in de ogen van die gore wifebeater?quote:
Ik hoop dat het een dodelijk virus is, wat een rat is het toch.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:59 schreef Desii het volgende:
Wat is Brian weer bezig zeg... niet normaal, heeft weer last van het HOS-virus
Die uitspraak was van Lieke.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt en dat snap Lieke dus niet. Zij kan het spel niet onderscheiden van de realiteit.
Als je streams kijkt snap je wat ik bedoel. De rat is weer übergemeen bezig.
Zowel het argumentje over Lieke eerder als het afgeluisterde gesprek worden half weergegevenquote:
In de ogen van Brian is iederen een lying fucking ass.............behalve ..........his holinessquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En hoe zit het dan in de ogen van die gore wifebeater?
Goede vraagquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En hoe zit het dan in de ogen van die gore wifebeater?
Grappig zoals jij dit opschrijft is het alweer acceptabeler dan uit de mond van Brianquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:05 schreef Py het volgende:
[..]
Goede vraag![]()
![]()
Lieke is er zaterdag, na de uitspraken van vrijdagnacht, achter gekomen dat Huub haar onder de dekens gemanipuleerd heeft. Huub heeft gelogen waarom bepaalde dingen gebeurden en valse spelinformatie gegeven.
Huub heeft Hedda als pionnetje meegenomen om tegen Lieke in te gaan om zo de aandacht van hemzelf af te halen.
Dat soort waarheden enzo.
Voor mij is het gewoon de intonatie waardoor het lijkt alsof zij gelijk heeft. In normale gesprekken doe je dat gewoon niet omdat de ander prima kan inschatten wat ze bedoelt. Het is soms alsof je een mening krijgt opgedrongen waardoor ik me eerder juist tegen haar zou afzetten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel beheerst Lieke dat kunstje tot bijna in perfectie en dat irriteert mij.
Kan bijna nooit precies zeggen waar het aan ligt, maar het voelt altijd alsof er iets niet klopt.
Denk dat de bewoners daar ook last van hebben..................
Ik ook denk ik. Het is toch ook vreemd dat iedereen een hekel aan haar heeft daar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon de intonatie waardoor het lijkt alsof zij gelijk heeft. In normale gesprekken doe je dat gewoon niet omdat de ander prima kan inschatten wat ze bedoelt. Het is soms alsof je een mening krijgt opgedrongen waardoor ik me eerder juist tegen haar zou afzetten.
Fans te kakken gezet? Hoe dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Die uitspraak was van Lieke.
Lieke is traag met schakelen en heeft (te) veel tijd nodig om het te verwerken.
Op de streams zie ik haar zich losworstelen van Huub en terecht.
De rat maakt handig gebruik van de situtuatie die Huub heeft gecreëerd.
Al met al is het Huub die zich in de nesten heeft gewerkt. 52% van de stemmen en hij heeft vele fans gewoon te kakken gezet. Daar zijn minimaal 10% van Lieke bij.
Heb ik ook hoor.Zit steeds vaker lekker een spelletje te doen.Word misselijk van al die gasten daar in huis.En Van Brian kots ik het meest,maar die gaat nooit op zijn bek.Alle gasten zijn aardig voor hem.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:06 schreef BuffyJan het volgende:
Goh Serpentlene/zeiklene/janklene komt binnen met een verhaal over dr beste vriendin. Die kijkt niet omdat ze t een kutprogramma vindt! TOP VRIENDIN!
Maar dat is egoistisch van haar volgens janklene, en dr andere vriendin is er wel voor dr bla bla
En Brain begint weer over Lieke
Ik zet de streams uit, ik vind t met de dag stommer worden
Kan best afvalstoffen zijn van de reikiquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:06 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij stinkt Lieke uit haar straatje. Die jongen staat steeds met zijn hand voor zijn neus
[ afbeelding ]
Lees topic "Huub heeft geen sex gehad met Hedda"...quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:33 schreef itsme het volgende:
Waarom was hedda dan kwaad op Huub?
Huub laat dat zeik zweef wijf links liggen, of pest haar maar doe niet aardig meer.
Hee swa my brothaquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Grappig zoals jij dit opschrijft is het alweer acceptabeler dan uit de mond van Brian![]()
Het zal wel in de nuances liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |