quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
ja zeker wel, hij schooft het af naar "Villa vandaag" dit terwijl de stukken op Villa Vandaag maar het topje van de ijsberg waren.
tjezus........ door jouw post ging ik effe kijken op de andere stream, wat een uitsloofster.........quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef STAP01 het volgende:
Gsus focking christ! Wat stelt Lieke zich aan zeg!
Ik denk dat als ik in haar schoenen zou staan ik hetzelfde zou doen hoor![]()
hihi eerlijkheid duurt het langstquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef STAP01 het volgende:
Word je moe van me, lieffie?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pfffffffff kunnen we nu weer verder............
Ja maar, ze voelt zich keigoed en helemaal top.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef STAP01 het volgende:
Niemand hier dus! we kunnen er alleen over speculeren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Jij en Disana hebben beiden een plausibele verklaring voor "de leugen".
Maar zoals Mazaru al zegt, volgens mij weet niemand precies waar "de leugen van Huub" over gaat!
Ik heb cossen gelezen en filmpjes bekeken en ik ben nog geen centimeter verder.........
Ik vind het heel knap als er mensen zijn die de waarheid in deze menen te weten@
Waarom was dat met Hedda ook al weer boeidend?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
ja zeker wel, hij schooft het af naar "Villa vandaag" dit terwijl de stukken op Villa Vandaag maar het topje van de ijsberg was.
van amanda afgekeken, die denkt dat nl ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef ricofromrio het volgende:
Lieke denkt dat ze geil kan dansen
hup gaat ze weer met het teasers dansje, Lieke valt effe keihard door de mandquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef ricofromrio het volgende:
Lieke denkt dat ze geil kan dansen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook dat zijn aannames en geen feiten my dear. De leugen weet niemand en Lieke maakt daar handig gebruik van.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, ze voelt zich keigoed en helemaal top.
Hij danst altijd met zijn vrienden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:48 schreef Ziet het volgende:
whahaha ik kijk ff op de streams en zie ricardo met zijn spiegelbeeld dansen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |