Volgens mij is nog niet eens bekend om wat voor 'n leugentje het gaat en of het leugentje wel een leugentje is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat het een teammaat is. Als Jaap of Lieke dit Huub zou flikken was de wereld te klein. Het is gewoon onderdrukking.
Lieke is echt een principieel persoon, het siert haar als mens.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Er werd voortdurend naar Nadia verwezen. Toen het uit was tussen Dennis en Nadia, besprak Huub lachend met Jaap de mogelijkheid van het versieren van Nadia. Maar aan Lieke vertelde hij dat dit van achter moest, dat was dus een leugen. De reden voor die 'leugen' was dat hij iets voor het spel wilde doen maar wist dat Lieke dat niet zou begrijpen. Overigens is het er nooit van gekomen, die versierpoging.
Zo moeilijk is het dus niet. Maar Lieke hangt hem eraan op alsof ze niet kan begrijpen dat het haar eigen tekortkoming is dat ze Huub niet altijd in het spel kan/wil volgen.
Ook dat zijn aannames en geen feiten my dear. De leugen weet niemand en Lieke maakt daar handig gebruik van.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik stream misschien wel meer dan jij.....![]()
Ik vind haar nogal een opportunist: anderen aan prinicpes houden en er zelf mee schuiven. Ze rekt eerlijkheid en waarheid op tot ze in haar straatje passen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Lieke is echt een principieel persoon, het siert haar als mens.
Als speler is het een groot gebrek.
principes mijn neus..quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Lieke is echt een principieel persoon, het siert haar als mens.
Als speler is het een groot gebrek.
Ze bouwen het goed opquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Weer?
Is volgens mij voor het eerst 1 met niveau...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar nogal een opportunist: anderen aan prinicpes houden en er zelf mee schuiven. Ze rekt eerlijkheid en waarheid op tot ze in haar straatje passen.
Volgens mij lulde hij zich er helemaal niet uit. Ze zei zelf al dat ze gisteren nogal boos op hem was. Had het idee dat de boosheid alweer gezakt was, maar dat ze Huub toch even duidelijk wou maken dat ze bepaalde dingen niet pikt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:35 schreef Py het volgende:
[..]
Huub lulde zich er bij Hedda nog wel weer uit. Aan het einde is ze om. Hoeveel jaar kende ze hem nou?
Dan had ie een vent moeten wezen en kiezen....quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee, dat er 1 leugen is en niet meerdere....... maar hij had dat nooit moeten doen; zeker niet tegen een teammaat en vriendin.
Maar aan de andere kant begrijp ik het wel...... zij is zo geen type om show te maken; zoals Huub het zelf graag doet.... drank, vrouwen e.d.
Beetje cheap maar het scoort wel hier.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
principes mijn neus..
die trut is gewoon bikkelhard en uitgekookt
kijk je mee Hedda, dit is pa's een coole chick......quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:42 schreef Desii het volgende:
Leuk die meid, kan piano spelen
Jij en Disana hebben beiden een plausibele verklaring voor "de leugen".quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik stream misschien wel meer dan jij.....![]()
De leugen was duidelijk om Lieke onder de duim te houden. Haar te manipuleren zodat ze akkoord leek te moeten gaan zodat Huub bepaalde dingen kon uitvoeren waar zij niet achter stond.
Lieke haar probleem is dat Huub vind dat Lieke zich niet snel over deze leugen heen wil stappen en verder wil gaan met het spel. Maar in het spel draait alles om vertrouwen. Huub die tegen Lieke zegt dat ze het zo snel mogelijk moet vergeten en doorgaan in het spel mét hem, omdat ze anders niet kan winnen.
Hij zal haar nooit wegstemmen.
En als we het over vertrouwen hebben. Zei Huub niet meerdere malen tegen Jaap dat ie haar wél zou wegstemmen?
pfffffffff kunnen we nu weer verder............quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Jij en Disana hebben beiden een plausibele verklaring voor "de leugen".
Maar zoals Mazaru al zegt, volgens mij weet niemand precies waar "de leugen van Huub" over gaat!
Ik heb cossen gelezen en filmpjes bekeken en ik ben nog geen centimeter verder.........
Ik vind het heel knap als er mensen zijn die de waarheid in deze menen te weten@
ja zeker wel, hij schooft het af naar "Villa vandaag" dit terwijl de stukken op Villa Vandaag maar het topje van de ijsberg was.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:42 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Volgens mij lulde hij zich er helemaal niet uit. Ze zei zelf al dat ze gisteren nogal boos op hem was. Had het idee dat de boosheid alweer gezakt was, maar dat ze Huub toch even duidelijk wou maken dat ze bepaalde dingen niet pikt.
Was er niet ooit een topic "hoe vaak stream jij?"quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook dat zijn aannames en geen feiten my dear. De leugen weet niemand en Lieke maakt daar handig gebruik van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |