Dat is allemaal speculatie, want niemand van de streamers weet wat de "leugen' precies is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:26 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Het is meer de manier waarop. Zijn leugen heeft een heleboel problemen in de relatie veroorzaakt. Hij heeft Lieke van alles en nog wat uitgemaakt terwijl ze achteraf toch gelijk had.
Dan ben je smerig bezig.
Het is niet zomaar een leugentje, maar een leugen waarmee hij Lieke lange tijd onder druk heeft gezet.
ik nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is allemaal speculatie, want niemand van de streamers weet wat de "leugen' precies is.
Huub is eerder jaloers dan Lieke... dussssssquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lieke heeft geen zin om alleen te slapen vannacht, nou ja eigenllijk wil ze gewoon Huub jaloers maken.
Van de miljonairs is Jaap de enige die kan dansen !quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:27 schreef ricofromrio het volgende:
pff Lieke kan echt niet dansen
"nou nee Lieke, ik kan er niet mee" .quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
lache als die knul zegt ''nee dank je''
Precies.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon een vals spel.
Lieke heeft, voordat ze achter de "leugen" was gekomen, al tegen Janus gezegd dat ze Huub er uit zou stemmen. Ook niet bepaald teamplay.
Uit de cos heb ik begrepen dat er ook nog een pruimchakra is..............quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meis, denk je nu echt dat iemand in dat hok de waarheid spreekt? Huub moest met zijn billen bloot voor de "Show" , leuke tv beelden en Liek mag lekker blijven zwelgen in haar zelfmedelijden maar ondertussen voelt ze zich keigoed.
Om maar niet te spreken over Piet Piraat en zijn wortelchakra.
Zou het wel lachen vinden als Huub eens een keer een koekje van eigen deeg kreeg.Alleen weet ik zeker dat die gozer geen eens de kans krijgt om in bed te belanden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:33 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Huub is eerder jaloers dan Lieke... dussssss
Nou ik stream misschien wel meer dan jij.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stream wrs wat meer dan jij dus pik ik ook meer op. De grote"Leugen" waar het om zou gaan is nooit uitgesproken en wordt gebruikt door Lieke omdat er niet over gesproken mag worden. Lieke liegt net zo hard als Huub maar weet dat prachtig te verbloemen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:33 schreef Py het volgende:
Sjees. Weer zo'n topvrouw in de kooi.
Wie is die chick achter de piano???![]()
![]()
![]()
![]()
Er werd voortdurend naar Nadia verwezen. Toen het uit was tussen Dennis en Nadia, besprak Huub lachend met Jaap de mogelijkheid van het versieren van Nadia. Maar aan Lieke vertelde hij dat dit van achter moest, dat was dus een leugen. De reden voor die 'leugen' was dat hij iets voor het spel wilde doen maar wist dat Lieke dat niet zou begrijpen. Overigens is het er nooit van gekomen, die versierpoging.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is allemaal speculatie, want niemand van de streamers weet wat de "leugen' precies is.
ik vind al die leugens zo verwarrend, ik geloof niets en niemand meer in die kooi.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meis, denk je nu echt dat iemand in dat hok de waarheid spreekt? Huub moest met zijn billen bloot voor de "Show" , leuke tv beelden en Liek mag lekker blijven zwelgen in haar zelfmedelijden maar ondertussen voelt ze zich keigoed.
Om maar niet te spreken over Piet Piraat en zijn wortelchakra.
Huub eruit stennen is ook niet onder het mom van teamplay...die had ze al weken geleden opgezegd met droeftoeter Huub.quote:
Hoofd in de freezer..........?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
Huub en pianospelen.![]()
Ik ben even aan het afkoelen.
iedere chick die daar zit lijkt, nee is..., een hol vat naast deze beauty & brains........quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:36 schreef Py het volgende:
Whahaa, wat lijkt die Selene ineens een hol vat naast deze meid
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:36 schreef Py het volgende:
Whahaa, wat lijkt die Selene ineens een hol vat naast deze meid
Sta je buiten?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
Huub en pianospelen.![]()
Ik ben even aan het afkoelen.
jaap en huub zijn tegenwoordig nog de enige die niet de grooste deel van de dagquote:
kwaliteit pwnz kwantiteitquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik stream misschien wel meer dan jij.....![]()
De leugen was duidelijk om Lieke onder de duim te houden. Haar te manipuleren zodat ze akkoord leek te moeten gaan zodat Huub bepaalde dingen kon uitvoeren waar zij niet achter stond.
Lieke haar probleem is dat Huub vind dat Lieke zich niet snel over deze leugen heen wil stappen en verder wil gaan met het spel. Maar in het spel draait alles om vertrouwen. Huub die tegen Lieke zegt dat ze het zo snel mogelijk moet vergeten en doorgaan in het spel mét hem, omdat ze anders niet kan winnen.
Hij zal haar nooit wegstemmen.
En als we het over vertrouwen hebben. Zei Huub niet meerdere malen tegen Jaap dat ie haar wél zou wegstemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |