ok maar ik zag dat er een beginners en een pro versie is van dit boek. bij het pro boek want zo zag ik mezelf tot nu toe staat dat het verder gaat op de oo inleiding van het beginners boek. aangezien ik nog echt niks weet van oo wil ik geen stappen over slaan. ik vind het denk ik een beetje zonde om het beginners boek te kopen terwijl ik al veel weet..quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat ik eerder ook al voor wobbel ze GF suggereerde is de P2P serie van Wrox erg goed om eens naar te kijken.
das wel heel erg nerderigquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:07 schreef PiRANiA het volgende:
[TEL *HIER* AF] Unix Timestamp verjaardag!
de timestamp is bijna bij de 120 miljoen
Tel eens opnieuwquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:07 schreef PiRANiA het volgende:
[TEL *HIER* AF] Unix Timestamp verjaardag!
de timestamp is bijna bij de 120 miljoen
De 120 miljoen timestamp was lang geleden...quote:
De max is in principe het datatype dat je in mysql gebruikt voor elke kolom. Als die 2500 tekens kan bevatten dan is het dus geen probleem.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:20 schreef Flaccid het volgende:
hallo.
ik wil zelf een klein systeempje schrijven om de inhoud van pagina's te beheren. maar heeft de inhoud van een mysql row een maximale waarde aan tekens? Stel dat ik 2500 tekens erin wil, kan dat dan? Of wat is de max?
Iets zegt mij dat dat ook met Javascript gedaan is.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
CSS vraagjeDenk dat die ook wel hier kan?
![]()
Hoe een DIV layer laten zweven? Dus bij wijze van spreken de banner hier rechts van fok ALTIJD rechts in beeld houden op een vaste positie - ook als je het topic door scrolled?
hopen dat Danny niet meeleest
Die hiernaast doet niet wat ik wilquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat ook met Javascript gedaan is.
Al las ik hier wel wat over IE6 support:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:23 schreef HuHu het volgende:
In CSS een position:fixed opgeven. Werk alleen in moderne browsers.
zo simpelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:23 schreef HuHu het volgende:
In CSS een position:fixed opgeven. Werk alleen in moderne browsers.
Ja, en anders zijn er vrij simpele "replace" codes. Dit is wat ik gebruik om in een chat bericht te filteren op 'codes' die ik wil replacen met een emoticon ( dus : ) met :) vervangen, zeg maar):quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:23 schreef Flaccid het volgende:
Hoe kan je het beste een BBCODE dingetje maken? Zijn die dingen er kant en klaar?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | // Laden van lijst met emoticons. Deze lijst direct toepassen! $sql = "SELECT * FROM Emotibase"; $query = mysql_query($sql) or die(mysql_error()); while ($result = mysql_fetch_array($query)) { $emotitext = $result['EmoticonText']; $emotihtml = $result['EmoticonHTML']; $bericht = str_replace ($emotitext, $emotihtml, $bericht); } ?> |
1 2 3 4 | width: 600px; margin: 1 auto; } |
Hoe ziet die database eruit precies?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, en anders zijn er vrij simpele "replace" codes. Dit is wat ik gebruik om in een chat bericht te filteren op 'codes' die ik wil replacen met een emoticon ( dus : ) metvervangen, zeg maar):
[ code verwijderd ]
Dit kan je dus ook doen door in de database jou 'bbcode' te zetten![]()
Mijn bug lijkt te zitten in:
[ code verwijderd ]
Is dat mogelijk? In IE word volgens mij de hele container gewoon naar links geduwd...
(www.boeroendoek.nl nogsteeds. Mooi in FF, gaar in IE...)
1 2 3 4 5 6 7 8 | function openTarget (form, features, windowName) { if (!windowName) windowName = 'formTarget' + (new Date().getTime()); form.target = windowName; open ('', windowName, features); } </SCRIPT> |
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |