Dan is het goed.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zolang ik ze niet lastigval met alle ellende van mezelf en de mensen om me heen vinden ze het over het algemeen wel best [ afbeelding ]
was er weer een dictee?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:15 schreef Pheno het volgende:
Zo, weet ik weer dat ik de spellingsregels niet ken
Ja, het viel uiteindelijk nog meequote:
Vertel eens, wat wist je niet?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:15 schreef Pheno het volgende:
Zo, weet ik weer dat ik de spellingsregels niet ken
Het is aan de frisse kant jaquote:Op donderdag 20 december 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Wat is het koud buiten. M'n handen doen er nog zeer van.
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:44 schreef BrandX het volgende:
Hier ziet het er niet zo heel koud uit, buiten. Geen ijs op de auto's.
Ja, prachtig.quote:
* jaloers isquote:Op donderdag 20 december 2007 09:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Alles is hier wit van de vorst
balen, maar beter dat dan dat ze de engste dingen op die foto's zienquote:Op donderdag 20 december 2007 09:08 schreef Ynske het volgende:
zucht
foto's zijn schoon, moet maar rustig aan doen en dan moet t met een week over zijn
kan een verergerde alergische reactie zijn op de verbouwing op t werk word net geroepen
quote:
Schoon is goedquote:Op donderdag 20 december 2007 09:08 schreef Ynske het volgende:
zucht
foto's zijn schoon, moet maar rustig aan doen en dan moet t met een week over zijn
kan een verergerde alergische reactie zijn op de verbouwing op t werk word net geroepen
Hoiquote:
Jammer alleen dat ik hier zit, nu was het wel leuk om met mijn fototoestel naar buiten te gaanquote:
nope is nergens voor nodig zegt men....quote:Op donderdag 20 december 2007 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schoon is goed
Wel thuisblijven nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |