Aangezien Marco eindelijk het volk geeft wat het wil (en aangezien hij geen goed verzorgd voetbal kan geven, geeft hij ons zijn ontslag maar... waarvoor dank

), moet er natuurlijk een nieuwe bondscoach komen...
Nu is de nieuwe bondscoach natuurlijk erg belangrijk, maar het is minstens zo belangrijk om vast te stellen wie we ABSOLUUT NIET als bondscoach willen hebben

Anders zitten we opeens opgescheept met Jan Wouters ofzo...
Anyway, mijn keus voor nieuwe bondscoach is Foppe, die zichzelf al op meerdere vlakken bewezen heeft, zowel als toernooi-coach, alswel als iemand die een groep kan motiveren, naar elkaar toe kan laten groeien, goed kan neerzetten, etc etc etc. Daarnaast tactisch altijd duidelijk en goed. Gewoon logische opstellingen en iedereen speelt waar hij hoort, en hoe hij hoort te spelen. En ALS Foppe besluit iemand op een 'vreemde' positie neer te zetten, dan krijgt Foppe alsnog gelijk. Denk aan Babel in de spits, maar ook aan Sno in de spits, en Drenthe als aanvallende middenvelder ipv links-back. Gewoon een topcoach en topmens.
Maar goed, er zijn ook coaches die ik ABSOLUUT NIET als bondscoach wil zien.
Persoonlijk vrees ik dat als Koeman er over een paar maanden uitgekicked wordt bij Valencia, dat de volgende dag Henk al aan het bellen is met Koeman of hij zin heeft in een paar jaartjes Oranje

En dat lijkt me dus echt een ramp. Afgezien van het waardeloze voetbal dat Koeman zijn teams meestal laat spelen, of zijn matige tactiek, of zijn slechte wissels, is het ook nog eens gewoon een erg nare egoistische vent die bijna overal waar hij komt wel frictie teweeg brengt met wat spelers...