quote:Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef Rossdale het volgende:
En ja natuurlijk, ik ken Logi ook buiten Fok en kom niet zoals jou hier op zoek naar geyle plaatjes
En daarna: *baraboemstjingboem*quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:28 schreef SicSicSics het volgende:
Ik wél! En het valt me iedere keer weer tegen! Welke admin/slowchatverwijderaar kan die slowchat verwijderen, daar zitten we namelijk helemaal niet op te wachten!![]()
Hup, terug ontopic en geyle plaatsjes plaatsen!![]()
![]()
![]()
Ow en als je zo dweept met het feit dat je dé 'Logi' (Is voor intiemi zeker? Mag ik je aanraken!?!) kent, doe er dan wat nutiigs mee en besluip haar in de douche/slaapkamer; schiet plaatjes en maak ons blij!![]()
![]()
![]()
Ipv. een beetje loos in de rondte te brabbelen!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:32 schreef Rossdale het volgende:
Dan moet je even wachten tot vrijdagavond![]()
Vrijdagavond volgen er dus foto's! Van een schaars danwel niet geklede Logician!quote:
Een typoquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:37 schreef yvonne het volgende:
Wat is "lekerrrr"?
lekerrr???quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
lekerrr???
I know, we hebben aan elkaars tieten gezeten
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:38 schreef miodzio het volgende:
pics.
I wish i was Yvonne.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
lekerrr???
I know, we hebben aan elkaars tieten gezeten
de overtreffende trap van leekquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:37 schreef yvonne het volgende:
Wat is "lekerrrr"?
Is dat een verwensing!?!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:36 schreef RacerDKB het volgende:
Sterf.
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:47 schreef miodzio het volgende:
Iedere mierenneuker op Fok! gaat achter die typo aan, waardoor het pic-potentie afneemt.[ afbeelding ]
Forget it.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat hij zegt!![]()
Dus als er een goddelijk wezen op Fok! rondzwerft die het in zijn/haar macht heeft de TT aan te passen dan bid ik nu tot deze entiteit en vraag het om de TT even aan te passen zodat alle taalpuristen en miere[b]nneukers ook weer gewoon om 'pics' kunnen vragen.[/b]![]()
![]()
![]()
Daar is idd een foto vanquote:
Geen goddelijke wezens... Jammer!quote:
kinderen maar geen man/gescheiden toch? en nu een vriend/loser (hij zit op fok!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:52 schreef RacerDKB het volgende:
Maar ze heeft toch al een vriend/man en kinderen? Dan is het dus een milf
Ze speelt wel Guild Wars, wat een nerd zeg
De loser!quote:
idd, het is ook niet mogelijk dat hij logician's vriend is aangezien hij op fok zit en naast dat je dan automatisch een loser bent ben je ook slecht met de vrouwtjesquote:
Nee hoor! Same here! Daarom open ik ook een tweede topic in de hoop toch nog een klein stukje blootfoto te zien te krijgen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
idd, het is ook niet mogelijk dat hij logician's vriend is aangezien hij op fok zit en naast dat je dan automatisch een loser bent ben je ook slecht met de vrouwtjes(of schets ik nu alleen mezelf ?
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |