abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 december 2007 @ 21:33:31 #51
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55426713
Eli heeft net zijn eerste flesje gehad...
Ga nl bv afbouwen ivm terugkerende bo en semi-continu ziek sinds ik weer werk.
Ik zat ernaast babyboo te kijken. Heel raar om hem te horen slikkenmaar hem niet vast te hebben...
Ik vind het helemaal niet leuk, maar hij dronk het met smaak op en lijkt verder tevreden, en ik moet aan mijn eigen lijf denken...

Dentinox krijg je gewoon bij de apotheek?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_55427306
Moeilijk is dat he Davinia? Ik heb zelf echt met een brok in mijn keel het laatste flesje met gekolfde melk aan Linde gegeven en haar daarna nog even heerlijk stevig tegen me aangehouden. dat maakte het dan wel weer een beetje goed

Hier nog steeds de hele dag poep, poep en.... had ik al poep gezegd? Gelukkig wel al wat minder maar nog zo'n 5 a 6 poepluiers op een dag. Het lijkt nu ook een beetje groenig te worden, maar ik weet niet of het nou nog echt diarree is. Wel heel dun en wat slijmerig. Kan natuurlijk ook van de ORS zijn. Misschien morgen maar weer de dokter bellen. Al zie ik daar wel tegenop want die wil dan elke keer dat we langskomen en ik ben nu de afgelopen 2 weken al 3x geweest en mijn vriend ook 1 x en steeds krijg ik weer te horen dat ze niet uitgedroogd is en dat ze het nog goed doet. Ben ik natuurlijk heel blij mee maar ik wil nu gewoon eens dat die vieze poep minder gaat worden. Of is zo'n 5 a 6 poepluiers op een dag gewoon?
pi_55431166
Het was hier vandaag ook 1 groot poepfeest. Ik had me nog niet omgedraaid of er lag er alweer 1 met een rood hoofd te drukken. De ander trots kijken van : "Goeie!, zo houden we moeders lekker bezig".

Het is niet iedere dag, hoor, goddank. Je blijft bezig. poep poep poep...haahha ze zei poep...ohhh echt de hoogste tijd om te gaan slapen.

Maar wat wel telt, Stiemie...als je je zorgen maakt gewoon de ha bellen. Ook al ga je 7 x in de week.
pi_55431510
Stiemie, teveel slijm kan op iets in de darmen wijzen een ontsteking dacht ik.
Maar ik vind het niet gek hoor dat je zoveel de huisarts belt. Zeker als ze maar aan de gang blijft met de diarree, dan mag het wel wat beter zijn maar over is het niet, dus de kans op uitdroging bestaat dan nog steeds. Je kan beter een keer extra langsgaan en zeker weten dat er niks aan de hand is en ik denk dat jouw huisarts dat ook goed begrijpt, want zeker met die kleintjes moet je daar gewoon goed opletten hoor.
Hier sta ik van 3 of 4 poepluiers op een dag niet te kijken, maar het is niet elke dag zoveel. Meestal zijn het 1 of 2 flinke en dan voor de rest nog een restje. Maar 5 of 6 lijkt me erg veel zeker als ze zo dun blijven.
pi_55434603
Stiemie, als ze zolang diarree heeft, lijkt het me logisch dat je gewoon nog een keer belt toch? En misschien kijkt de HA nog ietsjes verder als jullie vaker langskomen. Je gaat misschien zelf iets geruster de feestdagen in toch?
Hier normaal 1 poepluier per dag. Maar dat schijnt niet zo raar te zijn bij FV...
pi_55435464
Stiemie als je er niet helemaal gerust op bent zou ik gewoon nog een keer bellen hoor, zo met het weekend en de feestdagen voor de deur...

KP ik zie het helemaal voor me .

Hier wisselt het heel erg hoeveel er gepoept wordt. Eerst was het 1 flinke poepluier per dag, toen werd het om de dag en nu is het meerdere keren per dag een beetje... Geen pijl op te trekken dus hier.
Fake it till you make it...
pi_55437164
Ja we hebben besloten het nog even aan te kijken tot maandag aangezien het wel iets minder aan het worden is en Linde er zelf geen last meer van schijnt te hebben. Hopelijk is het dan maandag echt minder en anders gaan we gewoon weer even gezellig naar de dokter.

Linde heeft sinds gisteren ontdekt dat ze nu ook haar handen kan gebruiken als ze op haar buik in de box ligt. Dus dingen pakken en ook lekker door de box schuiven. Vandaag laatste werkdag en dan lekker 2 weekjes met zijn drietjes vrij. Heb er echt zin in!
pi_55437753
Lekker stiemie! Hier ook anderhalve week met zijn drietjes.

Ik dacht net een wit stipje in Chris zijn onderkaak te zien. ik voel aan die kant ook een puntje, en aan de andere kant niet. Dus misschien verklaart dat ook het miepende uurtje vannacht. En misschien ook het slechtere flesjes drinken vandaag. Eens kijken wat de komende dagen brengt.. En misschien binnenkort ook maar eens op pad voor detinox..
pi_55439832
Ok, meneer wordt groot..
Hij lag naast me ok zijn speelkleed, terwijl ik achter mijn pc zat. Hij lag op zijn rug wat te spelen. En ik was net het vorige berichtje aan het tikken...
Toen ik omkeek lag Chris op zijn buik!!!
Natuurlijk staat het niet op beeld, maar dat film ik later nog wel eens als "eerste keer"
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:21:20 #60
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55442043
Chris! Grote vent!

Heb vanmorgen ook Dentinox gehaald.

Ook hier een primeur. Ik was even snel kerstinkopen doen vanmorgen, Anna was nog bij mijn ouders....belt mijn moeder: ze heeft getijgerd met haar armen!!!! Helemaal wild enthousiast. Daar stond ik dan bij de Bijenkorf...een primeurtje gemist. En het staat niet eens op film....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_55442127
quote:
Op donderdag 20 december 2007 21:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Eli heeft net zijn eerste flesje gehad...
Ga nl bv afbouwen ivm terugkerende bo en semi-continu ziek sinds ik weer werk.
Ik zat ernaast babyboo te kijken. Heel raar om hem te horen slikkenmaar hem niet vast te hebben...
Ik vind het helemaal niet leuk, maar hij dronk het met smaak op en lijkt verder tevreden, en ik moet aan mijn eigen lijf denken...

Dentinox krijg je gewoon bij de apotheek?
Ik kreeg van de wijkverpleegkundige te horen dat als je gaat beginnen met flesje, dat je het beter door een ander kan laten doen. (Als je ook nog BV geeft).
De reden hiervoor is dat jouw geur = borst.
En als jij dan ipv borst een fles gaat geven, de baby helemaal van de wap kan raken, en je borst helemaal niet meer pakt....
pi_55442161
Hier gisteren trouwens ook een poepdag. Poep poep poep. Tijdens het verschonen nog eens poep. en direct daarna, nog eens poep.
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:32:01 #63
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55442346
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik kreeg van de wijkverpleegkundige te horen dat als je gaat beginnen met flesje, dat je het beter door een ander kan laten doen. (Als je ook nog BV geeft).
De reden hiervoor is dat jouw geur = borst.
En als jij dan ipv borst een fles gaat geven, de baby helemaal van de wap kan raken, en je borst helemaal niet meer pakt....
PR gaf ook de fles, ik zat volgens mij wel ver genoeg om niet geroken te worden. Al pakt hij ook een flesje van mij. Eli is niet zo kieskeurig kennelijk. Eet alles wat eetbaar is en in de buurt komt

Chris, wat goed! Rollen! Was hij er zelf nog van onder de indruk?
pi_55442495
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

PR gaf ook de fles, ik zat volgens mij wel ver genoeg om niet geroken te worden. Al pakt hij ook een flesje van mij. Eli is niet zo kieskeurig kennelijk. Eet alles wat eetbaar is en in de buurt komt

Een klein vreetschuurtje dus. Eva is nog maar 5wk maar ik denk dat het ook een vreetschuurtje is. Wat dat betreft aard ze naar dr vaders kant. Haar neefje stopt ook alles wat eetbaar is in zn mond.
Ze waren laatst bij mj, en ik was voor hem en zn oudere broer ene mandarijn aan het pellen. Ik had zn broer zn mandarijn nog niet gepeld of de kleine vreetschuur had zijn hele mandarijn al weggegeten
pi_55442592
hihi amaranta, wie weet kom je nog voor verassingen te staan...

Hier ook een klein vreetschuurtje... klokt thuis zo 170-200cc per flesje weg bij papa... Drinkt bij mij een keertje of 7 op een dag... Zit dus echt dik over de liter BV per dag.
Maar op de opvang krijgen ze er met moeite 60-100cc in, gewoon een eigenwijs vreetschuurtje
Want van de week klokte hij daar ineens wel 170 weg
pi_55442753
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Hij lag erbij, alsof het de doodnormaal was dat je je omrolt... Maar hij glimlachte wel heel lekker toen ik lekker enthousiast blij tegen hem was
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:22:38 #67
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55443960
Lucas is gisteren weer in het ziekenhuis opgenomen. Hij heeft de RS-bacterie en dus last van het RS-virus. Gevolg; verkoudheid, niet eten en drinken en dus lusteloos sloom en afvallen. Hij blijft er waarschijnlijk een week tot anderhalve week.

En het ging net zo goed thuis
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55444075
Ach Lucas toch snel weer opknappen vent!
pi_55444080
Echt heel erg rot Sanger, maar net als wat je al zei.. in het ziekenhuis is hij waarschijnlijk op dit moment beter af. Krijgt hij nu een kuur en sondevoeding of wat doen ze precies?
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:33:26 #70
65960 sanger
pi_55444214
Ze kunnen eigenlijk niets doen...... Er is geen medicijn tegen. Het gaat alleen over met veel rust.

Hij ligt aan zuurstofsnorretje en een voedingssonde. Op die manier hoeft hij zichzelf zo min mogelijk in te spannen om te eten en te ademen. Die energie kan hij dan gebruiken om te herstellen. De zuurstof is overigens niet noodzakelijk, maar alleen een hulpmidel om het te versnellen. Ze willen proberen hem voor kerst weer tuis te krijgen.
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:48:23 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55444566
He jakkes Sanger... het zit jullie ook niet mee zeg...
Aggos, ik hoop wel voor jullie en voor hem (omdat het dan beter gaat met hem) dat hij met kerst weer thuis is.
Sterkte!
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:55:13 #72
144006 chacama
Ondernemend!
pi_55444709
Sanger veel sterkte met Lucas. Hopelijk is hij voor de kerst weer terug thuis.

Stiemie, jij omschrijft het virus van Maud. Het heeft hier uiteindelijk 16 dagen geduurd voordat we weer een 'normale' poepbroek hadden. Drinken was in die periode verschrikkelijk moeilijk erin te krijgen en ook ik heb bij de HA vaak gezeten. En ze was ook nog elke keer levendig genoeg. Maar dat maakt jouw zorgen niet minder. Dus gewoon goed opletten en zorgen dat ze blijft drinken. Elke druppel is er een. Succes en hopelijk is jouw kleine sneller opgeknapt.
pi_55444886
Goed zo Chris! Lekker blijven draaien hoor is veel leuker dan een beetje saai blijven liggen. Linde draait nu wel van buik naar rug maar van rug naar buik blijft ze een beetje 'hangen' net vor het punt waarop ze doorrolt naar haar buik. Nog even geduld dus

En Anna niet meer allerlei stunts gaan uithalen he als mama er niet bij is! Voortaan gewoon even wachten tot ze weer thuis is en ze er zelf ook meteen van mee kan genieten

Agossie Lucas weer in het ziekenhuis. Het zit jullie niet echt mee he Sanger met jullie kleine ventje. Hier dachten ze ook dat Linde het RS-virus had, maar als ik zo jouw omschrijving hoor heb ik toch zo mijn twijfels. Hopelijk issie in ieder geval snel weer opgeknapt en kan hij zijn 1e kerst lekker thuis bij papa en mama vieren.

Pff nou chacama het virus duurt hier nu ook al zo'n 13 dagen dus er mag van mij nu wel eens verbetering in komen. Net alweer een poepluier. Gelukkig blijft Linde wel goed drinken dus dat scheelt weer een heleboel zorgen. Zowel de ORS als de voedingen gaan er zonder moeite in. Gaat het inmiddels wel weer helemaal goed met Maud?
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:05:08 #74
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55444888
Sanger, wat vervelend, zeg! Hopelijk is Lucas idd weer thuis voor de Kerst!
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:19:38 #75
65960 sanger
pi_55445237
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:05 schreef Stiemie het volgende:
Hier dachten ze ook dat Linde het RS-virus had, maar als ik zo jouw omschrijving hoor heb ik toch zo mijn twijfels. Hopelijk issie in ieder geval snel weer opgeknapt en kan hij zijn 1e kerst lekker thuis bij papa en mama vieren.
Waarom laten jullie geen test doen voor de zekerheid? Er bestaan sneltesten voor.
pi_55445394
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:19 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom laten jullie geen test doen voor de zekerheid? Er bestaan sneltesten voor.
Oh dat wist ik helemaal niet dat dat bestond. Ik denk dat de dokter ons dat ook niet aangeboden heeft omdat Linde ouder is en hopelijk sterk genoeg is om het zelf te overwinnen. Ze was gisteren precies 5 maanden oud. Zelf overwinnen schijnt wel weer erg goed voor haar weerstand te zijn (vooral nu ze wekelijks 2 dagen naar de kinderopvang gaat). Op zich merken we niet echt dat ze ziek is, alleen aan de diarree-luiers met veel poep.
pi_55445770
Ik wist niet dat er geen medicijn voor is, balen zeg.
Nou hopelijk komt hij er snel weer bovenop en is hij voor de kerst weer lekker thuis.
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:58:45 #78
65960 sanger
pi_55447142
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:26 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oh dat wist ik helemaal niet dat dat bestond. Ik denk dat de dokter ons dat ook niet aangeboden heeft omdat Linde ouder is en hopelijk sterk genoeg is om het zelf te overwinnen. Ze was gisteren precies 5 maanden oud. Zelf overwinnen schijnt wel weer erg goed voor haar weerstand te zijn (vooral nu ze wekelijks 2 dagen naar de kinderopvang gaat). Op zich merken we niet echt dat ze ziek is, alleen aan de diarree-luiers met veel poep.
Ik weet niet waar die grens ligt, maar het klopt wel dat de oudere babies meestal niet worden opgenomen. Dat zeiden ze in het ziekenhuis ook al.
pi_55447867
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:05 schreef Stiemie het volgende:
Goed zo Chris! Lekker blijven draaien hoor is veel leuker dan een beetje saai blijven liggen. Linde draait nu wel van buik naar rug maar van rug naar buik blijft ze een beetje 'hangen' net vor het punt waarop ze doorrolt naar haar buik. Nog even geduld dus
Vorige week bleef Chris ook nog hangen voor zijn schoudertje. Dus misschien heb je niet zoveel geduld nodig
En van buik naar rug rollen doet hij bijna niet meer. Op zijn buik is het veel te leuk.
pi_55448396
*Stiemie pakt meteen fototoestel met filmfunctie en wijkt niet meer van Linde's zijde om niks te missen *
  Jubileum moderator vrijdag 21 december 2007 @ 19:55:44 #81
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55448419
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:58 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik weet niet waar die grens ligt, maar het klopt wel dat de oudere babies meestal niet worden opgenomen. Dat zeiden ze in het ziekenhuis ook al.
Heel veel sterkte Sanger, ligt hij weer in het RKZ? Op zo'n leuk eigen kamertje?
Mijn oudste Eva heeft het 4 keer gehad waarvan in totaal 3 keer opgenomen. Het ligt aan de mate waarin het kind het heeft inderdaad of een kindje opgenomen moet worden. Meestal is het zo dat hoe ouder het kindje, hoe minder erg het is. Zelf wordt je er nl. ook hoogstens stevig verkouden van, van hetzelfde virus.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55450420
Sterkte sanger.
Ik ben nog helemaal nieuw hierin, maar wat houdt dat virus precies in?
  Jubileum moderator vrijdag 21 december 2007 @ 21:44:51 #83
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55450601
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55450724
dankje lois
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:15:48 #85
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55451328
Sanger, heel veel beterschap met de kleine. Ik hoop voor jullie dat ie snel opknapt en dat jullie de kerst lekker samen kunnen zijn!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_55451356
Ach Lucas word maar gauw weer beter dan kan je lekker weer met papa en mama mee naar huis.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55458507
Sanger, wat naar. Heel veel beterschap voor Lucas en veel sterkte voor jou en Helen. Bah. Dat hij met kerst maar weer mooi thuis mag zijn.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 22 december 2007 @ 09:20:21 #88
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55458634
Zei iemand "Poep"? Dean's witte slaapzakje had vanochtend een geelbruine bekleding

Heerlijk wakker worden zo
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55458719
Hmm, hier al 2 nachten achterelkaar een nachtelijk feestje.. gisteren rond 3 uur, vannacht 2 uur. En dan is Chris gewoon klaarwakker en huilerig. Na een poosje(half uurtje) wordt hij wel rustig, en slaapt hij na wat gemurmel wel weer door.. Zou dat ook door opkomende tandjes kunnen komen? Dan haal ik zo wat detinox voor vannacht. Of het is gewoon een fase...
Straks maar eens kijken of het witte stipje groter is geworden..
pi_55458974
Hier is mevrouw vanaf 6 uur al aan het slapen.
Ofnee ik lieg. Vanaf 7 uur. Ze heeft om 6 uur gegeten, en daarna luier verschoond. Daarna heeft ze nog even liggen brullen en nu ben ik aan het wachten tot ze wakker wordt.
Kan dr wel wakker maken, maar dat werkt bij dit beebje niet. Ze is dan (met 5 wk) bloedchagrijnig en houdt dr lipjes stijf op elkaar.
Hoezo spaans temperament

Haha Viev
pi_55459005
haha edit: luchtalarm
pi_55459369
hee vivi, vanmorgen pakte ik Meike uit bed, en niet gepoept, nee er lag een laag overgeefsel... nog leuker
Maar ze is verder goed te pas!

Toch steeds wel wat last van die tandjes, gister koortsig en hangerig, en eten is niet zo'n succes
Die homeopatische zetpil hielp wel, ze heeft de hele nacht geslapen zonder 1 kik.
Dentinox wil ze ineens niet meer hebben, terwijl ze er voorheen dol op was! Ze wil uberhaupt niet dat ik haar mondje aanraak. Gister beet ze hard in een spuugdoekje, en daarna HUILEN! Zal wel zeer doen op de plek waar de tandjes doorkomen.

Memmel, dus Anna doet ook al nieuwe dingen bij oma!
Meikes eerste lachje was voor opa, en omrollen deed ze voor het eerst toen oma haar verschoonde.....
(mijn moeder polste mij eerst even of ik het vervelend zou vinden, anders had ze het niet verteld en liet ze mij in de waan....)

Sanger beterschap met Lucas, tis toch wat met dat kleine mannetje van jullie!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:19:51 #93
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55460683
Resumerend: een hoop poep, tandjes, kots en slaapdrama voor onze broedseltjes, en dus voor hun liefhebbende moedertjes
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55461810
Bij voorbaat maar vast afklopt, maar niks van dat alles hier...
Alhoewel ze nu ligt te huilen. En kreeg net mailtje dat sprongetje nummer 3 op komst is hier... dus ik juich nog maar even niet te vroeg.
  zaterdag 22 december 2007 @ 14:02:30 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55462632
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:19 schreef Vivi het volgende:
Resumerend: een hoop poep, tandjes, kots en slaapdrama voor onze broedseltjes, en dus voor hun liefhebbende moedertjes
Kunnen we daar snot aan toevoegen? Oh...en kwijl.
pi_55466026
Hallo dames (en heren?) ik mag nu eindelijk ook in dit topic weer mee posten. Ik ben vandaag weer thuis gekomen met Nathan na een opname van 4 dagen in het ziekenhuis waar ze na allerlei onderzoeken niks konden vinden wat ook maar op een infectie wees of wat het gegil van Nathan de eerste 2 dagen kon verklaren. Ik heb nu een heerlijk tevreden kereltje in de box liggen.
pi_55467661
Fijn dat het nu zo goed gaat Faja!

Poep? Meldt. Ik geloof dat onze jongste spruit ook tandjes krijgt. Tenminste, rode wangen, spuitluiers, zeer oortje, bijten en kwijlen. En ik wil alleen maar gillen...Hoho kleintje! Blijf nog eens even baby!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55469559
Welkom thuis Faja!!!

Lishe, wat gaat ze hard, tandjes...
pi_55471003
Faja, fijn dat jij en Nathan weer thuis zijn.

Jeetje Lishe wat is Lena dan vroeg met tandjes!!

De 2 tandjes hier worden goed gebruikt. In ALLES!! wordt heeeeel hard gebeten. (helaas incl mama's tepels en de vingers van iedereen die maar in de buurt komt )

En sinds een week ofzo heeft Pepijn wat nieuws "PFFFRTTTT" doen met zijn tong en dus heel veel speeksel uitsproeien dan. Echt de grootste lol heeft hij dan (en binnen 5 minuten een nat shirt )
pi_55472241
Sanger, beterschap voor Lucas! Faja, fijn dat Nathan weer thuis is!

Hier hebben we een ziek Jetje 39,1 koorts en oorontsteking ..... niet boffen, maar ze heeft een kuurtje gehad dus hopelijk is het snel over

Nog even over dat poepen, het liefste doet ze het onopgemerkt en naast haar luier

Met fruithapjes ben ik gestopt, want ze kokhalste al bij het zien van haar lepel ze krijgt nu worteltjes en dat vind ze wel aardig ...... maar als ze niet wil dan blijft haar mond dicht hoe dan ook!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')