abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74108623
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef Raantje het volgende:
Ik kan geen "hé jammer" meer horen..!
ik ben zooooo blij dat ik dat gestress niet meer heb
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74108624
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef Raantje het volgende:
Ik kan geen "hé jammer" meer horen..!
'Hé, jammer!'

Jammer? Jammer?
GEWOON KUT!
Tap tap tap
pi_74109435
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:15 schreef Vicky het volgende:

[..]

niet veel ws. Het was overal rustig!
En ze hebben nog wel als een malle geadverteerd in se Spits! van gisteren. Voor elke The Phone House die mee deed een aparte advertentie. Ik zat met mn brakke slaaphoofd in de bus, en ik dacht 'huh, dat heb ik net toch ook al gezien?'
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_74110362
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:42 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

En ze hebben nog wel als een malle geadverteerd in se Spits! van gisteren. Voor elke The Phone House die mee deed een aparte advertentie. Ik zat met mn brakke slaaphoofd in de bus, en ik dacht 'huh, dat heb ik net toch ook al gezien?'
hehe...

wat ik zo gelezen heb heeft elk filiaal zo'n 20 mensen gehad.
Mocht er dus nog iemand willen.. de kaarten liggen nog voor het oprapen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74113906
Volgens mij is het album trouwens uitgelekt.
Het is al illegaal te downloaden
pi_74114933
Je kunt wel merken dat hij een ouwe zak is geworden, wat een ontzettend "love song" achtig album...jammer
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_74116465
Hij heeft grijze haren ja, en het staat hem goed
Tap tap tap
pi_74123865
De cd net opgezet Ik bedoel in mijn iTunes gezet
pi_74124351
Die torrent download ging snel 1mb per seconde.

Ik vind het een goed album. Ik mis wel een beetje nummers/lyrics als die van come undone/rock dj/ me and my monkey... dat soort idiote songs. Hou ik wel van. Maar het is een goed album met wat rustigere songs waardoor er een mooie mix met de goude oude voor de concerten kan worden gemaakt. Denk dat het voor een mooie balans zorgt

[ Bericht 2% gewijzigd door Stiggie op 27-10-2009 20:03:05 ]
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_74124822
Blasphemy vind ik mooi

Was it a bless for you, Blasphemy
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:41:31 #186
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_74152639
Bodies en You Know Me

Is er al iets bekend van tourdata?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_74157908
Telefoon ging tig keer over, ik aan de zuurstof, kreeg ik toch te horen: 'He, jammer!'
Zo, wat heb ik lopen schelden zeg .
Tap tap tap
pi_74157990
My god, m'n hartslag .
Tap tap tap
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:15:45 #189
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_74159992
Mwa, ben er niet weg van. Vele malen beter dan Rudebox (uiteraard ) maar zelfs nog wel wat minder dan Intensive Care, wat ik opzich ook geen hele bijzondere plaat vind.

Het mist allemaal gewoon iets.
pi_74163380
Ik heb het bellen opgegeven hoor... Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er niet een tour aan gaat komen waarvoor we gewoon een kaartje kunnen kopen.
pi_74164686
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:36 schreef Raantje het volgende:
Ik heb het bellen opgegeven hoor... Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er niet een tour aan gaat komen waarvoor we gewoon een kaartje kunnen kopen.
Kunnen we hier alvast een spelletje gaan spelen: Raad de toegangsprijzen van de arena tour 2010 van Robbie Williams

Staanplaatsen toch wel minimaal 70 euro zeg ik.
pi_74164816
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:06 schreef MCH het volgende:

[..]

Kunnen we hier alvast een spelletje gaan spelen: Raad de toegangsprijzen van de arena tour 2010 van Robbie Williams

Staanplaatsen toch wel minimaal 70 euro zeg ik.
euro of 75 minstens...

Ik zal probren mooie foto's te maken!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74165055
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:36 schreef Raantje het volgende:
Ik weet niet meer waar ik het had gelezen, GQ ofzo, maar er zat nog geen tour in de planning.

Maar dit bellen begint nu gewoon een principekwestie te worden, ik doe al sinds TT mee aan dit soort belspelletjes en ik moet en zal een keer iets winnen
Tap tap tap
pi_74165107
En oja, gewoon een kaartje kopen voor de tour, dat gaat tegenwoordig alleen via Internet, en dat was met U2 ook al zo'n succes . En bij de Killers en Muse kwam ik er toen ook al niet doorheen. Ik heb steeds mazzel gehad dat vrienden extra kaartjes hadden besteld, want mij lukt het echt nooit om er dan doorheen te komen.
Tap tap tap
pi_74165215
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:16 schreef CherryLips het volgende:
En oja, gewoon een kaartje kopen voor de tour, dat gaat tegenwoordig alleen via Internet, en dat was met U2 ook al zo'n succes . En bij de Killers en Muse kwam ik er toen ook al niet doorheen. Ik heb steeds mazzel gehad dat vrienden extra kaartjes hadden besteld, want mij lukt het echt nooit om er dan doorheen te komen.
Hier staat meneer Williams ongetwijfeld weer 2/3/4 keer in de Arena, maar probeer het eens voor Duitsland. Daar speelt hij vaker en op meerdere plekken en op die Duitse ticketsites heb ik eigenlijk nooit problemen. Plus dat het daar ook wel eens in de openlucht wordt gehouden, wat ik persoonlijk een stuk sfeervoller vind.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2009 21:22:47 ]
pi_74165391
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:19 schreef MCH het volgende:

[..]

Hier staat meneer Williams ongetwijfeld weer 2/3/4 keer in de Arena, maar probeer het eens voor Duitsland. Daar speelt hij vaker en op meerdere plekken en op die Duitse ticketsites heb ik eigenlijk nooit problemen.
De vorige keer hadden we de mazzel dat de Free Record Shop net die dag begon met de verkoop van concertkaartjes, want ik was voor dag en dauw opgestaan en was al nummer 80 bij het postkantoor en nummer 15 ofzo bij de FRS . Heb toen nog kaartjes gewonnen voor een andere dag via T-Mobile (terwijl ik eigenlijk kaartjes voor een secret gig had gewonnen ). Maar ik ben overgeleverd aan het OV, vandaar dat Duitsland een beetje lastig wordt.
Tap tap tap
pi_74165515
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De vorige keer hadden we de mazzel dat de Free Record Shop net die dag begon met de verkoop van concertkaartjes, want ik was voor dag en dauw opgestaan en was al nummer 80 bij het postkantoor en nummer 15 ofzo bij de FRS . Heb toen nog kaartjes gewonnen voor een andere dag via T-Mobile (terwijl ik eigenlijk kaartjes voor een secret gig had gewonnen ). Maar ik ben overgeleverd aan het OV, vandaar dat Duitsland een beetje lastig wordt.
Je denkt in moeilijkheden
pi_74165893
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:26 schreef MCH het volgende:

[..]

Je denkt in moeilijkheden
ja ik weet het, maar zulke dingen gaan bij mij nooit soepeltjes . Dus ik zit nu al te stressen over een tour en het krijgen van tickets en een beetje fatsoenlijke plaatsen etc etc .
Tap tap tap
pi_74165957
Nou, maar weer eens een poging wagen.
Tap tap tap
pi_74216885
gaan jullie wel duimen voor me vanmiddag??
Ik MOET die VIPprijs winnen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')