ik ben zooooo blij dat ik dat gestress niet meer hebquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef Raantje het volgende:
Ik kan geen "hé jammer" meer horen..!
En ze hebben nog wel als een malle geadverteerd in se Spits! van gisteren. Voor elke The Phone House die mee deed een aparte advertentie. Ik zat met mn brakke slaaphoofd in de bus, en ik dacht 'huh, dat heb ik net toch ook al gezien?'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
niet veel ws. Het was overal rustig!
hehe...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En ze hebben nog wel als een malle geadverteerd in se Spits! van gisteren. Voor elke The Phone House die mee deed een aparte advertentie. Ik zat met mn brakke slaaphoofd in de bus, en ik dacht 'huh, dat heb ik net toch ook al gezien?'
Kunnen we hier alvast een spelletje gaan spelen: Raad de toegangsprijzen van de arena tour 2010 van Robbie Williamsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:36 schreef Raantje het volgende:
Ik heb het bellen opgegeven hoor... Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er niet een tour aan gaat komen waarvoor we gewoon een kaartje kunnen kopen.
euro of 75 minstens...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Kunnen we hier alvast een spelletje gaan spelen: Raad de toegangsprijzen van de arena tour 2010 van Robbie Williams![]()
Staanplaatsen toch wel minimaal 70 euro zeg ik.
Ik weet niet meer waar ik het had gelezen, GQ ofzo, maar er zat nog geen tour in de planning.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:36 schreef Raantje het volgende:
Ik heb het bellen opgegeven hoor... Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er niet een tour aan gaat komen waarvoor we gewoon een kaartje kunnen kopen.
Hier staat meneer Williams ongetwijfeld weer 2/3/4 keer in de Arena, maar probeer het eens voor Duitsland. Daar speelt hij vaker en op meerdere plekken en op die Duitse ticketsites heb ik eigenlijk nooit problemen. Plus dat het daar ook wel eens in de openlucht wordt gehouden, wat ik persoonlijk een stuk sfeervoller vind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:16 schreef CherryLips het volgende:
En oja, gewoon een kaartje kopen voor de tour, dat gaat tegenwoordig alleen via Internet, en dat was met U2 ook al zo'n succes. En bij de Killers en Muse kwam ik er toen ook al niet doorheen. Ik heb steeds mazzel gehad dat vrienden extra kaartjes hadden besteld, want mij lukt het echt nooit om er dan doorheen te komen.
De vorige keer hadden we de mazzel dat de Free Record Shop net die dag begon met de verkoop van concertkaartjes, want ik was voor dag en dauw opgestaan en was al nummer 80 bij het postkantoor en nummer 15 ofzo bij de FRSquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier staat meneer Williams ongetwijfeld weer 2/3/4 keer in de Arena, maar probeer het eens voor Duitsland. Daar speelt hij vaker en op meerdere plekken en op die Duitse ticketsites heb ik eigenlijk nooit problemen.
Je denkt in moeilijkhedenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer hadden we de mazzel dat de Free Record Shop net die dag begon met de verkoop van concertkaartjes, want ik was voor dag en dauw opgestaan en was al nummer 80 bij het postkantoor en nummer 15 ofzo bij de FRS. Heb toen nog kaartjes gewonnen voor een andere dag via T-Mobile (terwijl ik eigenlijk kaartjes voor een secret gig had gewonnen
). Maar ik ben overgeleverd aan het OV, vandaar dat Duitsland een beetje lastig wordt.
ja ik weet het, maar zulke dingen gaan bij mij nooit soepeltjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |