Tuurlijk mag dat ! Hij maakt gebruik van zijn keuzevrijheidquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik zit nog een beetje te dubben over een personeelsadvertentie, zou dit kunnen?
Gez.
Enthousiaste man voor voltijdsfunctie in inspirerend en internationaal georienteerd topbedrijf. Marokkaan ongewenst.
Nadere informatie etc
Wat is er Yildiz, kun je de waarheid niet aan of zie je nu in hoe belachelijk het klinkt om personen te weigeren op basis van geslacht, afkomst etc.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:29 schreef Yildiz het volgende:
Mijn god, het niveau is soms echt....
Discriminatie is de weg, de waarheid en het leven.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:32 schreef Malev het volgende:
[..]
Wat is er Yildiz, kun je de waarheid niet aan of zie je nu in hoe belachelijk het klinkt om personen te weigeren op basis van geslacht, afkomst etc.
Precies, dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:24 schreef Malev het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat ! Hij maakt gebruik van zijn keuzevrijheid
Yildiz, ik begrijp dat je m'n advertentie helemaal te gek vindt. Begrijpelijk ook, want er wordt gekozenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Discriminatie is de weg, de waarheid en het leven.
Tabeee..
Wat is er mis mee om een Marokkaan te weigeren als er geen levensbedreigende situatie isquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:41 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een bullshit hier weer.
Als er zich geen levens bedreigende situatie voordoet en een vrouw vraagt daar om is het toch geen probleem?
Wat een huillies zijn jullie ook.
Alsof ze iemand pijn doen
Niks.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om een Marokkaan te weigeren als er geen levensbedreigende situatie is
Zover ik weet staat er in de Koran dat je als vrouw zijnde een vrouw als arts moet nemen tenzij het niet anders kan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:58 schreef EricT het volgende:
Moslims die een man weigeren moeten de koran beter lezen
Je weet dat je jezelf hier als racist te kijk zet?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Niks.
Tis wel een beetje raar om naar achtergrond van een dokter te vragen maar ok.
Het verschil zit hem waarschijnlijk in dat iemand een Marokkaan niet wilt omdat "alle Marokkanen kut zijn" en dat iemand niet een mannelijke arts wilt vanwege haar geloof of het zelf niet fijn vinden.
Ik kan namelijk geen andere reden voor de Marokkanen vinden.
Waar de fuck heb je het over?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je weet dat je jezelf hier als racist te kijk zet?
Wat is dan het probleem om een Marokkaan te weigeren? Doen je toch niemand pijn mee? Misschien dat de sollicitant zich op zijn pik getrapt voelt maar dat is dan ook alles.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:41 schreef Devrim_ het volgende:
Als er zich geen levens bedreigende situatie voordoet en een vrouw vraagt daar om is het toch geen probleem?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:04 schreef Malev het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem om een Marokkaan te weigeren? Doen je toch niemand pijn mee? Misschien dat de sollicitant zich op zijn pik getrapt voelt maar dat is dan ook alles.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Niks.
Tis wel een beetje raar om naar achtergrond van een dokter te vragen maar ok.
Het verschil zit hem waarschijnlijk in dat iemand een Marokkaan niet wilt omdat "alle Marokkanen kut zijn" en dat iemand niet een mannelijke arts wilt vanwege haar geloof of het zelf niet fijn vinden.
Ik kan namelijk geen andere reden voor de Marokkanen vinden.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:41 schreef Devrim_ het volgende:
Ok dan, wijzigen we de advertentie in gekleurde mensen hoeven niet te reageren, of vrouwen hoeven niet te reageren want we zoeken een man, of als je boven de 40 bent hoef je niet te reageren want dan ben je veeeeel te oud ? Wordt niemand pijn mee gedaanquote:
Eed van Hippocrates?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:10 schreef Viro het volgende:
Wat ik me nu afvraag he is :
Als een moslima een mannelijke arts weigert haar te behandelen, moet het toch ook wederzijds kunnen, nadat de "geweigerde" mannelijke arts later in 2de instantie door de zelfde moslima om "hulp" wordt gevraagd? Of mag dat niet ?
Sowieso geen vrouwen, die roddelen, hebben last van de maandelijkse periode, worden zwanger en zijn 3 maanden weg en daarna dat gelul met "ik moet weg want mijn kind is ziek"quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik denk trouwens dat ik voor mijn vervoersbedrijfje maar geen vrouwen ga aannemen. Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur. Dat kunnen we natuurlijk niet hebben.
waar de fuck heb jij het nou over?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Weet jij wel wat racisme is? Ik krijg zo de indruk van niet.
Wat is de reden om die mensen niet aan te nemen oid?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:08 schreef Malev het volgende:
[..]
Ok dan, wijzigen we de advertentie in gekleurde mensen hoeven niet te reageren, of vrouwen hoeven niet te reageren want we zoeken een man, of als je boven de 40 bent hoef je niet te reageren want dan ben je veeeeel te oud ? Wordt niemand pijn mee gedaan
Ja want dat is hetzelfde als een persoon die je lichamelijk behandeldquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik denk trouwens dat ik voor mijn vervoersbedrijfje maar geen vrouwen ga aannemen. Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur. Dat kunnen we natuurlijk niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |