abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207324

In het Volkskrant Magazine van dit weekend staat een artikel over BB. Daarin wordt melding gemaakt van de komst van een poes: "En het zal geen weken meer duren tot de zwangere poes gelanceerd wordt" (gaat over redactionele ingrepen door Vd. Tonnekreek en consorte.)
Vanmiddag begint Bianca spontaan over het invoeren van een poes. Goh, wat toevallig... Zou Bianca wellicht ingehuurd zijn? Is zij een 'mol'? Ze is op zijn minst ingefluisterd wat ze moet zeggen.
Alles komt altijd goed

zondag 24 oktober 1999 @ 19:38:00 #2
1206 Coolio
Is this me?
pi_207325
WAT, EEN MOL?

Allereerst, beste Jed, zou het niet handig zijn als je vertelt wat een MOL is???

Kijk je naar mij?
Kijk je naar mij?
Ja?
Mooi, ik kan wel wat belangstelling gebruiken.

† In Memoriam † zondag 24 oktober 1999 @ 19:38:00 #3
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_207326
Bianca een mol?
Noway, dat impliceerdt dat iemand haar daarvoor heeft aangenomen.
Zo'n therapie junkie die echt alleen maar bezig is met haar eigen ontwikkeling,navelstaren en pseudo filosofie vertrouw je toch geen enkele verantwoordelijkheid toe.
De eerste weken vond ik dat Bianca wel wat had , maar ze is toch veel te eenzijdig en denkt dat haar werkelijkheid ook voor alle anderne geldt.
Ik kan me wel vinden in het medelijden van Sabje over Bianca.
The future is after you
pi_207327
>Allereerst, beste Jed, zou het niet handig zijn als je vertelt wat een MOL is???

Een mol is een dubbelagent, maw een infiltrant, ingehuurd om de boel op te kloten .

Alles komt altijd goed

pi_207328
Ik denk dat het "medelijden" van Sabine met Bianca vooral was ingegeven door rancune dat ze genomineerd was, door o.a. Bianca. Ik heb namelijk nooit erg veel gemerkt van dat medelijden, en Sabine had er duidelijk moeite mee dat ze genomineerd was en nam dit in eerste instantie niet erg sportief op. Ze ergerde zich wel aan Bianca, maar of ze er medelijden mee had...ik betwijfel het.
Nietzsche: God is dood
God: Nietzsche is dood
pi_207329
quote:
op 10-24-1999 om 07:38 PM schreef otaku-san het volgende:
Bianca een mol?
Noway, dat impliceerdt dat iemand haar daarvoor heeft aangenomen.
Zo'n therapie junkie vertrouw je toch geen enkele verantwoordelijkheid toe.

Blijft over optie B. De redactie heeft haar ingefluisterd dat ze een kat moeten nemen. Hoe verklaar je anders de opmerkelijke voorspelling in het volkskrant-verhaal. Ik neem aan dat de deadline voor dat verhaal ergens op dinsdag of woensdag heeft gelegen. Ik vind het erg sterk.
Jed

Alles komt altijd goed

† In Memoriam † zondag 24 oktober 1999 @ 20:05:00 #7
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_207330
Geen idee wat Hummie beoogt met een zwangere kat, commotie bij de bevalling misschien,schattige vertederende kleine poesjes in beeld?

Wel heb ik zelf ook ervaring met muizen die die je 's nachts aardig wakker kunnen houden.Nou is mijn oplossing ook niet een kat maar ik kan me heel goed voorstellen dat je daar aan denkt vooral als je zelf een kattenmens bent.
Muizen zijn hondsbrutaal en , Ze kunnen je echt helemaal wild maken.

The future is after you
pi_207331
quote:
op 10-24-1999 om 07:48 PM schreef Rosa het volgende:
Ik denk dat het "medelijden" van Sabine met Bianca vooral was ingegeven door rancune dat ze genomineerd was, door o.a. Bianca. Ik heb namelijk nooit erg veel gemerkt van dat medelijden, en Sabine had er duidelijk moeite mee dat ze genomineerd was en nam dit in eerste instantie niet erg sportief op. Ze ergerde zich wel aan Bianca, maar of ze er medelijden mee had...ik betwijfel het.

Medeleiden met zo'n is normaal lijkt me.
Verder kan je van Bianca ook zeker niet zeggen dat ze sportief is (in welk opzicht dan ook)

Heb je die kop gezien als het secreet haar zin niet krijgt.
Om over de letterlijke betekenis van sportief maar niet te spreken.
Ik kan me nog iets herinderen van een op een hometrainer die dacht dat ze op een paard zat.
En van haar handstand was ik ook al niet onder de indruk, dat ei ging stukken beter trouwens, wat een elegance zeg

greetz Kruimel

[Dit bericht is gewijzigd door Kruimel (Datum 24 Oktober 1999).]

zondag 24 oktober 1999 @ 20:26:00 #9
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_207332
Lijkt me niet echt dat Bianca een "mol" is. Lijkt me eerder toeval. Omdat ze denken dat er muizen zijn, wordt de link naar een kat snel gelegd natuurlijk. Maar natuurlijk zijn er geen muizen, dat is het geluid van Bart die ligt te krabben aan de platjes die hij van Sabien gehad heeft.
pi_207333
quote:
op 10-24-1999 om 08:05 PM schreef otaku-san het volgende:
Geen idee wat Hummie beoogt met een zwangere kat, commotie bij de bevalling misschien,schattige vertederende kleine poesjes in beeld?

Eerst zaten ze aan elkaar. Dat gaat er op den duur weer langzaam vanaf. Nu kunnen ze hun affectie op het de familie Poes kwijt, dit om te voorkomen dat ze elkaar naar de strot vliegen denk ik.

Alles komt altijd goed

zondag 24 oktober 1999 @ 20:40:00 #11
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_207334
quote:
op 10-24-1999 om 08:26 PM schreef Mars het volgende:
(bla bla ...) dat is het geluid van Bart die ligt te krabben aan de platjes die hij van Sabien gehad heeft.

Briljant!

Haalt gelijk bij rechter.
  zondag 24 oktober 1999 @ 20:44:00 #12
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_207335
Heb hetzelfde gevoel over Bianca als otaku- san, ze leek best aardig, qua type, maar ze blijft zichzelf steeds te herhalen en maakt haar pretenties, ik kan zo goed...., niet waar.
fake a dream
pi_207336
Ik kan me vergissen maar heb ik hier op dit forum ook al iets over de poes heb gehoord? (hoogst) Waarschijnlijk was het een herhaling en heeft een van de FOK!MEMBERS de livestreams bekeken en het verhaal al gehoord. Een andere mogelijk is dat dit forum ook vol met mollen zit
  zondag 24 oktober 1999 @ 20:57:00 #14
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_207337
Het is een publiek geheim dat VillaMuis onder het BB huis wordt opgenomen. Vandaar dat de bewoners die muizengeluiden horen. Nu is VOO niet zo blij met de parodie op BB van BvD en wil de muizen van VillaMuis uitroeien, vandaar: de kat. Dus, en, maar, want, of, kunnen we wel stellen dat we nog veel langer van VillaMuis kunnen genieten en dit Forum dus in stand kan blijven.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  zondag 24 oktober 1999 @ 21:15:00 #15
735 U.P.
Wat nou Newbie?
pi_207338
Hier nog iemand die denkt dat Bianca een 'mol' cq. infiltrant is. Ik heb ook het verhaal in de Volkskrant gelezen en zag zondag in BB dat Bianca op het schitterende idee kwam om een kat in huis te nemen. Ik denk echter dat zij dit ingefluisterd heeft gekregen van Hummie en co. Ik hoop echter dat Bart bij zijn standpunt blijft van geen kat in huis en een volgende rel is geboren. Dat kan nog leuk worden als Bianca echt onder druk wordt gezet door Hummie en co. Dan weten wij meer....... groeten
need i say more...

pi_207339
Bianca's vreemde gedrag komt voort uit het feit dat zij zich vreselijk schuldig voelt over de situatie. Ze voelt zich een verrader, gemangeld tussen Hummie en haar huisgenoten. Hummie en haar maatjes hebben Bianc uitgekozen vanwege het feit dat ze uitstekend om kan gaan met mensen in 'captivity'. Let maar op. She's on the payrol. Haar paranoia gedrag van eerder was alleen bedoeld om geloofwaardiger over te komen.
Alles komt altijd goed

pi_207340
Gister was al op de streams te zien dat de bewoners een kat mochten hebben maar Bart wilde het niet. Bianca was daar erg teleurgesteld over en zal er daarom waarschijnlijk vandaag weer over zijn begonnen. Dit is besproken in verschillende topics (ik weet niet meer hoe ze allemaal eten maar iig staat er iets van kat op poes in de titel, en in het topic Daystreams 23/10)
pi_207341
quote:
op 10-24-1999 om 10:52 PM schreef sombie het volgende:
Gister was al op de streams te zien dat de bewoners een kat mochten hebben maar Bart wilde het niet. Bianca was daar erg teleurgesteld over en zal er daarom waarschijnlijk vandaag weer over zijn begonnen. 23/10)

Ok, thanx.

Alles komt altijd goed

pi_207342
Het grappige van een mol is dat hij dagelijks met onduidelijke bestemming meters aarde omspit en elke keer weer tot de constatering komt dat hij nog steeds op het zelfde weiland actief is. Het vervelende voor de mol is dat hij eigenlijk niet snapt waarmee hij bezig is en zodra dit gevoel opkomt gaat hij direct,als soort van afreageer therapie, weer een tunnel naar het onbekende graven. Totdat de mol op een dag getroffen wordt door een professionele mollen vanger die compleet uitgerust met graafmachines je strak gemaaide grasveldje en onkruidvrij omheining naar de klote helpt en vervolgens het gore lef heeft om 25 piek voor het vangwerk te vragen en een schade post van 10 mille aan je tuintje achterlaat!

Anyway, Bianca is z'n mol. Haar woorden lijken wel overdacht, een intelligente tongval, maar het verstand en instinct van een mol. Wat ze eigenlijk in het B.B huis doet begrijpt ze niet, maar elke keer als ze tot die constatering komt stort ze zich in het avontuur en gaat graven? Waarnaar? Ze weet het niet! Laten wij om meer schade aan ons zo gewaardeerd gazonetje te voorkomen als professionele molenvangers, deze mol bevrijden of verwijderen uit het b.b. huis voordat de bewoners dit zelf doen.

??? Zo terug lezend is het tijd om te tukken, gaat echt nergens over??

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_207343
of Bianca een mol is weet ik niet,maar ze brengt toch soms wel leven in de brouwerij met haar rare gedachtes.
soms is het echt een trut en soms valt ze ook wel weer mee.
ben er nog niet helemaal uit wat ik van haar moet denken,maar dat maakt het wel spannender om haar te volgen
Lucky 13
pi_207344
IMO is Bianca absoluut geen mol maar iemand die zich net zoals Bart makkelijk te manipuleren opstelt. Ze heeft het waarschijnlijk zelf niet zo door, maar als je weet dat de kat in de planning zat is het voor de redactie een droomscenario als één van de bewoners om een kat gaat vragen. Met een beetje creatief denken kun je het beest tot een oorzaak van conflicten maken; stuur de vrager terug en eis in een klotensfeer unanimiteit (merci Bart voor het dwarsliggen) en dump dan vervolgens een paar dagen later alsnog uit eigen beweging de geplande kat. Het conflict dat je daaruit krijgt is perfect voor TV.. helemaal als je de beelden nog een beetje lekker monteert.
  maandag 25 oktober 1999 @ 01:52:00 #22
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207345
Ik denk dat zelfs Veronica het niet aan zal durven om een mol in het huis te plaatsen, als dat uitlekt, en dat gebeurt vroeg of laat, hebben ze echt problemen. Ik sluit me aan bij het bovebstaande, een droomscenario voor Hummie en de haren. Hoe dan ook, als Bart doorzet, merken we 't wel als Bianca de volgende keer ook doorgeefluikje is. Dan pas zou 't in de gaten gaan lopen.
Life is what you make it.
  maandag 25 oktober 1999 @ 13:33:00 #23
1169 BigDick
size DOES matter
pi_207346
Is het niet gewoon heel simpel: VOO laat een een kudde muizen los in het BB-huis en wacht op de reacties. Hummie had het al over input van buitenaf, om de bewoners een beetje bezig te houden. Lukt het niet met muizen dan komen er nog wel kakkerlakken of zo.
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_207347
Binc is veel te dom om voor mol te spelen.
pi_207348
Hebben jullie ooit een mol voor pseudo-psycholoog zien spelen. Ik niet! Maar dit heb ik ook nog geen mens op zo'n iiritante wijze zien doen als Bianca. Misschien moesten wij haar maar nomineren. Gewoon een handtekeningenactie met voorstanders van het verlaten van het BB huis van B.

Pas dan kan ik weer relaxed naar BB kijken.

Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')