Allereerst, beste Jed, zou het niet handig zijn als je vertelt wat een MOL is???
Een mol is een dubbelagent, maw een infiltrant, ingehuurd om de boel op te kloten .
quote:
op 10-24-1999 om 07:38 PM schreef otaku-san het volgende:
Bianca een mol?
Noway, dat impliceerdt dat iemand haar daarvoor heeft aangenomen.
Zo'n therapie junkie vertrouw je toch geen enkele verantwoordelijkheid toe.
Blijft over optie B. De redactie heeft haar ingefluisterd dat ze een kat moeten nemen. Hoe verklaar je anders de opmerkelijke voorspelling in het volkskrant-verhaal. Ik neem aan dat de deadline voor dat verhaal ergens op dinsdag of woensdag heeft gelegen. Ik vind het erg sterk.
Jed
Wel heb ik zelf ook ervaring met muizen die die je 's nachts aardig wakker kunnen houden.Nou is mijn oplossing ook niet een kat maar ik kan me heel goed voorstellen dat je daar aan denkt vooral als je zelf een kattenmens bent.
Muizen zijn hondsbrutaal en , Ze kunnen je echt helemaal wild maken.
quote:
op 10-24-1999 om 07:48 PM schreef Rosa het volgende:
Ik denk dat het "medelijden" van Sabine met Bianca vooral was ingegeven door rancune dat ze genomineerd was, door o.a. Bianca. Ik heb namelijk nooit erg veel gemerkt van dat medelijden, en Sabine had er duidelijk moeite mee dat ze genomineerd was en nam dit in eerste instantie niet erg sportief op. Ze ergerde zich wel aan Bianca, maar of ze er medelijden mee had...ik betwijfel het.
Medeleiden met zo'n is normaal lijkt me.
Verder kan je van Bianca ook zeker niet zeggen dat ze sportief is (in welk opzicht dan ook)
Heb je die kop gezien als het secreet haar zin niet krijgt.
Om over de letterlijke betekenis van sportief maar niet te spreken.
Ik kan me nog iets herinderen van een op een hometrainer die dacht dat ze op een paard zat.
En van haar handstand was ik ook al niet onder de indruk, dat ei ging stukken beter trouwens, wat een elegance zeg
greetz Kruimel
[Dit bericht is gewijzigd door Kruimel (Datum 24 Oktober 1999).]
quote:
op 10-24-1999 om 08:05 PM schreef otaku-san het volgende:
Geen idee wat Hummie beoogt met een zwangere kat, commotie bij de bevalling misschien,schattige vertederende kleine poesjes in beeld?
quote:
op 10-24-1999 om 08:26 PM schreef Mars het volgende:
(bla bla ...) dat is het geluid van Bart die ligt te krabben aan de platjes die hij van Sabien gehad heeft.
quote:
op 10-24-1999 om 10:52 PM schreef sombie het volgende:
Gister was al op de streams te zien dat de bewoners een kat mochten hebben maar Bart wilde het niet. Bianca was daar erg teleurgesteld over en zal er daarom waarschijnlijk vandaag weer over zijn begonnen. 23/10)
Anyway, Bianca is z'n mol. Haar woorden lijken wel overdacht, een intelligente tongval, maar het verstand en instinct van een mol. Wat ze eigenlijk in het B.B huis doet begrijpt ze niet, maar elke keer als ze tot die constatering komt stort ze zich in het avontuur en gaat graven? Waarnaar? Ze weet het niet! Laten wij om meer schade aan ons zo gewaardeerd gazonetje te voorkomen als professionele molenvangers, deze mol bevrijden of verwijderen uit het b.b. huis voordat de bewoners dit zelf doen.
??? Zo terug lezend is het tijd om te tukken, gaat echt nergens over??
Pas dan kan ik weer relaxed naar BB kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |