quote:
je bent niet de enige, vlgs. Muck heb ik die neiging ook (ontdekte ik gisteren)quote:Op woensdag 19 december 2007 09:44 schreef Tezz het volgende:
Shit ik ben ook thuis aan het werken.
Waarom staat FOK! aan??
Waarom typ ik dit bericht???
Back to work baby (ja ik praat wel eens tegen mezelf als ik alleen ben)
werken?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:38 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
bijnaaaa
.. eerst nog even deze winterdepressie doorploeteren ..hahaha
btw, moet jij niet werken? (hm, die vraag kan ik mezelf ook stellen geloof ik)
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:20 schreef AKnynke het volgende:
Nog een paper schrijven, dan is het echt kerstvakantie...
Vandaag al uitgeslapen...mocht wel een keertje.
Zal wel even zwaaien als ik er langs rijquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Geen boerenkool, maar moooooooooos..
Ik zit in Haaksbergen...
Spannend ja!! Ik weet nog toen wij samen gingen wonen hoe dat ging! We hoorden van iedereen dat het wel eens jaaaaaaaaaren zou kunnen gaan duren voordat we in aanmerking kwamen voor een huis, maar bij de tweede reactie was het al raak! Super leuk!!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit wel een beetje te stuiteren hier.. wrsch onterecht, maargoed
Ik werk zelf bij een woningcorporatie dus kan altjid even spieken hoe het zit met onze reacties.
Net even in het systeem gekeken (woningverdeling) hoe het stond met onze reacties op 2 woningen..
1 van die woningen is helaas verhuurd, maar! aan de 7e kandidaat... wij stonden 17e
maar, voor de andere woning, staan we inmiddels 11e, en de woning was nog niets mee gebeurd, en de eerste 5 kandidaten hebben niet gereageerd/geweigerd, dus waarschijnlijk gaan ze door met aanbieden en krijgen we misschien een uitnodiging![]()
![]()
![]()
spannendmorgen dus even de brievenbus in Nijmegen in de gaten houden
Nou, aangezien er hier iedere avond toch heel veel kaarsjes aan zijn, bepaal ik hierbij dat er eentje voor jullie bij is! Misschien helpt het....quote:Op woensdag 19 december 2007 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
maar hier is het nog niet eens zeker of we uitgenodigd worden![]()
de 3e kandidaat had vorige week al moeten tekenen, maar hebben ze nooit meer wat van gehoord
heb nog maar even benadrukt dat we het heeeeeeeeeeeeeeel graag willenal weet ik dat het geen reet uitmaakt, want ik weet hoe het werkt
darn.. spannend.. het is echt een droomhuis![]()
dank jequote:Op woensdag 19 december 2007 10:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, aangezien er hier iedere avond toch heel veel kaarsjes aan zijn, bepaal ik hierbij dat er eentje voor jullie bij is! Misschien helpt het....
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Tezz het volgende:
ohhhhhhhh ik moet werken maar heb echt geen zin!!!!!!
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Tezz het volgende:
ohhhhhhhh ik moet werken maar heb echt geen zin!!!!!!
Oeh!!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
het heeft zelfs een open keuken
I know.......................quote:Op woensdag 19 december 2007 11:11 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
tsss... je hoeft nog maar een paar uurtjes, dan heb je vakantie .. damn ..ik heb nog even voor de boeg ...:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |