get a rooooooooooooooooooooooomquote:Op woensdag 19 december 2007 08:31 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen allen, SoL in het byzonder
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
get a rooooooooooooooooooooooom
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:31 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen allen, SoL in het byzonder
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:35 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
a room with a view, reeds gereserveerd
als ik het van afstand zie, ben ik blij dat ik hier niet maandelijks aan onderhevig benquote:
dat valt zelfs nog wel meequote:
zag het ding in het blokker-krantje staan, ziet er grappig uit, maar ik ben niet zo van de kleine pannetjes.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb van de collega van mn moeder al een 'Electrische Wok' gehad: gourmetstel, maar dan met mini-wokjesben benieuwd
ik zie het aan mijn meisje(s) en benijd ze niet om dat gevoel en de lusteloosheid die het teweegbrengt.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat valt zelfs nog wel meemaar ben gewoon lamlendig
![]()
![]()
moe, misselijk, buikpijn.. maar MOEST vandaag naar 't werk (waar ik nu zit) want is vanmiddag kerstmarkt![]()
![]()
eigen kerstpakket uitzoeken
heb van de collega van mn moeder al een 'Electrische Wok' gehad: gourmetstel, maar dan met mini-wokjesben benieuwd
lijkt me niks, net zomin als dat ik gourmetten leuk vind en dan nog die baklucht door je hele huisquote:Op woensdag 19 december 2007 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, je kunt 't maar hebbendenk ik dan
en als ik eht niet leuk vind, vind ik wel weer een ander tehuis
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind gourmetten leuk, zolang je er een avond over kunt doen, met 'aparte dingetjes'
en niet gewoon stukken vlees erop gooien zoals altijd bij mijn ouders (en deze kerst dus weer)
nou ja, opzich vind ik het wel lekker, maar als je ouders het 6 keer per jaar doen![]()
én binnen een uur klaar zijn
kalfsvlees in honing en tijm ..quote:Op woensdag 19 december 2007 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
BBQ ben ik ook grote fan van
lekker vis maken, en aardappelenen zelfgemarineerde spareribs met honing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |