quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef AKnynke het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik m'n keuken een grote beurt zal geven, maar daar heb ik eingelijk niet zoveel zin in. Moet toch gebeuren voordat ik richting oosten van het land vertrek voor de kerst!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Topmodel programma's of schaatsen, dansen met of zonder ijs, niet aan mij besteed.
Ik ga maar eens Herman den Blijker kijken
Ik ook! Daar wonen de folks!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waar in het oosten?? Ik ga naar Twente![]()
Yep, opgenomen. Met Heston Blumenthalquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:32 schreef Den_Haag het volgende:
op de bbc was weer dat kookprogramma, in search of perfection. Ging nu over toetjes
Heuj! Ik ook! Naar opa en oma in Lattrop, oom en tante in Denekamp en nog wat folks in Ootmarsum en Oldenzaalquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waar in het oosten?? Ik ga naar Twente![]()
Geen boerenkool, maar moooooooooos..quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:52 schreef Den_Haag het volgende:
Idd, ik zit de kerst in Oldenzaal
Twentemeet met een Twentsche boerenkoolmaaltijd
Wel een origineel pakket zeg!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
*burb*
Goedenavond.
Het kerstdiner van het werk was erg lekker en het kerstpakket is ook leuk: allerlei gezondheids- en fitnesszaken in een mooie sporttas.
Nu even verder uitbuiken.
Inderdaad, en een groot deel van wat ons bedrijf ervoor betaald heeft gaat dus blijkbaar ook nog naar de Hartstichting als goed doel.quote:
Thanx.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:11 schreef AKnynke het volgende:
Inderdaad tof Golfer, beter dan het standaard xenos spul in een doos met papiersnipperaarsnippers ertussen voor de sier..
En natuurlijk gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Wat een goed cadeau!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, en een groot deel van wat ons bedrijf ervoor betaald heeft gaat dus blijkbaar ook nog naar de Hartstichting als goed doel.
[..]
Thanx.
Ik heb net een prachtige fles 15 jaar oude malt-whisky van mijn lief gekregen en die moet natuurlijk nog even worden geproefd.
schitterend cadeauquote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, en een groot deel van wat ons bedrijf ervoor betaald heeft gaat dus blijkbaar ook nog naar de Hartstichting als goed doel.
[..]
Thanx.
Ik heb net een prachtige fles 15 jaar oude malt-whisky van mijn lief gekregen en die moet natuurlijk nog even worden geproefd.
35....quote:
Ik heb een dvd met programma's van de tv over ons ziekenhuis die ik op tv ook al niet heb gekeken en als ik het had willen bewaren had ik het wel opgenomenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
*burb*
Goedenavond.
Het kerstdiner van het werk was erg lekker en het kerstpakket is ook leuk: allerlei gezondheids- en fitnesszaken in een mooie sporttas.
Nu even verder uitbuiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |