quote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef Den_Haag het volgende:
vrouwen
ik ben aangenomen voor Nyenrode. Ze wouden me erg graag hebben naar aanleiding van mijn score op het assessment
Nu mijn werkgever schoppen dat ze het geld regelen
Tuurlijk niet. Part-time studie. 20 uur per week, naast de full-time baanquote:Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk zeg, ga je daar ook op de campus wonen?
Oh ja: vrouwenlabiele kutwezens
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef Den_Haag het volgende:
vrouwen
ik ben aangenomen voor Nyenrode. Ze wouden me erg graag hebben naar aanleiding van mijn score op het assessment
Nu mijn werkgever schoppen dat ze het geld regelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nynke![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
Vrouweh, vrouweh....je kan beter kippeh houdeh.moet je wel veel stront ruimen las ik ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alea jacta est
Hey! Ik ben allesbehalve een labiel kutwezenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk zeg, ga je daar ook op de campus wonen?
Oh ja: vrouwenlabiele kutwezens
Zo da's zeker geen flauwe trip.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef Euc- het volgende:
Zoals nu de planning is: Thailand/Vietnam/Maleisie/Singapore/Nieuw-Zeeland/Australie/Fiji/(Solomon Islands, Cook Islands, French Polynesia moet ik nog een keuze uit maken)/LA/(Las Vegas of San Fran)/huis
Je eigen streek een beetje promoten he!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo da's zeker geen flauwe trip.
Ik vind het hoge noorden van Canada in de winter wat te koud, 't zuiden van Ontario, tegen de grens aan met Michigan, is ook heel mooi.
Er zijn zat goede restaurants in Chicago bijvoorbeeld. Een prachtige stad trouwens.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je eigen streek een beetje promoten he!
Ik houd van de kou, heerlijk! Sneeuw, ijs, wind![]()
Maarja, er liggen weinig goede restaurants in de echt koude gebieden, dus ga als ik in de USA ben direct proberen te solliciteren, zal wel op niet erg veel uitlopen omdat bedrijven helaas niet zo happg zijn om je aan een visum te helpen, maar ooit moet het lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |