quote:
je bent niet de enige, vlgs. Muck heb ik die neiging ook (ontdekte ik gisteren)quote:Op woensdag 19 december 2007 09:44 schreef Tezz het volgende:
Shit ik ben ook thuis aan het werken.
Waarom staat FOK! aan??
Waarom typ ik dit bericht???
Back to work baby (ja ik praat wel eens tegen mezelf als ik alleen ben)
werken?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:38 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
bijnaaaa
.. eerst nog even deze winterdepressie doorploeteren ..hahaha
btw, moet jij niet werken? (hm, die vraag kan ik mezelf ook stellen geloof ik)
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:20 schreef AKnynke het volgende:
Nog een paper schrijven, dan is het echt kerstvakantie...
Vandaag al uitgeslapen...mocht wel een keertje.
Zal wel even zwaaien als ik er langs rijquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Geen boerenkool, maar moooooooooos..
Ik zit in Haaksbergen...
Spannend ja!! Ik weet nog toen wij samen gingen wonen hoe dat ging! We hoorden van iedereen dat het wel eens jaaaaaaaaaren zou kunnen gaan duren voordat we in aanmerking kwamen voor een huis, maar bij de tweede reactie was het al raak! Super leuk!!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit wel een beetje te stuiteren hier.. wrsch onterecht, maargoed
Ik werk zelf bij een woningcorporatie dus kan altjid even spieken hoe het zit met onze reacties.
Net even in het systeem gekeken (woningverdeling) hoe het stond met onze reacties op 2 woningen..
1 van die woningen is helaas verhuurd, maar! aan de 7e kandidaat... wij stonden 17e
maar, voor de andere woning, staan we inmiddels 11e, en de woning was nog niets mee gebeurd, en de eerste 5 kandidaten hebben niet gereageerd/geweigerd, dus waarschijnlijk gaan ze door met aanbieden en krijgen we misschien een uitnodiging![]()
![]()
![]()
spannendmorgen dus even de brievenbus in Nijmegen in de gaten houden
Nou, aangezien er hier iedere avond toch heel veel kaarsjes aan zijn, bepaal ik hierbij dat er eentje voor jullie bij is! Misschien helpt het....quote:Op woensdag 19 december 2007 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
maar hier is het nog niet eens zeker of we uitgenodigd worden![]()
de 3e kandidaat had vorige week al moeten tekenen, maar hebben ze nooit meer wat van gehoord
heb nog maar even benadrukt dat we het heeeeeeeeeeeeeeel graag willenal weet ik dat het geen reet uitmaakt, want ik weet hoe het werkt
darn.. spannend.. het is echt een droomhuis![]()
dank jequote:Op woensdag 19 december 2007 10:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, aangezien er hier iedere avond toch heel veel kaarsjes aan zijn, bepaal ik hierbij dat er eentje voor jullie bij is! Misschien helpt het....
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Tezz het volgende:
ohhhhhhhh ik moet werken maar heb echt geen zin!!!!!!
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Tezz het volgende:
ohhhhhhhh ik moet werken maar heb echt geen zin!!!!!!
Oeh!!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
het heeft zelfs een open keuken
I know.......................quote:Op woensdag 19 december 2007 11:11 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
tsss... je hoeft nog maar een paar uurtjes, dan heb je vakantie .. damn ..ik heb nog even voor de boeg ...:D
optie A: laten gaanquote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Euc- het volgende:
Pfff, gaan hier opeens 3 telefoons tegelijk, had echt zoiets van wat gaan we nou krijgen??
Oplossing 1: Moeder neemt tel. 1 opquote:Op woensdag 19 december 2007 11:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
optie A: laten gaan
optie B: opnemen en een conference call houden
optie C: neem een secretaresse
de kerstsfeer is bij mij (ons) inmiddels goed vor elkaar, het shoppen ten dele gedaan, het koken moet uiteraard nog gebeuren, maar op dit moment met twee mobieltjes, een vaste telefoon laptop en PC...moet ik eerst voldoen aan de verplichting die arbeid heet .. laat Kerst maar komen hoorrrrrrrr ...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
I know.......................
Maar dan nog: ik heb geen zinnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!! Ik wil leuke dingen doen! Kerstsfeer maken! Sneeuwballen gooien! lekker koken! Winkelen!!!!!! Noem maar op, alles behalve werken dan.
Goed gehoord Bluezzquote:Op woensdag 19 december 2007 11:46 schreef Bluezz het volgende:
Hoor ik daar BBQ
Ik ga zo eerst ff wat lastigs ondernemen, mijn tante is sinds gisteren in een hospice opgenomen... dus ga zometeen richting Utreg om afscheid van haar te nemen... ik heb er zo'n onrustig gevoel over en ik wil haar niet pas weer 'zien' als ze dood is
Dus dit moet maar even en dan heb ik alleen nog maar leuke dingen
Het in het donker naar school gaan vonden mijn kids ook zooooo superspannend altijd
Ik zie ons nog lopen... vaak in een hele rij met waxine, vanaf school naar de kerk lopen... enige keer dat ik de kerk echt leuk vond
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
Ik zit weer lekker in discussies met de UK over facturen. Wat zijn dat ook een lompe eikels. Elke keer het dubbele factureren en dan raar opkijken als ik niet betaal
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef Bluezz het volgende:
Ze zit al dagen in mijn hoofd natuurlijk, heb dan ook altijd wel veel kontakt met haar gehad, zelfs op mijn vorige werk zag en sprak ik haar bijna dagelijks, zij was daar vrijwilliger en ik zat op de poli.
Tis het jongere zusje van mijn moeder (85 alweer, en moeders is 87 inmiddels, die gaat haar dus nog overleven terwijl we altijd dachten dat het andersom zou lopen)
Een man naar mijn hartquote:Op woensdag 19 december 2007 09:06 schreef cul_non_kul het volgende:
lijkt me niks, net zomin als dat ik gourmetten leuk vind en dan nog die baklucht door je hele huis
hmmm maar een fondue daarentegen![]()
Gourmetten is hardstikke tof! Lekker wat klooien met eten, maar wat het vooral leuk maakt is het gezellig met elkaar rond tafel zitten, wijntje drinken etc. Het is een soort familietraditie, daarom is het ook zo leuk denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een man naar mijn hartIk heb zo'n hekel aan gourmetten en mensen proberen me steeds over te halen dat het toch echt leuk is. Ik zie het niet.
Bluezz, heel veel sterkte
gourmettenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gourmetten is hardstikke tof! Lekker wat klooien met eten, maar wat het vooral leuk maakt is het gezellig met elkaar rond tafel zitten, wijntje drinken etc. Het is een soort familietraditie, daarom is het ook zo leuk denk ik.
Ben best zenuwachtig voor m'n sollicitatiegesprek straks, weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten....
Een stageplaats voor een half jaar bij een centrum dat journalisten ondersteunt op europees gebied. Ben zometeen klaar met m'n bachelor, en een eventuele master begint pas in september, dus ruim tijd om wat ervaring op te doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
gourmettenheerlijk knullig.
Je hebt het vast al verteld, maar waarvoor ga je solliciteren? En goed voorbereid?
Verwacht niets ... dan valt het ook niet tegen .. succes iig met solliciteren !quote:Op woensdag 19 december 2007 13:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ben best zenuwachtig voor m'n sollicitatiegesprek straks, weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten....
Eén van de eerste standpunten die mensen naar voren brengen vóór gourmetten is dat het zo gezellig is om met z'n allen aan tafel te zitten.... Normaliter zit bij hun thuis een deel in de keuken, een deel voor de tv en de rest aan tafel of zo? Ik vind het maar rommelen in de marge en echt lekker is het ook niet (de standaard gourmet die het gros van de mensen klaarmaakt).quote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef cul_non_kul het volgende:
Een medestandster![]()
Het is klaarblijkelijk voor velen een gezellig en vooral kerstachtig iets dat gegourmet.
De enige Gourmet die mijn huis binnenkomt is voor de katten![]()
Als je wilt sparren voor de soll., roep maarquote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een stageplaats voor een half jaar bij een centrum dat journalisten ondersteunt op europees gebied. Ben zometeen klaar met m'n bachelor, en een eventuele master begint pas in september, dus ruim tijd om wat ervaring op te doen.
Ik heb goed gekeken wat het bedrijf precies doet, maar weet niet precies wat de stageplaats inhoudt, wat zij ervan verwachten. Heb zelf ook eigenlijk geen precieze ideeen over wat ik nu wil, wil gewoon ervaring opdoen en een idee krijgen of het misscihen iets is wat ik later zou willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |