Oeh, mag ik mee?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:11 schreef MPG het volgende:
Zo te zien kan Perruche met drie (knappe?) Cul-kerels in de sauna gaan zitten
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:12 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Die train ik altijd als ik moetmaar geen wc in de buurt heb
Is ook niet leukquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:59 schreef KrnKje het volgende:
Rokers zijn echt bah
Zelf niet roken en dan een vriendje/vriendinnetje hebben die wel rookt; nog veel viezer![]()
Ik verhuis ook naar de bank. Langzamerhand glijdt alle stress van me af, en word ik ontzettend moe...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef Den_Haag het volgende:
zo, lekker op de bank liggen. tot straks?
HNTMquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:39 schreef Tezz het volgende:
Ik zit nu de finale van HNTM te kijken dus (ik hoor Daphne op de koptelefoon terwijl ik dit typ, haha) en ik heb natuurlijk al weer gespiekt wie er gewonnen heeft. Stomme ik. Ik kon het weer niet laten..........
Dat was vorig jaar, nu is het Daphne Longneck Deckers.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hollands Next Top Model... Met Yfke Strum enzo...
Hahaha o excuse mequote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef Tezz het volgende:
Dat was vorig jaar, nu is het Daphne Longneck Deckers.
Laat het Yfke maar niet horen dat ze een ex-model is, woehahaha.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hahaha o excuse meNaja, lang, blond, ex-model... 3 van de 4 criteria zijn t zelfde, alleen de naam is anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |