ok even nuanceren -quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
zou je je nieteens gaan bedenken of hij je wel de moeite waard is, is toch niet echt een relatie te noemen zo![]()
psssst stereotomy is sinds kort weer vrijgezel
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:23 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga zo ff wat trainen. anders val ik echt in slaap achter de pc
Wie gaat er mee?
heb al genoeg getraind vanmiddag bij manuelaquote:
Train ze!!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:30 schreef Den_Haag het volgende:
tot straks!!
Eerst zorgen dat kind knockout in bed ligt, daarna zelf even in bad, dan nog even wat telefoontjes plegen en dan op de bank hangen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:46 schreef Perruche het volgende:
wat een stilte ineenswat zijn de plannen vandaag?
morgen mag ik ook bank hangenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat kind knockout in bed ligt, daarna zelf even in bad, dan nog even wat telefoontjes plegen en dan op de bank hangen!
Hmm daar zie ik dan wel weer tegenop, maar zwarte gordijnen zijn niet snel vuilquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet de gordijnen weer eens wassen zie ik
Mijne zijn mooi nicotine geel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet de gordijnen weer eens wassen zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:01 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben er weer. Heerlijk getraind. Bovenrug en
Die train ik altijd als ik moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar geen wc in de buurt heb
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |