Inderdaad, en een groot deel van wat ons bedrijf ervoor betaald heeft gaat dus blijkbaar ook nog naar de Hartstichting als goed doel.quote:
Thanx.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:11 schreef AKnynke het volgende:
Inderdaad tof Golfer, beter dan het standaard xenos spul in een doos met papiersnipperaarsnippers ertussen voor de sier..
En natuurlijk gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Wat een goed cadeau!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, en een groot deel van wat ons bedrijf ervoor betaald heeft gaat dus blijkbaar ook nog naar de Hartstichting als goed doel.
[..]
Thanx.
Ik heb net een prachtige fles 15 jaar oude malt-whisky van mijn lief gekregen en die moet natuurlijk nog even worden geproefd.
schitterend cadeauquote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, en een groot deel van wat ons bedrijf ervoor betaald heeft gaat dus blijkbaar ook nog naar de Hartstichting als goed doel.
[..]
Thanx.
Ik heb net een prachtige fles 15 jaar oude malt-whisky van mijn lief gekregen en die moet natuurlijk nog even worden geproefd.
35....quote:
Ik heb een dvd met programma's van de tv over ons ziekenhuis die ik op tv ook al niet heb gekeken en als ik het had willen bewaren had ik het wel opgenomenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
*burb*
Goedenavond.
Het kerstdiner van het werk was erg lekker en het kerstpakket is ook leuk: allerlei gezondheids- en fitnesszaken in een mooie sporttas.
Nu even verder uitbuiken.
Prachtige leeftijdquote:
Nee, je moet iets minder origineel denken voor het kerstdinerquote:
Zeg maar wanneer je ons wilt ontvangen.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, wel aardigIk heb een héél mooi huisje gekregen
Wanneer komen jullie eten
Knijn?quote:Op woensdag 19 december 2007 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe hints: traditioneel, jaren 50, middenklasse, kan niet koken
Wel iets meer geschikt voor kerstmis natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Aardappels, vleesch en groente
Gek. aardappels met jus, sudderlappie en bloemkool met een sausje
quote:
Geen Flappie dus, maar knor-knor.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:24 schreef Isabeau het volgende:Nee, rollade. Knijn is veels te moeilijk joh.
Komt goed.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik heb een logeerkamer met 2-persoonsbed(daar pas ik niet meer bij hoor
)
Kerstboompjes uit de frituur, appelmoes uit pot en sperziebonenquote:Op woensdag 19 december 2007 01:30 schreef golfer het volgende:
Geen Flappie dus, maar knor-knor.
Toch wel biologisch?
En verders erbij? Aardappeltjes en te lang gekookte bloemkool?
Huisje gekregen?quote:Op woensdag 19 december 2007 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, wel aardigIk heb een héél mooi huisje gekregen
Wanneer komen jullie eten
* Nadenkt *quote:Op woensdag 19 december 2007 01:42 schreef Bluezz het volgende:
kerstengelijsjes
*meedoet*quote:
get a rooooooooooooooooooooooomquote:Op woensdag 19 december 2007 08:31 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen allen, SoL in het byzonder
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
get a rooooooooooooooooooooooom
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:31 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen allen, SoL in het byzonder
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:35 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
a room with a view, reeds gereserveerd
als ik het van afstand zie, ben ik blij dat ik hier niet maandelijks aan onderhevig benquote:
dat valt zelfs nog wel meequote:
zag het ding in het blokker-krantje staan, ziet er grappig uit, maar ik ben niet zo van de kleine pannetjes.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb van de collega van mn moeder al een 'Electrische Wok' gehad: gourmetstel, maar dan met mini-wokjesben benieuwd
ik zie het aan mijn meisje(s) en benijd ze niet om dat gevoel en de lusteloosheid die het teweegbrengt.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat valt zelfs nog wel meemaar ben gewoon lamlendig
![]()
![]()
moe, misselijk, buikpijn.. maar MOEST vandaag naar 't werk (waar ik nu zit) want is vanmiddag kerstmarkt![]()
![]()
eigen kerstpakket uitzoeken
heb van de collega van mn moeder al een 'Electrische Wok' gehad: gourmetstel, maar dan met mini-wokjesben benieuwd
lijkt me niks, net zomin als dat ik gourmetten leuk vind en dan nog die baklucht door je hele huisquote:Op woensdag 19 december 2007 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, je kunt 't maar hebbendenk ik dan
en als ik eht niet leuk vind, vind ik wel weer een ander tehuis
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind gourmetten leuk, zolang je er een avond over kunt doen, met 'aparte dingetjes'
en niet gewoon stukken vlees erop gooien zoals altijd bij mijn ouders (en deze kerst dus weer)
nou ja, opzich vind ik het wel lekker, maar als je ouders het 6 keer per jaar doen![]()
én binnen een uur klaar zijn
kalfsvlees in honing en tijm ..quote:Op woensdag 19 december 2007 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
BBQ ben ik ook grote fan van
lekker vis maken, en aardappelenen zelfgemarineerde spareribs met honing
quote:
je bent niet de enige, vlgs. Muck heb ik die neiging ook (ontdekte ik gisteren)quote:Op woensdag 19 december 2007 09:44 schreef Tezz het volgende:
Shit ik ben ook thuis aan het werken.
Waarom staat FOK! aan??
Waarom typ ik dit bericht???
Back to work baby (ja ik praat wel eens tegen mezelf als ik alleen ben)
werken?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:38 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
bijnaaaa
.. eerst nog even deze winterdepressie doorploeteren ..hahaha
btw, moet jij niet werken? (hm, die vraag kan ik mezelf ook stellen geloof ik)
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:20 schreef AKnynke het volgende:
Nog een paper schrijven, dan is het echt kerstvakantie...
Vandaag al uitgeslapen...mocht wel een keertje.
Zal wel even zwaaien als ik er langs rijquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Geen boerenkool, maar moooooooooos..
Ik zit in Haaksbergen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |