quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
omdat ik hetvind dat ie met zn studentengroep met veuls te knappe studentes in een sauna gaat zitten
![]()
en dat ie ze vanavond weer ziet terwijl ik hem al een maand niet heb gezien
ok even nuanceren -quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
zou je je nieteens gaan bedenken of hij je wel de moeite waard is, is toch niet echt een relatie te noemen zo![]()
psssst stereotomy is sinds kort weer vrijgezel
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:23 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga zo ff wat trainen. anders val ik echt in slaap achter de pc
Wie gaat er mee?
heb al genoeg getraind vanmiddag bij manuelaquote:
Train ze!!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:30 schreef Den_Haag het volgende:
tot straks!!
Eerst zorgen dat kind knockout in bed ligt, daarna zelf even in bad, dan nog even wat telefoontjes plegen en dan op de bank hangen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:46 schreef Perruche het volgende:
wat een stilte ineenswat zijn de plannen vandaag?
morgen mag ik ook bank hangenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat kind knockout in bed ligt, daarna zelf even in bad, dan nog even wat telefoontjes plegen en dan op de bank hangen!
Hmm daar zie ik dan wel weer tegenop, maar zwarte gordijnen zijn niet snel vuilquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet de gordijnen weer eens wassen zie ik
Mijne zijn mooi nicotine geel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet de gordijnen weer eens wassen zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:01 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben er weer. Heerlijk getraind. Bovenrug en
Die train ik altijd als ik moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar geen wc in de buurt heb
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
Oeh, mag ik mee?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:11 schreef MPG het volgende:
Zo te zien kan Perruche met drie (knappe?) Cul-kerels in de sauna gaan zitten
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:12 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Die train ik altijd als ik moetmaar geen wc in de buurt heb
Is ook niet leukquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:59 schreef KrnKje het volgende:
Rokers zijn echt bah
Zelf niet roken en dan een vriendje/vriendinnetje hebben die wel rookt; nog veel viezer![]()
Ik verhuis ook naar de bank. Langzamerhand glijdt alle stress van me af, en word ik ontzettend moe...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef Den_Haag het volgende:
zo, lekker op de bank liggen. tot straks?
HNTMquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:39 schreef Tezz het volgende:
Ik zit nu de finale van HNTM te kijken dus (ik hoor Daphne op de koptelefoon terwijl ik dit typ, haha) en ik heb natuurlijk al weer gespiekt wie er gewonnen heeft. Stomme ik. Ik kon het weer niet laten..........
Dat was vorig jaar, nu is het Daphne Longneck Deckers.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hollands Next Top Model... Met Yfke Strum enzo...
Hahaha o excuse mequote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef Tezz het volgende:
Dat was vorig jaar, nu is het Daphne Longneck Deckers.
Laat het Yfke maar niet horen dat ze een ex-model is, woehahaha.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hahaha o excuse meNaja, lang, blond, ex-model... 3 van de 4 criteria zijn t zelfde, alleen de naam is anders.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef AKnynke het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik m'n keuken een grote beurt zal geven, maar daar heb ik eingelijk niet zoveel zin in. Moet toch gebeuren voordat ik richting oosten van het land vertrek voor de kerst!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Topmodel programma's of schaatsen, dansen met of zonder ijs, niet aan mij besteed.
Ik ga maar eens Herman den Blijker kijken
Ik ook! Daar wonen de folks!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waar in het oosten?? Ik ga naar Twente![]()
Yep, opgenomen. Met Heston Blumenthalquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:32 schreef Den_Haag het volgende:
op de bbc was weer dat kookprogramma, in search of perfection. Ging nu over toetjes
Heuj! Ik ook! Naar opa en oma in Lattrop, oom en tante in Denekamp en nog wat folks in Ootmarsum en Oldenzaalquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waar in het oosten?? Ik ga naar Twente![]()
Geen boerenkool, maar moooooooooos..quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:52 schreef Den_Haag het volgende:
Idd, ik zit de kerst in Oldenzaal
Twentemeet met een Twentsche boerenkoolmaaltijd
Wel een origineel pakket zeg!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
*burb*
Goedenavond.
Het kerstdiner van het werk was erg lekker en het kerstpakket is ook leuk: allerlei gezondheids- en fitnesszaken in een mooie sporttas.
Nu even verder uitbuiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |