Concreet gezien... wat is er nu veranderd? Minder gitaar? En het Danse Macabre stukje is er wat subtieler in verwerkt?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:19 schreef Aresdreams het volgende:
zo en nu een tweede versie om jullie gek te maken
ben productief vandaag, voor mezelf
http://media.putfile.com/Nieuw-nummer-2-versie-2
Whehe... ouwe zakquote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef Aresdreams het volgende:
het einde is af, en idd dat danse macabre stukje ietsjes subtieler
verder is er niks veranderd, dus ook niet minder gitaar.
maar ff niet te hoeven spelen is wel oke in een nummer
Net als open stemt zodat je kan blijven strummen en toch een hand vrij hebt voor bierquote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef Aresdreams het volgende:
maar ff niet te hoeven spelen is wel oke in een nummer
Drinken... da's alleen voor zangersquote:Op donderdag 20 december 2007 16:26 schreef Aresdreams het volgende:
wat nou oud?
ben nie oud, publiek aansporen tijdens een moment rust is gewoon leuk, of snel ff wat drinken, das dan weer belangrijk
Vooruit dan maar,...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:33 schreef Aresdreams het volgende:
laat ik nou ook backing vocals willen doen op optredens
Ik werk er langzaam maar zeker naartoe dat ik helemaal niet meer hoef te spelen als ik op het podium sta.quote:
Koop dan twee draaitafels plaatjes erop aanzetten en aan het bierquote:Op donderdag 20 december 2007 19:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik werk er langzaam maar zeker naartoe dat ik helemaal niet meer hoef te spelen als ik op het podium sta.
Als we maar lang genoeg doorgaan gaat me dat vast lukken!
En als je zonnebril fout genoeg is kan je nog bakken met geld vangen ookquote:Op donderdag 20 december 2007 20:06 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Koop dan twee draaitafels plaatjes erop aanzetten en aan het bier
Gatverdamme.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:54 schreef Doodkapje het volgende:
Wat ook gaaf is, is een Bass Synthesizer... kan je coole Drum 'n Bass / Jungle loopjes mee maken...
Zou dat met die nieuwe robotgitaar van Gibson ook gaan?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net als open stemt zodat je kan blijven strummen en toch een hand vrij hebt voor bier.
Wel mag de organisatie wat ons betreft best eens wat uitstapjes gaan maken naar bands die niet door Nightwish, Epica of Within Temptation beïnvloed worden.quote:
En je bier uit een hoorn drinken ipv een flesjequote:Op donderdag 20 december 2007 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon dezelfde muziek doorspelen en alles gewoon 2 volledige tonen lager
klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |