Pro Music Storequote:
Nah, het was een rackje dat onze geluidsman niet meer gebruikte dus ik kon het krijgen. Maar er zit dus een hele vage maat moeren bij.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
kan je die kooimoeren niet gewoon bij de leverancier van het rekje bestellen?
Dat is andersquote:Op woensdag 19 december 2007 19:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heeft Conorach ook gedaan. En gewonnen..
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oorspronkelijk uit hetzelfde dorp zelfs
quote:Op donderdag 20 december 2007 02:52 schreef Under_Score het volgende:
gitaren bij music productiv zijn best f-in goedkoop, binnenkort maar ff plunderenmischien een 'gewone' dean erbij halen
Daar zat ik ook al aan te denken, misschien dat ik begin volgend jaar ergens die kant eens op rijd.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:52 schreef Under_Score het volgende:
gitaren bij music productiv zijn best f-in goedkoop, binnenkort maar ff plunderen![]()
Hehehe... wel erg 'in your face' dat Danse Macabre zo opeensquote:Op donderdag 20 december 2007 10:51 schreef Aresdreams het volgende:
http://media.putfile.com/Nieuw-nummer-2-53
hij is nog niet helemaal af, maar wilde jullie dit niet onthouden
Laat eens wat meer meiden dit lezen, merk er anders niks vanquote:Op donderdag 20 december 2007 12:14 schreef Svyatagor het volgende:
Gitaristen zijn uit-ste-ken-de minnaars.
http://www.bright.nl/sex-and-the-server-gitaarvriendjes
Ik heb het mijn vriendin en de vriendin van de andere gitarist al doorgestuurd...quote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Laat eens wat meer meiden dit lezen, merk er anders niks van
Ik kan uiteraard niet voor de meiden spreken, maar het zou me niets verbazen als het ook door meer gitaristen gelezen zou moeten wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
ik vond het wel vet.. doet me een beetje denken aan het pipi langkaus stukje van after forever, en meer van dat soort geintjes, of fur elise in metal heart. is gewoon leuk om te doenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hehehe... wel erg 'in your face' dat Danse Macabre zo opeens
Ja,.. je kunt het op twee manieren doen... iets heel totaal anders... (nu ineens bam in een 3/4 maat) of je laat het subtiel overvloeien met de rest van het nummer... het werkt allebei wel, maar het is maar net welk effect je nodig hebt.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik vond het wel vet.. doet me een beetje denken aan het pipi langkaus stukje van after forever, en meer van dat soort geintjes, of fur elise in metal heart. is gewoon leuk om te doen
en ik dnek dat veel mensen dan zoiets hebben van: hey vet, dat herken ik! maar ff afwachten wat badngenoten er van vinden
Misschien ben je dan niet goed genoeg? Zoiets staat toch ook in dat artikel?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
ik vind het redelijk bij elkaar passen, maar tijdens repeteren zal er het nodige veranderen eraan, dus wordt vanzelf beter.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja,.. je kunt het op twee manieren doen... iets heel totaal anders... (nu ineens bam in een 3/4 maat) of je laat het subtiel overvloeien met de rest van het nummer... het werkt allebei wel, maar het is maar net welk effect je nodig hebt.
Kutquote:Op donderdag 20 december 2007 12:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Misschien ben je dan niet goed genoeg? Zoiets staat toch ook in dat artikel?
Die in Metal Heart is cool ja, maar die wordt heel mooi opgebouwd. Zit nu achter een server dus kan jouw stukje niet beluisteren... Maar Pippi Langkous stukje van After Forever?? In welk nummer danquote:Op donderdag 20 december 2007 12:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik vond het wel vet.. doet me een beetje denken aan het pipi langkaus stukje van after forever, en meer van dat soort geintjes, of fur elise in metal heart. is gewoon leuk om te doen
en ik dnek dat veel mensen dan zoiets hebben van: hey vet, dat herken ik! maar ff afwachten wat badngenoten er van vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |