Ook een Friesquote:
Heeft Conorach ook gedaan. En gewonnen.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ook niet echt tr00
Met0l dat meedoed aan een popprijs
Oorspronkelijk uit hetzelfde dorp zelfsquote:
Zo, Rem Koolhaas zou trots op je zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef punkjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zo ver, de afwerking is niet optimaal, maar plamuur en/of kneedbaar hout doet wonderen.
Zeer tevreden over me werk zo ver, ik heb me pedalen zo breed staan dat er eventueel nog eens gewisseld kan worden met pedalen. Vooral de SD wordt misschien nog wel eens vervangen door een andere (misschien iets minder schel) pedaaltje.
Als je nou eerst ff nadenkt voordat je gaat roepen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef Dribbel_ het volgende:
JE voeding ?je hebt toch juist een onespot gekocht zodat je geen groot powerblock nodig hebt ?
Rem Koolhaas?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, Rem Koolhaas zou trots op je zijn.
Weer eerst ff nadenken.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik heb nu nagedacht voordat ik ga roepen:
WAAROM HEB JE EEN STEKKERDOOS IN JE BORD
Groot lelijk en scheef?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep. Jouw houten kunststukje deed me een beetje denken aan sommige van Koolhaas' gebouwen..
Mijn OneSpot is een adapter die ik in een contactdoos kan proppen en uit die adapter komt een daisychain waar ik alle 4 de pedalen mee aan kan sluiten.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:29 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Weer eerst ff nadenken.
Jouw 1spot werkt op zonnenenergie?
Ach je kan hem ook altijd nog eruit halen heb je nog ruitme voor je ABboxquote:Op woensdag 19 december 2007 20:42 schreef punkjunk het volgende:
Zoals je het nu zegt kan ook inderdaad. Maar op deze manier is het wat robuuster, kan er eventueel nog een andere voeding bij voor een pedaal die een eige voeding nodig heeft, en de ruimte was er toch door me DT-10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |