Mijn ouwe mazda 626 uit 91 doet het altijd. Kom maar halen, hij hoeft niks bij te leggenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zullen we nog te zien krijgen dat de RR wordt weggesleept ??
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
WTF... Selene mocht zomaar mee terugrijden? En Lieke vond dat zomaar goed?
het hoofd ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:10 schreef Kinga het volgende:
Die haren van Amanda zijn helemaal uitgezakt..
Helemaal niemand.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:12 schreef Carlaa het volgende:
nou, ik ben benieuwd wie van die mokkels de nieuwe miljonair wordt
ondanks dat doen ze het nog steeds nietquote:
Jawel, ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
ondanks dat doen ze het nog steeds niet
maar jullie hebben dus geen last van buffers?
Amanda's haren uitgezakt, andere delen van haar zijn uitgewoond... Zeg UIT en Amanda heeft hetquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:10 schreef Kinga het volgende:
Die haren van Amanda zijn helemaal uitgezakt..
Nope, hoeveel vensters heb je openstaan? Ik heb wel eens meegemaakt dat ik 2x een explorer aan had staan met 2x 4 streams aan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja inderdaad... zelfs het doorgeven van info van de buren kan ie niet!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, opzouten en niemand mag blijven slapen. Jammer Luc, slecht geregeld, loser.
Heb vandaag ergens gelezen dat athome bezig is vannacht met hun netwerk !quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
Eens een mis-LUC-keling, altijd een mislukkeling! Kan niet eens Selene versieren! LOL!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:15 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
ja inderdaad... zelfs het doorgeven van info van de buren kan ie niet!!
Ah zie je wel. Daar heb ik last van dus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb vandaag ergens gelezen dat athome bezig is vannacht met hun netwerk !
Kunnen die dames Luc niet lekker mee nemen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien mogen de dames de RR nog de poort helpen uitduwen ....
Wat een anti-climax, goed gedaan FEBO.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:15 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Nope, hoeveel vensters heb je openstaan? Ik heb wel eens meegemaakt dat ik 2x een explorer aan had staan met 2x 4 streams aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |