Palma was in den beginne heel anders dan ze nu is...quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar zet ik dus hele grote vraagtekens bij. Toen ze poets was zei ze nooit sex te willen in dat hok en op het eerste het beste personeelsfeestje ligt ze binnen een half uur met Huub te krikken. Dat vind ik op zijn minst nogal opmerkelijk.
En daarbij de verhalen van José......nee Lieke klopt gewoon niet.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is ook niet persoonlijk bedoeld, Schatje, maar dat nagatieve over Lieke komt me af en toe flink de strot uit
Daar kan ik dus niet over oordelen. Ik ga af op het hier en nu, en Huub heeft haar de laatste tijd dus flink belogen en bedrogen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik denk dat haar gevoelens voor Huub gedurende de eerste maanden wel gegroeid zijn.. en echt geworden zijn. Maar haar akties tijdens het personeelsfeestje of die al op gevoel gebasseerd waren... ??
Daarmee toont Huub wat mij betreft weer aan dat hij staat voor zijn daden iets wat ik van Lieke of de andere in de kooi niet kan zeggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef avonne het volgende:
Zodra Luc negatief begint over Lieke, begint Huub tegen te sputteren.
(over De Leugen)
Luc "als ze al valt over zo iets kleins..."
Huub "nou, het was niet iets KLEINS... zeker niet"
(over Selene)
Luc "ze is zeker heel negatief"
Huub "nee, dat vind ik dan weer goed van haar."
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Palma was in den beginne heel anders dan ze nu is...
En volgens mij had ik ook nog geen internet toen Lieke in de villa kwam![]()
ik vond het toen eigenlijk heel raar dat huub zo achter lieke aan liep. Geil, ok, maar verliefd, nee, dat zag ik niet zo.quote:Maar wat ik tot nu toe gezien en gehoord heb, is Lieke in Huub getrapt
Mooi is dat ja, zijn bewondering voor Lieke is wel oprecht....daar waar Lieke elke gelegenheid aan grijpt om Huub zwart te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef avonne het volgende:
Zodra Luc negatief begint over Lieke, begint Huub tegen te sputteren.
Ze heeft zelf al toegegeven dat ze Huub eigenlijk al een paar maanden niet pruimt maar toch bij hem is gebleven. Dat kan niet anders dan voor backup zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar kan ik dus niet over oordelen. Ik ga af op het hier en nu, en Huub heeft haar de laatste tijd dus flink belogen en bedrogen.
Ik ben het met je eens Avonne, Huub was naar mijn idee, op zoek naar iemand aan zijn zij, letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:23 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij is Palma ook pas de laatste tijd een streamer, en is ze sinds die tijd meer een misthoorn met argumenten
[..]
ik vond het toen eigenlijk heel raar dat huub zo achter lieke aan liep. Geil, ok, maar verliefd, nee, dat zag ik niet zo.
Maar ja, er zijn wel meer verrassende stelletjes op de wereld.
hij is er wel een beetje laat mee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:23 schreef marky het volgende:
[..]
Daarmee toont Huub wat mij betreft weer aan dat hij staat voor zijn daden iets wat ik van Lieke of de andere in de kooi niet kan zeggen.
Het is een show die draait om spelletjes spelen met mensen en dat moet je dan ook wel durven toegeven
Als we over back-up gaan beginnen weet ik nog wel een paar voorbeelden daar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft zelf al toegegeven dat ze Huub eigenlijk al een paar maanden niet pruimt maar toch bij hem is gebleven. Dat kan niet anders dan voor backup zijn geweest.
Kan het niet voor emotionele steun zijn geweest? Kan het niet het resultaat zijn geweest van goeie en slechte dingen van je partner tegen elkaar afwegen? Kan het niet vertrouwen zijn geweest?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft zelf al toegegeven dat ze Huub eigenlijk al een paar maanden niet pruimt maar toch bij hem is gebleven. Dat kan niet anders dan voor backup zijn geweest.
Nou ruzie... Jaap zegt dat Huub in het begin met Lieke ging alleen om de verhaallijn. Huub valt daarover omdat het én/én was.. én hij was verliefd én het was een leuke verhaallijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:26 schreef avonne het volgende:
[..]
hij is er wel een beetje laat mee.
Ook Jaap en Luc hebben nu moeite met die omslag. (Jaap en Huub hebben nu ruzie)
ter aanvulling; Huub wordt boos omdat Jaap de oprechtheid van Huub zijn gevoelens in twijfel trok, als verhaallijn bracht.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:26 schreef avonne het volgende:
[..]
hij is er wel een beetje laat mee.
Ook Jaap en Luc hebben nu moeite met die omslag. (Jaap en Huub hebben nu ruzie)
Genoeg om zijn gebrek aan optredens te compenserenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:29 schreef avonne het volgende:
Luc blijft vragen en zoeken naar negatieve dingen van Lieke.
Valt niet op hoor. Hij heeft blijkbaar niks beters om over te praten.
Hoeveel zou hij er voor vangen?
Dan moet ze niet met hem neuken dan moet ze niet zeggen dat ze verliefd op hem is. Dan moet ze zeker niet dat zodra ze de mogelijkheid kreeg niet aan andere gaan vertellen hoe slecht Huub voor haar is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Kan het niet voor emotionele steun zijn geweest? Kan het niet het resultaat zijn geweest van goeie en slechte dingen van je partner tegen elkaar afwegen? Kan het niet vertrouwen zijn geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |