Dat meen je nietquote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Weer mogen we Brian niet zien.....hij was pissed, kwam van buiten en een meisje noemde hem Brianless
Ik ook, met zijn piano act!quote:Op maandag 17 december 2007 23:21 schreef pullup het volgende:
Merci![]()
Ik lig in een deuk om Jaap die met de tweede mediageile meid onzin gesprekjes houd
en de halve avond over gedaan?quote:Op maandag 17 december 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik dank u.
@ BQ opgeruimd/ crash/ nieuwe installatie/nieuwe installatie/ droevigmaar het werkt weer
mooiiiiiiiquote:Op maandag 17 december 2007 23:19 schreef Deisyy het volgende:
tig minuten COS
Vervolg op [COS 3037] Selene gaat ook naar de Moordwijven Premiere
Gaat uw gang
Haahaahaaa. 100 punten voor die chickquote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Weer mogen we Brian niet zien.....hij was pissed, kwam van buiten en een meisje noemde hem Brianless
Tsja, af en toe moet je wat doen aan je PC behalve DGK kijken.quote:Op maandag 17 december 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik dank u.
@ BQ opgeruimd/ crash/ nieuwe installatie/nieuwe installatie/ droevigmaar het werkt weer
Ha, een mensenkenner....quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Wie was datquote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Baal een beetje, moet nog even gaan bijlezen, moeite waard?quote:Op maandag 17 december 2007 23:24 schreef 2live het volgende:
[..]
en de halve avond over gedaan?Vervelend.
LOLquote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Als het maar geen ceepees zijn.quote:
Brian is gewoon bang dat ie zich zelf verliest daarom loopt ie steeds naar achter voor extra medicatie.quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef weyden het volgende:
Bespaar je de moeitequote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Baal een beetje, moet nog even gaan bijlezen, moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |