Dat betwijfel ik ernstig, je hoort nooit iets van zijn vader, moeder, Joris of weet ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar zijn achterban weet toch alles. Echt jammer had gehoopt dat hij wakker was geworden.Maar ben bang dat hij steeds meer gaat afglijden.Of hij zou nu tegen de juiste personen moeten spelen.

Geen buffers en FOK redelijk snel, niet dus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:36 schreef Kinga het volgende:
Kut buffers en kut fok, ben ik de enige die er last van heeft?

quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:36 schreef Kinga het volgende:
Kut buffers en kut fok, ben ik de enige die er last van heeft?

Ik vind domme ordinaire bimbo's wel lekker om naar te kijken, MAAR IK HEB NU GEEN STREAMS.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:34 schreef Carlaa het volgende:
ze hebben echt weer een blik domme ordinaire bimbo's open getrokken he

quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:37 schreef Varen het volgende:
Brian zijn oor is weer beter?
[ afbeelding ]

ik geloof al lang niet meer in het spel spelen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar zijn achterban weet toch alles.Echt jammer had gehoopt dat hij wakker was geworden.Maar ben bang dat hij steeds meer gaat afglijden.Of hij zou nu tegen de juiste personen moeten spelen.

Ja ik doe niet anders en Dreamboy ?? Is ie op vakantie of zo? Of met winter-reces? helaas moet ik er ook zo van tussen !quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind domme ordinaire bimbo's wel lekker om naar te kijken, MAAR IK HEB NU GEEN STREAMS.
Caps pleeeeeeeease

Fok was even vervelend, streams lopen goedquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen buffers en FOK redelijk snel, niet dus.

Of zit hij weer bij zijn vriendjes van Volquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik doe niet anders en Dreamboy ?? Is ie op vakantie of zo? Of met winter-reces? helaas moet ik er ook zo van tussen !

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |