quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:07 schreef antiroos het volgende:
haaaaaiiiiiiii
zeg blijf eens van die print screens af ;-)
Ga je heel de nacht in de kou staan?quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef MissHobje het volgende:
Gaan er users toevallig vrijdag nacht of zaterdag nacht supporten bij het huis ?????
Dat gaat druk worden op die bank van Zotheid...quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ga je heel de nacht in de kou staan?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:07 schreef antiroos het volgende:
haaaaaiiiiiiii
zeg blijf eens van die print screens af ;-)
Whehehehehequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat druk worden op die bank van Zotheid...
Ik hoop op Krezipquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Dan hoop ik dat die glazen bol ongelijk heeft, ik hoop echt dat Amy Wijnkelder niet de SR-hit te pakken krijgt... [afbeelding]
Een plaat als Remi Nicole - Rock N Roll (nog nooit gehoord op 3FM [afbeelding]) vind ik daar veel beter bij passen. [afbeelding]
Als ik kon zou ik d'r graag warm houdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ga je heel de nacht in de kou staan? [afbeelding]
Mail Broekie dan even zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef purplerose het volgende:
naja, ik wil best ook in de kou staan zolang ik er maar niet alleen sta![]()
mag ik me longjohns wel aantrekken
We begluren je al vanaf het begin hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:16 schreef antiroos het volgende:
hmmmmmmz als ik dat had geweten, had ik wat leukers aangetrokken ;-)
Heb broekie al paar dagen geleden gemaild hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mail Broekie dan even zou ik zeggen.
De kans is groter dat ik naar bed gaquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
Jullie mogen natuurlijk ook naar de enige echte Antiroos-chat komen: http://antiroos.lichtsnel.nl
Geen dank, we gluren graagquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:21 schreef antiroos het volgende:
ja gezellig! ik voelk me reuze multimediaal vannacht
Moet ik weer 10 dingen tegelijk in de gaten houdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
Jullie mogen natuurlijk ook naar de enige echte Antiroos-chat komen: http://antiroos.lichtsnel.nl [afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga een opmerking naar je maken die niet slecht bedoelt is , maar die wel noodzakelijk isquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:23 schreef antiroos het volgende:
multitasken! :-)
quote:
bewijs!quote:
HUH ??quote:
Dacht je nu dat ik een chick was of juist nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:33 schreef purplerose het volgende:
je hebt idd verkeerd begrepen [afbeelding]
dus nevermind [afbeelding]
Ik ben stoned dude, wat wil je van mequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dacht je nu dat ik een chick was of juist niet.
EN in welk geval wilde je bewijs.
Truste marcquote:
We zullen het wel zienquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Dan hoop ik dat die glazen bol ongelijk heeft, ik hoop echt dat Amy Wijnkelder niet de SR-hit te pakken krijgt...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben stoned dude, wat wil je van me [afbeelding] [afbeelding]
Morning!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Zo, meteen vergadering
Begin de dag met een vergadering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |