Tijd om eens een draaiboek in het Latijn te maken dus, kijken wat Michiel daarvan gaat maken.quote:Op maandag 17 december 2007 21:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hhhmmm herkende meteen het Latijn, maar jeeetje wat is dat roestig geworden...
moehahahaahaquote:Op maandag 17 december 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om eens een draaiboek in het Latijn te maken dus, kijken wat Michiel daarvan gaat maken.
Kun je wel! Het idee alleen alquote:
Toch...quote:Op maandag 17 december 2007 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lorem_ipsum
Dat wilde ik ook nog even kwijt, super gedaan!quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef MissHobje het volgende:
Ow en webhawkie mooie op [afbeelding]
ben bang van niet. Morgen zijn we er voor het laatst (op de redactie) Na Glazen Huis ben (gelukkig!!!) ff vrij.quote:Op maandag 17 december 2007 21:47 schreef Broekie het volgende:
Maricha, als ik naar de NPS/3FM/MetMichiel redactie een kerst/nieuwjaarskaart stuur, vinden jullie die dan uberhaupt dit jaar nog wel?
quote:Op maandag 17 december 2007 21:39 schreef Maricha het volgende:
Gave OP!
quote:Op maandag 17 december 2007 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooie OP.
quote:Op maandag 17 december 2007 21:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat wilde ik ook nog even kwijt, super gedaan!
Dank allenquote:
Wellicht ik!quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef MissHobje het volgende:
Gaan er users toevallig vrijdag nacht of zaterdag nacht supporten bij het huis ?????
Als jij me zegt hoe ik ook de tekst centreer?quote:Op maandag 17 december 2007 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar toch hè... die plaatjes moeten gecentreerd worden.
Wellicht ik!quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef MissHobje het volgende:
Gaan er users toevallig vrijdag nacht of zaterdag nacht supporten bij het huis ?????
quote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!!! Dan laatste avondmaal van Michiel.......
Het Galgenmaal?quote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Maricha het volgende:
Laten we hopen dat je de voorlopig vergeten bent.quote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Maricha het volgende:
Ik zal wel met m'n bezopen kop over en langs het plein waggelen dus waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef MissHobje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |