Je klinkt ook inderdaad vrij simpel met dit soort uitspraken...quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik word er echt simpel van. Ik hoef zelf m'n kerstpakket niet bij mijn klanten bij elkaar te bedelen (zou ik niet eens willen trouwens), dus waarom anderen dat wel doen is mij een raadsel. Ik probeer zo min mogelijk open te doen, maar net stond er toch nog een voor de deur.
Elke dag? Een keer per week. En ja, ik vind het teveel moeite om de meer dan tien bezorgers die hier hebben aangebeld (waarvan er een zeker nep was, want ik vond dezelfde stapel folders twee keer op de mat met een verschillend kaartje) geld te geven. Oplossing: laat alle zooi door een persoon brengen en geef van het geld dat je bespaart de mensen een fatsoenlijk kerstpakketquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:23 schreef TeChNo2 het volgende:
Is het nou zo moeilijk om de kranten/folderjongen 1 keer per jaar eventjes te laten blijken dat je waardeert dat hij/zij elke dag het krantje of wat dan ook in je brievenbus doet...
Yepquote:Jij bent er zeker zo een die zich in de keukenkast verstopt zodra er iemand aan belt...
In dat geval: Uit de kast komenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[quote]
Jij bent er zeker zo een die zich in de keukenkast verstopt zodra er iemand aan belt...[
Yep
Zodra mensen zeggen 'hetzelfde', keer ik me al om.quote:Op maandag 17 december 2007 21:48 schreef LucasBergman het volgende:
Bij jongens gooi ik de deur weer dicht na ik riep,"Hetzelfde"
Of je bent gewoon dom en ontneemt jezelf dingen die je had kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:08 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik heb 2 jaar folders gelopen en heb nooit dat hele geld-ophalen gedoe gedaan, ben geen bedelaar
echt typisch nederlands om langs de deuren te gaan om geld op te halen omdat je je werk hebt gedaan, paupers![]()
Wel opvallend, ik had het niet verwacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |